studio päivä

239 8 13
                                    

*skip siihen et ale menee nukkuu*

|Ale nk|

"Mä niin kerron huomenna!"
Siihen sit nukahinki.

*skip huominen*

Kelloni pirisi.Jaaha ja studiolle,en oikeestaan enää miettinykkää exääni jätin vain asian.Jos se ei mietitytä niin ei sitä sitte tarvii väkisin käydä läpi.
Puen vaatteet,hoidan rillan ja laitan hiukset klo on 9.45 joo hyvin aikaa kestää 10 min treeniksel.Lähden nyt  ajamaan.Treeni paikalla on vain olli.Älkää kysykö miksi mutta alan kikattaa autossani.Ei,ei varsinaista syytä tuli vain kivaa.Ei siinä lähdin sisälle.Olli oli virittämässä bassoaan.
"Miten yö meni?"Olli kysyi.Äää se on niin huolehtivainen okei aleksi rauhotu."kaikki ok kiitti<3"vastasin.Olli nyökkää.

|olli nk|
"Miten yö meni"kysyin aleksilta joka oli juuri astellut sisään."Kaikki ok"huhhh hyvä.Aleksi kävelee luokseni."Näytä mullekki heii"tuo anelee."Jaaha no kai sitte"sanon ja istun nojatuolissa joten otan hänet syliin jotta ei tarvitse seistä."sit käännä tuolta joo just noin ja sit venaappa"sanon ja laitan sormeni samaan kohtaan kun aleksilla.Aleksi lehahtaa pinkiksi.Pidän tarkoituksella puhetta yllä enkä tuijota.Ei ole kivaa jos katstotaan kun joku punastuu hyi hyi."ny se o done"sanon ja laitan rakkaan Simbani pöydälle."Sä oot niin hyvä kaikis soittimis"aleksi sanoo."Ähh emmä ny kaikkee osaa mut arvaa mitä mä osaan"sanon nauraen."n-"aleksi ehtii sano kunnes kaadan hänet hellästi lattialle ja alan kutittamaan."H heiii e-ei saaa hahahah kutittaaaaa"aleksi kikattaa allani.Studion ovi käy ja joonas ja tommi astelevat sisään"hyvin erikoista"tommi hymähtää"mennään eteenpäin"joonas sanoo.Kaadun aleksin päältä pois ja makaamme ja nauramme.Aleksi alkaa kutittamaan minua."KOSTO ELÄÄ"aleksi huutaa."Ääh A-leee häeeee"kikatan kuin pikkulapsi.Joel ja niko kävelevät sisään."Sellasta sitte tälläkertaa ei siin"niko sanoo ja vie reppunsa naulakkoon.Joel vain naurahtaa.Aleksi ja minä makaamme edelleen lattialla.Hetken kuluttua treenit alkoivatkin jo loppua.

|Ale nk|

"Se tais olla siin"huikkaan siinä toivossa että pääsisin jo ollille.
"Juu"Kuuluu jokaisen suusta.Olli oli tullut kävellen koska autoa ei näkynyt.Kaikki olivat jo lähteneet."Olli mul on kamat autos tuuks mun kyydil?"kysyn"juuh" tuo brune vastaa.(emt onks olli brune vai blondi rn anyway)Kävelemme autolle."Noni ja ihmis navigaattori päälle."sanon ja painan ollin nenästä.Olli nauraa"kyl sä ny reitin osaat."hän sanoo."jaa a kuule"hymähdän ja ajan kohti ollin kotia."Hyvin se meni"Olli sanoo kun astumme pihaan."ju"vastaan ja otan repun.Kävelemme ollin omakotitalolle."Kaunis koti"ihastelen."Thx"olli sanoo.

*skip 2h eli klo on 19.00*

"btw ale paikat on mun vieres tai lattial"olli huikkaa."jee jee valitsen sen ekan"naurahadan.Olli laittaa squid gamen päälle."Nyt sattuu jo aivot MUN ON PAKKO"Huudan pääni sisällä."Olli mä tykkään susta mun aivot sattuu jo iha perseesti tästä oli pakko kertoo.Sun ei tarttee tykkää takas mut oo viel mun kaveri!"Sano  ollille nopeasti ja painan silmät kiinni.Suraava mitä tunnen on ollin huulet huulillani ja hän sanoo."Eiköhän mä jo sen huomannu sun muistiinpanoistast"Olli  sanoo ja suutelee minua  ja vastaan siihen."Kiitos"sanon ja hyppään ollin syliin ja halaan."Ei EI EI EI EIIIII ÄLÄ"olli huutaa."Teiks mä jotain väärin  anteeks!"sanon hätäisesti."Olli on hetken hiljaa ja katsoo minua kummaksuvasti."Rakas eii et sää vaa toi ympyrä hyypiö tuolla"olli nauraa ja osoittaa telkkaria."Aaaaa:Dnauran ja katson telkkarissa olevaa naamio miestä.Wait olli sanoi rakas OMG.Mietin ja sanon."ootko mun?"kysyn."aina tuo komistus vastaa minulle.Halaan häntä.Suutelemme jonkun aikaa ja teemme sitten ilta toimet.Lähdemme olli  huoneeseen ja käperryn häneen kiinni."öitä muru"kuiskaan"öitä rakas"Olli sanoo.Molemmat nukahtivat.

(Rilla välil maagisesti katoo sillee et älkää miettikö et miten se pärjää ton ajan):D

{Oh, I'll be fucked up if you can't be right here}

590  Words!♡

All You're deepest seacrets♡Olli×aleksiWhere stories live. Discover now