Iz nekog nepoznatog ili možda vekovima društveno programiranog razloga, žene još uvek privlači primitivizam. Pomislila sam, dok sam je pustila da uđe u mene nakon što je rekla da ne voli kad se družim sa drugim ljudima. Potpaljivala me njena ljutnja oko sitnica, dok mi je ujedno bila smešna. Kao da smo se igrale Aske i vuka, a dok je ona mislila da kao prirodom predodređen predator, kontroliše situaciju, Aska je zapravo bila ta koja je obmanjivala plesom svojih kukova.
U mene je mogla da prodre samo fizički, samim tim sam je pustila da mi sklizne među butine toplim dlanom. Pitala sam: ,,Jesi li oprala ruke?". Klimnula je potvrdno i sagnula se tako da joj vidim samo teme i kovrdže koje su me golicale po stomaku. Zabacila je glavu kako bi sklonila kosu s puta i napokon imala direktan pogled na moje međunožje. Osećala sam se izloženo kad bi njene oči prešle preko moje vulve tih par sekundi pre nego što bi spustila usne na moju preponu. Ostavljala je teške poljupce i ubrzo stigla jezikom do klitorisa.
Isprva nije mogla da me gleda u oči dok me lizala, pa bih morala da je povučem za rep, zahtevajući da me pogleda. To bi je izazvalo, nastavljajući da mi nabija jezik plitko u vaginu. Ovog puta me posmatrala besno kroz obrve, primetila sam kako joj je vertikalna vena na čelu iskočila.
Vazduh je postajao sve teži, a ja sam tiho, ali ubrzanije uzdahivala. Stavila je jedan prst unutra i minimalno ga pomerala i dalje me ližući. Kao da je znala da ću brže svršiti ako osetim taj pritisak u otvoru vagine pored jezika koji se kretao levo desno. ,,Tako si mi slatka"- izjavila je podlo i vratila se na posao. Njene reči su me dodatno ovlažile i rekla sam joj da ne sme da stane.
Imala je neverovatan smisao za ritam, kao da je napravljena od delova metronoma. Drugom rukom se dohvatila moje sise, u tom momentu nije ostalo ništa sem da zadrhtim i krenem da svršavam, obavijajući joj prst vaginalnim zidovima, pulsirala sam. Znala je da sam gotova, te se popela do mojih usana, kako bih okusila sebe, ,,slatku".
VOCÊ ESTÁ LENDO
Drugarice u krevetu
RomanceDa li je istina da se suprotnosti privlače? Šta se dešava kad kao lgbt osoba živiš u malom kraju gde nemaš veliki izbor partnera? Neda je spremna da se izražava i eksperimentiše za šta je izabrala Jefimiju koja tek kreće da otkriva sebe i svoju sek...