Nečakaná návšteva

136 6 0
                                    

Pohľad Česka
Po škole
Konečne som mohol ísť domov.
Ľahnúť si na svoju posteľ a pozerať hokej so Slovenskom.
Obidvaja hokej veľmi milujeme a futbal samozrejme tiež. Keď som prišiel domov Slovensko ešte nebol doma, čo bola vhodná príležitosť na Kofolu, lebo keď som ju mal naposledy tak mi povedal, že som s tej brečky nafetovaný TwT. Už keď som sa chystal ju otvoriť a vypiť ju do dna, vtom niekto asi 4 krát zazvonil.
🇨🇿: Tak to bude Mexiko. Pomyslel som si. Ale keď som otvoril dvere, čakalo ma veľké prekvapenie.
🇨🇿: Poľsko?
🇵🇱: A-a-ahoj Č-česko. Plakala Poľsko. Ešte som ju takú smutnú nevidel. Naposledy asi keď si z nej Izrael vystrelil. Dal jej do ruky plastovú pištoľ a povedal aby mierila na terč, no vtom okamihu sa vynoril Ame a hral, že je mŕtvy. Dosť hlúpy žart.
🇨🇿: Poď ďalej Poľsko, stalo sa niečo ?
🇵🇱: N-n-neme-c-cko.
🇨🇿: Nemecko ?
🇵🇱: Á-áno. On m-mi n-n-nap-písal, ž-ž-že s-s-sa so m- mnou r-r-oz-ch-chadzá . Povedala nakoniec Poľsko a začala viac plakať.
Ten blbec za to zaplatí. Nemecko a Poľsko chodili spolu dlho, boli to totiž kamaráti z detstva. Bolo mi jej ľúto a čo bolo najhoršie je to, že som s tým nemohol nič robiť.
🇨🇿: Všetko bude v poriadku Poľsko, neboj.
🇵🇱: A čo keď nie ?
🇨🇿: Neboj, Nemecko ešte bude toho ľutovať, že ti to spravil.
Poľsko sa na mňa usmiala a ja som sa usmial tiež.
????: Pre pána Jána čo sa stalo?!
🇨🇿,🇵🇱: Ahoj Slovensko.
🇸🇰: Čo sa stalo ?
🇨🇿: Poviem ti to neskôr.
🇸🇰: Dobre.

Pohľad Slovenska
O 10 minút neskôr
Poľsko akurát išla domov. Ešte nám na rozlúčku zamávala a odišla. Keď Česko zatvoril dvere, naznačil mi aby som si sadol.
🇸🇰: Čo sa stalo?
🇨🇿: Ten blbec s okuliarmi sa rozišiel s Poľskom.
🇸🇰: NEMECKO !?
🇨🇿: Jo.
🇸🇰: Nemožné, dnes po škole som ho stretol. Vyzeral akoby niečo hľadal tak som k nemu prišiel a povedal mi, že nevie nájsť mobil.
Tak som mu pomáhal nájsť mobil. Nenašli sme ho. Tak sme šli domov.
🇨🇿: Hmmmm.
🇸🇰: Čo sa ti nezdá ?
🇨🇿: Ale nič.
🇸🇰: To ale nič poznám veľmi dobre Česko. Vyklop to a hneď.
🇨🇿: Sabotáž. Povedal so zamysleným výrazom Česko.
🇸🇰: A je tu znova. Pomyslel som si a dúfal som, že to dobre dopadne.

Sorry, že je to krátke ale už som unavená z písania.
Dúfam, že sa vám tento diel páčil. Začína tu byť dráma.
Tak ahoj
Rose 💖💖💖😊😊😊.

Ja a môj brat ( Countryhumans ) Slovensko a ČeskoWhere stories live. Discover now