Stalo sa niečo Slovensko ?

218 7 10
                                    

Pohľad Česká
Bol som v kuchyni a jedol raňajky no zároveň som čakal aj na brata. Asi po piatich minútach som sa postavil zo stoličky a išiel do bratovej izby. Spal ako vždy.
🇨🇿: Slovensko? Vstávaj musíme ísť do školy.
🇸🇰: Koľko je hodín?
Povedal rozospato.
🇨🇿:Je...
🇨🇿: 7:39 !!!!
🇸🇰: ČOŽE!!!
Slovensko sa rýchlo obliekol, vzal si tašku a šprintoval  do kuchyne aby si vzal aspoň rožok a potom sme bežali do školy.

V triede so Slovenskom
Rýchlo som si sadol na svoje miesto vedľa Ukrajiny. Mladšej sestry Ruska a Kazachstánu.
🇸🇰: Čus
🇺🇦: Čau zasa si zaspal ?
🇸🇰: Áno
🇺🇦: Čo je to tento krát ?
Povedala zo vzdychom Ukrajina.
🇸🇰: Išiel som neskoro spať.
🇺🇦: Prečo?
🇸🇰: Učil som sa na test z Chémie
🇺🇦: Klameš. Viem to lebo Chémiu máme v štvrtok, čiže zajtra.
🇸🇰: Krupica škorica. Povedal som si v duchu. Ukrajina skrátka spozná klamstvá vždy. Preto by podľa Poľska mala byť detektív.
Raz sa stalo to, že niekto rozbil Ameho slnečné okuliare. Ukrajina hneď vedela, že je to Írsko a mala pravdu.
🇺🇦: No ?
🇸🇰: Dobre fajn, poviem ti to na prestávke ok ?
🇺🇦: Platí.

Pohľad Ukrajiny
Niečo mi tu nesedí. Tak poprvé
Slovensko chodí vždy včas, ale poslednú dobu si stále vymýšľa výhovorky prečo prišiel neskoro a to sa mi prestáva páčiť. Po druhe, sa tvári akoby mu uletely včely. ( To ma naučil Česko a hrozné sa mi páči. ) A po tretie, všimla som si na jeho rukách akési fľaky. Vyzerá to ako od farby alebo dačo také. Aspoň sa dozviem pravdu na prestávke.

Pohľad Česka
Šprintoval som asi cez celú chodbu aj keď ma Nemecko dvakrát upozornil. Na tretí krát som poslúchol lebo som už bol pred svojou triedou. Konečne som si sadol do svojej lavice.
Ktorá je úplne vzadu takže sa môžem rozprávať s Talianskom a Japonskom. Hneď ako som si sadol prišla Japonsko a zároveň sa aj začalo nudné vyučovanie.

Na obede
Pohľad Ukrajiny
Konečne je obed. Tak som sa s toho tešila, lebo som bola hladná ako vlk a ešte preto, lebo sa dozviem čo sa stalo Slovensku a prečo chodí neskoro. Už ho vidím.
🇸🇰: Čau
🇺🇦: Čau, tak môžeš vravieť.
🇸🇰: Dobre, čo chceš vedieť prvej?
🇺🇦: O tých fľakov na tvojej ruke.
To je farba nie ?
🇸🇰: Je to farba.
🇺🇦: Na čo?
🇸🇰: Na natieranie domu.
🇺🇦: Komu si natieral dom ?
🇸🇰: Rumunsku lebo tam mám ,,prácu".
🇺🇦: Aha, dobre a prečo sa tváriš, akoby ti uletely včely ?
🇸🇰: Lebo mi chýba mama, ok.
🇺🇦:Oh, aha.
Cítila som sa blbo, lebo mama Česka a Slovenska zomrela keď mal Česko 5 a Slovensko 2 roky. Nakoniec si ich adoptoval Soviet, môj otec.
🇺🇦: Prepáč, nechcela som ti to pripomenúť.
🇸🇰: To nič, nevedela si to.
🇺🇦: Nie, cítim sa hrozne. Vážne som nech...
🇸🇰: Ukri je to v poriadku. Vážne.

Ja a môj brat ( Countryhumans ) Slovensko a ČeskoOnde histórias criam vida. Descubra agora