Dagen efter att jag träffat killarna fick vi åka hem. När vi kom hem gick vi och la oss direkt. När vi vakna igen var klockan 09:20.
- godmorgon, sa Felix trött och jag la mig tätt in till honom.
- Är du hungrig? Frågade jag honom.
- Ja lite... Sa han och titta på mig.
- Då ska jag göra frukost till dig, för du gjorde ju det till mig i förrgår! Sa jag och reste mig upp
Han tittade med stora ögon på mig när jag gick ut ur rummet. När jag kom ner till köket började jag steka ägg. Jag hörde hur tunga steg gick i trappan.
- Vad blir det?! Det luktar jättegott! Sa Felix och smög ut till mig i köket.
- det blir stekt ägg med bacon! Sa jag och hällde upp på en tallrik.
Felix satte sig ner vid bordet och jag la fram tallriken.
- Mmm... Det var jättegott!! Sa han och åt en bit av sitt ägg. Ska inte du äta någonting?! Sa han och kollade på mig med en undrande blick.
- Nej, jag är inte hungrig... Sa jag och log.
- Är du säker du kan få mitt ägg om du vill. Sa han och kollade oroat på mig.
- Nej, det är bra, sa jag
När Felix hade ätit ägget gick vi upp på hans rum.
- är det ok om killarna kommer? Sa han och tittade på mig
- Nej det är inga problem! Sa jag och log.
- Ok, jag SMS:ar Oscar och säger att de kan koma! Sa han och plocka fram sin mobil.
------------------------------------
Felix perspektiv
Efter en halvtimma knackade det på dörren och jag gick och öppna. När jag öppna hoppade någon på mig och jag föll om kull. Omar.
-Jag har saknat dig så mycket!!! Sa Omar och kramade mig hårt
- Omar vi sågs igår... Sa jag och drog bort honom.
- Felix hur gick det! Sa Ogge och hjälpte mig upp.
- jag mår bra, hur är det med dig då sa jag och tittade på honom.
- Det är bra, sa han.
- Felix! Hur är det! Är Emilia här? Sa han och titta lite överallt som att han letade efter något.
- Ja, varför undrar du... Sa jag
-jag bara undrade, sa han och kliade sig i nacken.
Emilia kom ner från trappan och jag såg hur Oscar lös upp. Först sprang Omar fram och kramade henne och sen Ogge. Sen kom Oscar och kramade henne och jag såg hur han smyg pussade henne på kinden. Avundsjukan väcktes och jag visste inte vad jag skulle göra!
---------------------------------Emilias perspektiv
Jag gick ner till
vardagsrummet och såg att killarna redan hade kommit. Först kom Omar och kramade mig sen Ogge och sist men inte minst Oscar. Jag kände hur han placerade en kyss på min kind. När han släppt mig kom Felix och satte sina händer på min midja.
- Så vad ska vi göra? Sa Felix och tittade på alla.
- jag vet! Sa Omar och hopade runt. Vi kan ha pol party!!!! Skrevan och hopade runt.
- Ok! Omar för i helvete! TA DET LUGNT! Skrek Oscar och sprang efter Omar.
- Men har alla med sig bad kläder? Fråga Felix.
- Jag har inte, men jag kan gå hem och hämta. Sa jag och tittade på Felix.
- Jag Oscar och Omar måste också hämta. Sa Ogge och började gå mot dörren.
- Jag kan skjutsa dig om du vill. Sa Felix
- Mmm... Visst. Sa jag och han tog min hand.
Han räckte mig hjälmen och jag tog emot den, sedan åkte vi. När vi kom fram gick vi in och jag började ta fram olika bikinier.
- välj! Sa jag och la fram 5 sticken bikinier.
- Hhmm.. Den! Sa han och peka på en turkos bikini.
- Ok jag är klar! Ska bara hämta en handduk. Sa jag och gick ner till badrummet.
Vi gick ut till mopeden och åkte iväg.
______________________
Felix perspektiv
Jag och Emilia hade hämtat hennes bikini och när vi kom hem gick vi och satte på oss de direkt. När jag hade satt på mig badbyxorna knackade det på dörren och Emilia sprang ner och öppna och jag hörde hur Omar hoppade på henne igen, fast när jag kom ner skrattade hon bara. Sedan kom Oscar med armen över Ogges axlar och sedan fick han syn på Emilia. Jag såg hur han tittade på Emilias kropp från topp till tå, och han tittade inte äcklat direkt. Ogge gick mot Emilia och kramade henne, och sedan Oscar. Han kramade henne och jag såg hur han njöt... Jag kunde inte rå för att när de hade slutat kramats gick jag fram och kysste henne för att markera revir på något sett.
