Ei tehä mitää♡tai ehkä jotain♡

136 4 10
                                    

|Olli nk|

Oltiin eilen menty aleksin kaa tosi myöhään nukkuu joten herättiin kans aikasin varmaa ekaa kertaa samaan aikaan.Tänää täytyis hoitaa laskut,kysyy aleksin kaa yhteen muutost jota ootan innolla ja sit mennää leffaa ja chillataan koton.Aika mukava päivä.Huomen on ekat treenit monee päivää katotaa mitä saahaa aikaseks mut nyt keskityn vaan tähä hetkeen ku ollaan aleksin kaa hiljaa sylikkäin.Ei olla tehty ny 5min mitää herättii ja vaa halattii.Mä en vaan tiiä siitä muutosta ku en tiiä ku alella on iso kämppä mut se on valittanu et se on huonolla paikalla yms mut se rakastaa sitä ikkuna hommaa ni mun olkkariin/keittiiön ku ne on sillee  et
 
        Keittiö-----parvekkeen ovi
                                     ⬇️    makkarin ovi
                                     ⬇️
                                          Sohva

Joten siihe keittiöstä makkarin seinään asti vois tehä lasia ni saadaan täst enemmä alen tyylinen ja mäki tykkään siitä ja aleksi rakastaa sen kotona olevaa valkost katost roikkuvaa riippu tuolii ni se ofc tänne joo mun on pakko kysyy."Ale?"kysyin hieman hermostuneena."ollini mun?"hän sanoi."voitaisko me muuttaa yhteen.ja ennen ku sanot mitää ni voitais tehä keittiön seinästä makkarin seinää asti lasinen seinä ja tuoda kaikki sun rakastamat huone kalut tänne.Ja just yli ajattelint tätä koko hommaa mut nii haluutko?"kysin nopeasti."totakai haluun!"aleksi sanoi innostuneesti ja halasi minua.Huokaisin syvään ja tuntui kuin puolet huolista olisivat lentäneet mereen kuin puhelimet;).Noustiin siinä sitten alen kaa rauhas ja tilattiin woltilt salaatit.Seuraavaks sit laskut ja sit aijon tilaa sen lasitus homman mikä onkaa alen kaa.Tavarat haetaan huome treeneje jälkee.ainii ja tää haluun kertoo alelle."Aleksi voiks tulla juttelee tänne."sanoin kun istuin vessan matolla katselleen kädessäni olevaa pinta haavaa."no mitä?"aleksi kysi ja katsoi minua nojaten oven karmiin.Hän oli niin kome-olli keskity."mua stressas tosipaljon eilen kaikki ja sua ärsytti eilen niin paljon jutut ni mä tein tän ja tiiän et se on väärin ja tyhmää mut halusin nyt kertoo ku en tykkää tyhmistä salaisuuksista."Rakas"aleksi sanoi ja tuli viereeni polvilleen."sä oot mulle rakkain ja voit aina kertoo mulle onneks kerroitki.Jos sul on paha olo yritä kertoo mulle.Jos tätä jatkuu ni aletaa puhuu vaikkapa joka ilta miten menee jos se auttais"hän sanoi huolehtivaisesti.Kuuntelin kyllä kaiken mutta olin niin uppoutunut aleksin silmiin."kiitos"sanoin kun havahduin.hän halasi minua ja meni koneelle.

|ale nk|

Tiedän että olli stressaa laskuista ja hoidin laskuja olli  puolesta koska tiedän että häntä ei kiinnosta että tiedän hänen pankkikortin numeron.Olli oli vielä vessassa puhdistamassa haavaa ja sihahteli välillä.Nyt ahdisti tämä yöpaita ajattelin ja kävin pitkästä aikaa laittamassa mustat revityt farkut ja vyötärölle ulottuvan valkoisen t-paidan."auuu"kuului vessasta.menin katsomaan ja hän oli kynsilakanpoistoaine purkki kädessään ja puhdisti sillä."Syöksyin purkille."rakas,rakas,rakas ei tätäää"sanoin hätääntyneenä.Olli katsoi minua hölmistyneenä ja ihailevasti."Kui katot mua noi?"kysin kun laitoin purkkia kaappiin ja otin puhdistusainetta ja kaulakoru kettinkini ja laitoin sen kaluaani ja heitin purkin ollille."oot niin komee"hän sanoi söpösti."anna mä puhdistan ne.miks ees puhdistit niit kynsilakanpoistoaineel?"kysyin."emt" hän sanoi.oltiin valmiita.Olli meni keittiöön ja katsoi läppäriiän."sä hoidit puolet mun laskuista!"olli sanoi iloisena ja juoksi luokseni niin että yksi sormuksistani lensi kädestäni.Pitkän halin jälkeen hän otti sormuksen lattialta ja sanoi."jos tää ois hopee ja siin ois mustii pienii timanttei ja tää olis sun nimettömäs se ois aika hieno.Hän sanoi ja antoi sormuksen ja katsoi silmiini ja lähti.Jäin vain hymyilemään.Rakastan tuota miestä!

Laskut olivat valmiit tehtiin niitä yhdessä ja kun maksettiin vähän överi hinta lasi hommasta olisi se meidän työpäivän aikana valmis eli ylihuomenna olisi upeaa tulla kotiin.

