en muuten tiiä

163 10 17
                                    

{Ja nyt tää kaikki ei oo välttist mahollist oikees elämäs et pyörtyy ja menettää muistia tosta syystä mikä pia selvii mut kuvitelkaa et on khitos}
(Ja tällee btw ku mua häiritsee ni niil on siis täs vaatteet pääl 😂)

|Olli nk|

Entä jos!?

"Entä jos mitä" aleksi kysyy minulta."No entä jos se pullo on huumattu?".sanon vähän hermostuneena."Ja olli mitäs vittua en mä sitä mistää dark webistä ostanu:D."aleksi hymähtää. "No et et mut oliks siin IHAN mitä vaan outoa ku ostit sen tai sillee mitä ei yleensä?".kysyn kuin joku etsivä:D."Itteasias oli koska se annettii sillee suoraan ku menin siihe.En nähny kuka sen anto mut nii siis sitä liukuhihna hommaa."aleksi selittää. "Eli joku on halunnu huumata sut!"sanon. "LoL"aleksi sanoo vilpittömästi."ei vaa oikeesti."nauran.Onks siin pullos jäljel viel jotai."kysyn."on"aleksi sanoo ja tuo pullon vessasta."vie se jonnekki mist sitä ei juoda ni mennää viemää se johonki labraa huome ku ei ne oo enää klo kymmene auki."sanon aleksille joka lähtee viemään pulloa keittiön kaappiin."Aleksi sut on just huumattu ja sä vaa sanot LoL."sanon aleksille joka katsoo minua."no emmä asial muutakaa täs vois tehä olli rakas toi sun panikointis ei auta täsä ota chillisti."aleksi sanoo ja häipyy makuuhuoneeseen kai hakemaan puhelinta.

*time skip yö*

|Ale nk|

Oltiin jo ollin kanssa nukkumas mutta  kuulen kun olli nousee seisomaan ja lähtee aavemaisesti keittiiöön.En tiedä mistä arvasin että jostain oudosta syystä olli on menossa sille kokispullolle.Nousen nopeaa ylös ja juoksen ollin luo.Kyllä matka oli kaapille ja hän käveli unissaa.Tiesin että unissaan käveleviä ei saa herättää joten otin hänestä hellästi kiinni kuin mummon posliini astiasta ja lähdin viemään makkaria kohti."mä haluun huumeita"olli sanoi unissaan.Aloin kikattamaan hiljaa siinä vieressä."olli ei nyt juo huumeita anteeks."sanoin hiljaa nauraen."aleksi  on tyhmä."olli sanoi.olli on aika fiksu unissaan tajusi kuka mä oon."nii on mut nyt on myöhä ja pikku-olli menee nukkumaan.sanon kuin vauvalle."olli ei halua.EIIIIIII."olli huutaa ja kovaa."mitä ny?"kysyn."067 kuoliiii."olli pillittää.Ja taas sitä mennään.nostan ollin sänkyyn ja menen tämän unissaan itkevän olliin viereen ja lohdutan.samassa tajuan.AINII TREENIT TÄYTYY ILMOTTAA.hyssyttelen ollia ja otan puhelimen.

Ylimieliset eläimet
A:me ei tulla treeneihi tänää ku mut on huumattu kokis pullon avul ja jos nyt siel joku porko miettii et kui ni tänää ni nyt on klo 0.12 joten.tänää ja oon hereillä koska ähh olli saa selittää :D

P:OLLI JA ALEKSI ON PANNU

A:nyt pikkunen unten maille

P:kerroo ookste pannu.

A:ei lyhyesti olli käveli unissaa.

P:höh.

N:toivottavasti selvii tekiä

A:jep öitä!

N&p:öitä

Voiku mä voisin tolle ollillekki saada päähän että ÖITÄ!

Heteken päästä sain ollin nukkumaan.

Tänää vähä lyhyempi osa mut nohh hope you like it!♡

All You're deepest seacrets♡Olli×aleksiWhere stories live. Discover now