------------------------------------
Omars perspektiv
När Ogge och Oscar kom in kände jag mig riktigt utanför... Felix hade värsta six-pack och Emilia hade värsta model kroppen och sen Oscar och Ogge ska vi inte prata om! Medans jag har den här gubbkroppen!
När jag såg Oscar krama Emilia såg jag att han verkligen gillade henne. Sen tittade jag bort mot Felix och man såg hans Avundsjuka växa i hans kropp.
------------------------------------
Oscars perspektiv
När jag såg Emilia kunde jag inte motstå att krama henne! Hon var verkligen snygg!
- Asså ni har ju värsta kropparna och jag har den här jävla gubbkroppen! Sa Omar och rodnade.
- Nej Omar, du är skit snygg ju! Sa Emilia och krama Omar.
Jag titta mot Felix och han tittade med en mördande blick mot mig.
- Men hörni! Vi skulle ju ha polparty! Nu hoppar vi i vattnet! Skrek Ogge och börja springa mot polen.
- Sisten i är en förlorare! Skrek Omar och börja springa.
Alla sprang och sprang och hoppade i polen. När vi kommit in i polen var det skit kallt. Och jag såg hur Emilia skaka av kyla.
------------------------------------
Felix perspektiv
Jag såg hur Emilia frös så jag simmade närmre. Jag kramade om henne och hon mig. Jag kände hur något nöp i min rumpa. Jag tittade med stora ögon på Emilia och hon tittade undrandes på mig. Plötsligt kom Omar upp från vattnet och as skratta, då förstod jag att det var han som tog på mig. Jag och Emilia gick upp till solstolarna för att värma oss i solen. Efter typ 10 min kom resten och satte sig bredvid oss. Jag tittade på Oscar som inte släppte blicken från Emilia. Jag kände hur jag snart skulle explodera.
------------------------------------
Emilias perspektiv
Jag och Felix låg och solade och plötsligt kände jag en hink med vatten hällas över mig och Felix. Dygnsur ställde jag mig upp och börja jaga Omar runt polen. Tillslut blev han trött och stannade och då fick jag min chans att putta mer honom i vattnet. Jag knuffa ner honom och kände hur jag själv fick ett par blöta händer på min rygg. Jag föll ner i polen och kom fort upp igen och såg Felix stå och skratta. Och allt sluta med ett vatten krig. Efter några timmar gick vi upp för att sätta på och våra kläder. Jag och Felix gick med ihop flätade händer bort mot hans rum. Jag satte på mig mina mys kläder och borsta håret. När jag borstat klart kom Felix in i rummet och ställde sig framför mig.
- Hej! Sa jag och skratta lett
- Vilken hand? Sa han och tittade på mig.
- Ehhm... Höger! Sa jag och tittade konstigt på honom
Han tog fram en bukett med röda rosor och sträckte fram de till mig lika Rod som rosorna.
- aawww... jag älskar dig! Sa jag och kysste honom.
- Hade du valt den andra hade du fått ett halsband! Sa han och flina. Men du kan byta den mot en till kyss om du vill? Sa han och pruta med läpparna. Jag kysste honom lätt och han satte på mig halsbandet medan vi kysstes.
- Felle, Emmi! Kom ner nu filmen börjar! Ropa Oscar.
Vi sprang ner och satte oss i soffan.
- vilken film valde ni? Fråga Felix.
- En skrekis... sa Omar och tittade på oss.
- Felix... Viskade jag till honom
- det är lugnt jag skyddar dig! Viskade han tillbaka.
------------------------------------
Felix perspektiv
Varje gång någonting läskigt hände hoppade Emilia närmre mig. Tillslut satt hon så nära att jag kände hennes andetag. Jag tittade försiktigt och så att hon sov. Jag kände hur mina ögonlock blev tyngre och tyngre... Jag somna.
------------------------------------
Hoppas att ni gillade kapitlet! Isåfall rösta och kommentera vad du tycker! Ha det bra /Emilia❤️💗
YOU ARE READING
Varför
RomanceEmilia möter en kille på stan som kysser henne utan anledning. Sen dess har hon inte slutat drömma om den kyssen.