(ei ne ny oikeesti noin nopee sitä tee mut shhhhh)

"Olli se leffa juttu ni mennääks me illalla kattoo se ku kello on ny 13?"kysyin."joo mennää mut mä vaan en tiiä katotaaks me after we fell joka on k12 ja joku rakkaus homma vai candyman joka k16 ja kauhuleffa."olli sanoo katsellen puhelinta."mennääks kattoo se candyman?"näytin koiranpentuilmettäni ja menin polvilleni ollin eteen.hän katsoi puhelimensa alta minua.Ja oho oli muuten vaihtanu vaatteetki mis kohtaa se sen teki.Hän pyöräytti silmiään ja laittoi puhelmine sivuun.Hän näytti että tuu syliin ja vaan hullu jättäis tuon välistä."mennää vaa"hän sanoi lempeästi."mut et rupee sit itkee siel"hän sanoi."en en"sanoin ja jäin ollin syliin."voidaaksme mennä bussilla koska sit voidaan kävellä ja kaikkee se on kivaa.hän katsoi minu kummastuneena mutta nosti hartioitaan ja nyökkäsi.Aikaa kului ja kello olikin jo sen verran että piti alkaa laittautuu."Olli sun talo on iha helvetin iso ja siel on parviki oleskelu tilana mut ei tietenkään oo toista vessaa"sanoin kun molemmat olimme laittamassa hiuksia."nii i AI vithuu"olli sanoi heiluttaen kättään."päätit sit polttaa sormes suoristusrautaa:D"sanoin pienesti nauraen."näköjäs"hän sanoi saimme kaiken valmiiksi ja lähdimme.Pääsimem elokuvateatterille.Leffa oli ihan hyvä mut olli ja mä aina säpsähdettii samaa aikaa:D.lähettii sit kotii mutku bussi oli heittäny meijät ni olli alko vilkuilee ympärillee."kuka ny on pelkuri?"sanoin viitaten olliin."toi jänis tuolla"olli sanoi ja osotti peltoa.naurahdin ja lähdimme kävelemään olli vilkuili ympärilleen mutta puristin hänen kättään joten se varmaan auttoi.Pääsimme sisälle ja potkimme kengät pois jalasta ja menimme telkkarin luo.Menin ollin syliin kun hän katsoi telkkarista jotain en tiedä.Hetken mielijohteesta aloin tehdä ollille fritsua."aleksi mitä helv-mhhhg"olli sanoi tai no voiko sitä kutsua sanomiseksi.Lopetin ja laitoin pääni ollin olkapäälle ja hymyni oli korvissa asti."ja nyt sitä ollaa niinku mitää ei ois tapahtunu, selkis"olli sanoi."juu juu taino"sanoin ja siirsin pääni toiselle puolelle ja tein toisen fritisun.Olli huokaili nautinnosta.Lopetin taas samalla tavalla."sä oot kyllä outo tyyppi aleksi"olli sanoi ja hymähti."mieti milt näyttäis otsas fritus ois aika läppä homma."sanoin ollille."joo no mut kaunisvesi eikyllä sitä koita tai jos koittaa ni hankkii vaikka porkon minä en semmost jälkee ottaani ota."olli sanoi."no höh"sanoin."mennääks jo nukkuu"  sanoin ja nousin ollin sylistä."joo"hän sanoi ja sammutti telkkarin."hey gooogle close the lights"sanoin ja google laite sulki valot."hey google put bedrooms leds on"sanoin ja google laittoi ledit päälle ne olivat punaset.Saakoon kelvata.Pesin hampaat ja laitoin hupparin päälle.Olli oli jo makkarissa tekemässä jotain kai vaatehuoneessa en tiiä."Olli käyn tarkistaa parven et siel on kaikki ok"sanoin ja olli sanoi vaatteitten seasta jotain muminaa.Lähdin kiipeämään viistoja portaita ylös.Parvi oli kaunis siellä oli valkoiset trukkilavat ja niitten päällä patja ja tyynyjä.Siellä oli paljon tekokasveja ja vaaleanvihreä riippumatto.Siellä oli myös kaunis iso ikkuna josta näkyi tähdet.Menin hetkeksi siihen makaamaan.

|olli nk|

Pengoin vaatteitani ja etsin yhtä hupparia kunnes tajusin että aleksi oli varmaan laittanut sen päälle.Noh ei haittaa otan sitten aleksin hupparin.Ylhäältä ei kuulunut mitään."hey googl put all the lights off"sanoin hiljaa ja google sulki valot.Nousin kuub valaitsemana portaat ylös.Aleksi oli nähtävästi nukahtanut parvelle.Mikäs siinä se on kiva sänky.Kävi  hakemassa peitot ja kipesin ylös.Asettelin peiton aleksin päälle ja menin itse viereen.Päätin kostaa aleksille aiemman.Tein hänelle fritusn ja hän ei nähtävästi ollut unessa."mitähg helvethiä ollihmgg"hän sanoi.Ja naurahdin.Mentiin siitä sitten nukkumaan.

Ei oo mun juttu kirjottaa yksityis kohtia ni sori siitä.Onko tälläset 1200 sanaset liian pitkiä?Söpöin osa jonka mä oon tehny♡

All You're deepest seacrets♡Olli×aleksiDove le storie prendono vita. Scoprilo ora