Pohľad Slovinska
Pred 5 minútami
Sedela som v obývačke u Česka a Slovenska doma, plus ešte prišli Poľsko, Rusko a moji súrodenci, brat Srbsko a sestra Chorvátsko. Rozprávali sme sa a vlastne aj oslavovali že Slovensku nič nie je. Zdá sa vám to ako maličkosť ale je to zázrak lebo ževraj ten šofér išiel 80!! Takže tak. Slovensko ešte spal. Spachtoš=_=. Bola som rada, že mu nič nie je, ale zároveň som mu chcela v lepiť facku, že má tak vyľakal. Bol to môj najlepší pria... teda kamarát.
....... Ja viem, že si myslíte, že sa mi Slovensko páči, a máte aj pravdu, ale neviem ako mu to mám povedať alebo či cíti to isté čo ja. Aby som na to nemyslela tak som šla hore do Čechiho izby lebo mi už polroka sľubuje moju knihu ktorú si požičal o do mňa. V tom som ale počula niečo z izby na opačnej strane chodby. Potichu ako myš som tam išla a nakukla som. Bol to Slovensko. Bola som tak rada, že som za ním skočila a vykríkla.
🇸🇮: Slovensko!!
🇸🇰: S- Slovinsko?!
🇸🇮: Áno,som to ja. Moc som sa bála, toto už nikdy nerob prosím ťa.
🇸🇰: Neboj, sľubujem.Zatiaľ s Kanadou a Amem
Pohľad Ameriky
Bol som z bratom v parku, keď niečo riešime tak buď v mojej izbe alebo vonku v parku.
🇺🇸: Brácho, vysvetlíš mi to prosím ťa ?!
🇨🇦: Hey, vysvetlím len buď v kľude prosím.
🇺🇸: Ako mám byť v kľude keď ani neviem o čo ide!?
🇨🇦: Fajn, chceš vysvetlenie? Tak tu ho máš!Po vysvetlení ( začínam byť lazy TvT)
Videl som, že je Nada riadne nahnevaný. A ja som bol mimo. Nevedel som ako sa cíti. Bolo mi nanič. Cítil som sa akoby som sklamal všetkých v mojom okolí, veď som jeho starší brat pre pána Jána! Nič som teda na to nepovedal.
🇨🇦: Ame, ja viem, že je ti teraz mizerne ale to je v poriadku, ver mi. Povedal Nada s úsmevom. Nevedel som si pomôcť a tak som sa usmial tiež.O 3 týždne neskôr
Pohľad Chorvátska
Už to boli presne 3 týždne od tej nehody. A i keď je to krátky čas, veľa veci sa zmenilo. Slovensko povedal Česku, že brigáduje u Rumunska. Poľsko s Nemeckom našli Belgicku kamaráta. Slovinsko konečne povedala Slovensku o jej citoch. A hádajte čo Slovensko ju pozval na rande!! Teraz ju akurát češem a robím jej parádny účes. Srbsko zasa vyberá vhodné oblečenie. Pôvodne som to chcela urobiť všetko ja ale on povedal:
🇷🇸: Moja mladšia sestra bude mať prvé rande, a to je veľmi dôležité. Takže ségra ty ju učeš a ja jej výbeem vhodné oblečenie na túto príležitosť. Ja som len zagúľala očami a pustila som sa do práce.
🇸🇮: Si si istá, že to bol dobrý nápad mu povedať, čo cítim.
🇭🇷: Jasné, že to bol dobrý nápad. Prečo? Ou, si nervózna, že?
🇸🇮: Áno som.
🇭🇷: Neboj sa, podľa mňa to pôjde hladko.
🇷🇸: Našiel som vhodné oblečenie!
🇭🇷: Tak načo čakáš!? Príď sem aby sa mohla obliecť!
🇷🇸: Ok!
Keď sa Slovinsko obliekla, padla mi sánka. Vyzerala úžasne! Ešte som jej urobila ten účes, lebo keby som ho urobila prvej, tak by bol strapatý a poškodení.
🇸🇮: Ako vyzerám?
🇷🇸,🇭🇷: Vyzeráš nádherné ségra!
🇭🇷: Nemôžem uveriť tomu, že Srbsko má konečne zmysel pre módu! Povedala som zo srandy, ale Srbsko sa na mňa pozrel vraždením pohľadom a tak som radšej bola už ticho.
🇷🇸: Odveziem ťa Slovi, poď.
🇸🇮: Už idem!Pohľad Slovenska
Čakal som nervózne na Slovinsko. Netušil som, že to rande príjme ale bol som rád, že to prijala. Mám ju vážne rád, už od začiatku. Ako som rozmýšľal tak som počul auto, a to auto patrilo Srbsku. Z neho vystúpila Slovinsko, a bola nádherná. Cítil som ako som sa červenal. Keď už prišla ku mne tak sme sa prešli po parku a potom sme zamierili do reštaurácie. Dali sme si tam ( nechcem vám robiť chute takže to tam nenapíšem, ale môžete si domyslieť čo si objednali )
Keď sme boli opäť v parku pri jazierku som dostal odvahu.
🇸🇰: Umm, Slovi ?
🇸🇮: Áno?
🇸🇰: Vieš ako si mi povedala, čo ku mne cítiš?
🇸🇮: Ou, áno viem prečo? Odpovedala mi a ja som cítil, že je nervózne.
🇸🇰: V-vieš, ja som sa a aj cítim tak isto.
🇸🇮: Vážne?
🇸🇰: Jo, vážne. Už od začiatku, a chcel sa ťa niečo spýtať.
🇸🇮: A čo?
🇸🇰: Nechceš so mnou chodiť? Vypadlo nakoniec zo mňa. A všimol som si, že jej stekajú slzy, slzy šťastia.
🇸🇮: Áno, áno budem s tebou chodiť.Koniec
Ufff, dúfam, že ste si túto knižnú sériu užili. A ty čo to dočítali až do konca. Tak vám veľmi ďakujem. Som za to vďačná. Moja 1. kniha je už je hotová. Teraz sa skôr budem venovať knižke L'manburg a Majnr.
Ešte raz vám ďakujem
Vaša Rose 🌸🌸