Guys, ja viem, že som povedala, že toto je koniec ale jedno dievča má presvedčilo aby som urobila toto. Sorry TwT. Táto kapitola sa odohráva v nemocnici po tej nehode a ako Slovensko povedal: Aj ja teba mám rád brat. Pán doktor je už v tej izbe len tak pre info. Ale ešte menšie varovanie: obsahuje sebapoškodzovanie
Depresie
Psycho Česko
Krv
A tak ďalejPohľad Česka
Sedeli sme spolu s Kanadou a Slovinskom v čakárni a čakali sme na pána doktora. Keď vyliezol moc šťastný nebol.
🇨🇿: Ako mu je ?? Povedal som a skoro som zo zvedavosti spadol zo stoličky.
Dr: Je mi ľúto, neprežil to.
Skoro sa mi zastavilo srdce keď som to počul. To nie je možné. Musí to byť žart. Môj brat nie je mŕtvy, nemôže byť.
🇨🇿: To je žart, že? Môj brat nie je mŕtvy. Nemôže byť!
Dr: Je mi to ľúto.
Zrútil som sa na zem, plný smútku a nebol som jediný aj Slovinsko s Kanadou to vzalo tiež. Ale naviac to vzalo mňa a Slovinsko. Vedel som už od jej prvého stretnutia s bratom, že ho ľúbi. Len to nechcela dať najavo.
Bol som na dne.Na pohrebe
Bol som na bratovom pohrebe, a veľmi som bol na dne. Smrť Slovenska mi pripomenula smrť našej mami. Zomrela pred mojimi a bratovimi očami. Na pohrebe boli všetci, aj Slovinsko ktorá hrozne ťažko plakala. Bolo mi jej ľúto.O rok neskôr
Rok!! Bol to už rok, čo je môj brat mŕtvy!! Tak prečo sa cítim akoby sa to stalo včera!!! Veci okolo mňa sa zhoršili a zhoršujú! V škole sa so mnou nikto nechce baviť, mám depresie ktoré trvajú už rok ale zatiaľ som sa nerezal lebo mi Rusko a Kazachstan schovali žiletky. A ty čo to nevedia, tak som sa presťahoval k Rusku. Aj Rusko je veľmi na dne ale snaží sa to nedať najavo. Slovinsko stále chodí v modrej mikine alebo v čiernom tričku. A keď sa jej niekto snaží povedať, že ju ľúbi tak ho odmietne.
Bol som doma. Sám. Ako Robinson na opustenom ostrove. Triasol som sa ako blázon. Počkať.... Ja som BLÁZON!!! Nie, psychopat!!!!! Presne!!
Vstal som z postele a začal som hľadať žiletky. Hľadal som takmer všade. A keď som ich konečne našiel, bežal som do kúpeľne. Tam som pomaly začal. Cítil som bolesť, a úľavu. Bolo to fantastické!!! Takto som to robil asi 2 minúty lebo vtedy prišli domov Rusko a Bielorusko. A vošli rovno do kúpeľne kde som sedel na zemi z žiletkou a v malej kaluže krvi.
🇷🇺: Česko, preskočilo ti!! Daj mi tu žiletku, hneď!!
🇨🇿: Nikdy!!! Je to môj kamoš! Môj najlepší kamoš.
🇧🇾: Česko, daj Rusku tu žiletku hneď, prosím!
🇨🇿: Nie!!!!!!!
🇷🇺: A dosť!! Volám ostatným, a hlavne Poľsku a Maďarsku.
🇧🇾: Si si istý, že to vyriešia?
🇷🇺: Som si istý.
🇧🇾: Ok, teda.O 5 minút neskôr
Pohľad nikoho
🇵🇱: Čechi, kľud.
🇨🇿: Nie!! Chcú mi zobrať kamoša!
🇭🇺: Česko prosím, daj nám tu žiletku.
🇨🇿: Nedonútiš ma !!
🇮🇹: Česko, mama Mia! Musíš sa ukľudniť!
🇮🇪: Čechi, prosím daj nám tu žiletku! Inak voláme psychiatriu!!
🇮🇱: Nikam to nevedie Írsko, tu žiletku nám nedá, a plus je teraz riadne rozhorčený, takže sa nehybne stoj.
🇮🇪: Prečo??
🇮🇱: Môže po tebe skočiť a napadnúť ťa.
🇧🇬: Ale čo teraz? Ak nič rýchlo neurobíme tak sa môže zabiť!
🇫🇮: Ja viem, ja viem. Ale neviem čo robiť.
🇷🇸: Čo keby sme zavolali Holandsku a Dánsku, sú to rodený terapeuti.
🇭🇷: To by mohlo fungovať.
🇷🇺: Idem im zavolať.O 5 minút neskôr
🇳🇱: Sme tu, kde je ??
🇮🇹: Je tu, v kúpeľni!
🇩🇰: Oki, ideme sa na to pozrieť.
🇨🇿: Vypadni te!!! Hneď!!
🇳🇱: Česko, neboj, mi z Dánskom ti chceme pomôcť. Prosím daj nám tu žiletku, a povedz nám čo sa deje. Vravela Holandsko jemným hlasom.Holandsko s Dánskom sa snažili zo všetkých síl, ale nepomohlo to. Česko bol tak rozčúlený, že skoro skočil na Bielorusko, lebo keď sa snažila pozrieť čo sa deje, tak ju Česko videl a skoro skočil. Našťastie Rusko chytil Čechiho za zápästie včas takže sa Bielorusku nič nestalo. Ale ako držal Rusko Česko, tak ho začal Česko začal hrýzť a rezať žiletkou. Rusko je v poriadku ale s Českom to teraz vyzerá bledo.
🇩🇰: Rusko, guys. Nemáme inú možnosť než zavolať psychiatriu.
🇺🇦: Čože!?
🇩🇰: Inú možnosť nemáme Ukri. Česko skoro napadol tvoju sestru. A pohrýzol a dorezal Rusko! Nemáme na výber guys.
🇸🇮: ......... Máš pravdu. Inú možnosť skrátka nemáme. A plus k tomu nechcem aby sa Česko zabil.
🇰🇿: To ani ja nechcem. No nič idem im zavolať.Keď prišla psychiatria tak odviezli Čechiho do mentálnej nemocnice. Tam ale dlho nevydržal. Neskôr ho zaviezli do blázinca kde v depresiách zomrel. Keď sa to dozvedeli ostatný tak boli na dne, no nič s tým robiť nemohli. Boli len radi, že sa možno uvidí zo svojim bratom. Možno pravdu mali a možno nie. To sa už ale nedozvieme.
Tak a to je koniec. Dúfam, že sa vám to páčilo. A ešte raz prepáčte, že to bolo tak smutné a depresívne.
No nič ja sa vami lúčim
Čau čau 🌸❄️