Dušičky 😊 časť 2.

117 7 0
                                    

Pohľad Česka
Keď si Slovensko sadol začal som rozhovor.
🇨🇿: Takže, prečo si bol s Nemeckom?!
🇸🇰: Takže o to ti šlo?
🇨🇿: Jo, prečo si bol s tým podrazákom !
🇸🇰: On nie je podrazák !
🇨🇿: Ale je ! Ako sa rozišiel s Poľskom tak začal chodiť s Belgickom !
🇸🇰:  Čože ! To nie je pravda !
🇨🇿: Je, a dokážem ti to !
Ukázal som mu fotku ktorú mi poslala Poľsko. Tváril sa veľmi prekvapene.
🇸🇰: To je falošná fotka !!
🇨🇿: Je to práve ! Poslala to Poľsko a tá neklame !
🇸🇰: Ja viem, že Poľsko neklame ale táto fotka je falošná ! Niekto ju upravil aby to tak vyzeralo !
🇨🇿: Prečo sa stále zastávaš toho blbca !
🇸🇰: On nie je blbec! Je to môj kamarát !
🇨🇿: Kamarát ! KAMARÁT !!! Keby to bol kamarát tak tak by to neurobil !
🇸🇰: Čo by neurobil ?
🇨🇿: Neposlal by tú fotku Poľsku !
🇸🇰: ČOŽE!!
🇨🇿: Počul si ma.
🇸🇰: Ja som si myslel, že si myslíš, že je to sabotáž.
🇨🇿: Myslel som si to, ale keď som videl tú fotku tak si to už nemyslím, jasné !
Takto to trvalo asi päť minút.
Hrozne má hnevalo ako zastával Nemecko. Tak som sa naštval, že sme sa začali hádať. Opäť. Takto to trvalo asi 15 minút.
🇨🇿: NENÁVIDÍM ŤA!!! Vykríkol som asi na celú izbu. Rýchlo som si zakryl ústa. No už bolo neskoro. Videl som ako bratovi stekajú po tvári slzy. Rýchlo sa rozbehol do svojej izby a zamkol za sebou dvere. Cítil som sa hrozne. Nevedel som čo mám robiť.

Pohľad Slovenska
Toto bolo po prvý krát čo mi to povedal. Cítil som sa slabo a zle. Ľahol si do postele a začal plakať. Bolo mi nanič, chcel som zmiznúť z bratovích oči, ale nevedel som ako.
🇨🇿: Slovensko, otvor dvere. Mrzí ma to! Vravel Česko s poza dverí.
Ja som ho akokeby nepočul. No keď stále klopal na dvere tak som povedal nech ide preč lebo chcem byť nachvíľu sám. On poslúchol a šiel preč.
Keď som sa pozrel na hodiny tak som videl, že mám ešte 3 hodiny než sa stretnem s Bieloruskom. Tak som si zhodil pásku ktorú som mal na oku, nastavil budík a šiel spať.
,,Mám ťa rád brat." povedal som ešte predtým ako som zatvoril oči.

O 3 hodiny neskôr
Pred kinom
Pohľad Bieloruska
Čakala som pred kinom asi päť minút, potom sa objavil Slovensko.
🇧🇾: Ahoj Slovensko.
🇸🇰: Ahoj Bielorusko dúfam, že si nečakala dlho. Povedal s nervóznym tónom.
🇧🇾: Ani nie, čakala som len 5 minút.
🇸🇰: Tak to je dobre. A na aký film ideme.
🇧🇾: Čo keby sme šli na Rýchlo a zbesilo 6.
🇸🇰: To znie fajn.
🇧🇾: Ja viem, už som videla všetky diely.
🇸🇰: Tak ty si riadny fanúšik. Povedal s úsmevom.
🇧🇾: Ja viem. Tak poď film začne za 15 minút.
🇸🇰: Ok už idem.

O 2 dni neskôr
Dušičky
Pohľad Ruska
Ako som spal, tak ma zobudil dosť nepríjemný zvuk. Ten zvuk vydával Kazachstan na svojej trubke.
🇰🇿: Dobre ráno starší brat. Povedal s úsmevom na tvári a s iskrou v očiach.
🇷🇺: Koľko je hodín. Povedal som podráždene ale keď Kazachstan vytiahne svoju trúbku tak to znamená, že je výnimočný deň.
🇰🇿: Je 10:05, takže buď rád, že sme ťa nechali spať.
🇷🇺: Dobre a čo je dnes za deň.
🇰🇿: Ty si vážne zabudol, dnes sú Dušičky !! Povedal celý rozžiarený. Ani ja som sa nemohol vyhnúť úsmevu.
🇷🇺: Dobre, hneď som dole len sa prezlečiem.
🇰🇿: Ok.

Na cintoríne
Ako sme prišli k otcovmu hrobu zazrel som Slovensko ako stojí sám pri jednom hrobe. Zaujímalo ma koho prišiel v tento deň pozrieť tak som prišiel k nemu.
Už keď som bol uňho bližšie všimol som si, že má červené oči. Vyzeralo to, že plakal celú noc a keď som sa pozrel na hrob tak som zistil, že je to jeho mama.
Tieto informácie sú síce dobré ale kde je Česko ??

Ja a môj brat ( Countryhumans ) Slovensko a ČeskoTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon