Kaikki elää

129 3 3
                                    

Tuo päivä oli kuin sotaa siis miten voi onnistua tollaiset leffa jutut.istuin sairaalassa koska olin silloin pyörtynyt joten päätäni haluttiin tutkia.Poliisi haastatteli ollia ja joonasta.Ollin äiti oli käynyt hakemassa rillan ja oli tämän kanssa ollilla.Kaikki oli taas järjestyksessä.Paitsi pääni, se kihelmöi ja sattui."Kaunisvesi"kuului yhdestä huoneesta.päätäni tutkittiin ja selvisi että sain lievän aivotärähdykesn.Lääkäri alkoi selittää "Astetta vakavampaan eli lievään aivovammaan voi liittyä enintään 30 minuutin tajuttomuus, ja sen jälkeen voi esiintyä muistinmenetystä, mutta muistiaukko on enintään 24 tuntia. Päänsärky, pahoinvointi tai huimaus voi kestää joitakin päiviä, mutta toipuminen on yleensä täydellistä eikä jälkivaivoja jää."lääkäri kertoi."muistatko aleksi mitään siitä ku  löit pääsi.lääkäri kysyi."emmä siis tajusin siinä ku heräsin et mitä tapahtuu mut emmä mitää siitä muista muistan sen kyl et käytiin labralla henk.koht syyn takia mutta muu on sumeeta."kerroin."okei"noh voit kai lähteä kotiin mutta varo kovaa liikuntaa jos alkaa huimata ja on liinkunut voit mahdollisesti pyörtyä.hän sanoi kunnes sain lähteä.Poliisit olivat lähteneet.Juttelin joonaksen kanssa ja lähdimme olli  kanssa kotiin.

(Tosi lyhyt draft koska haluun nyt kirjottaa toisen partin)

All You're deepest seacrets♡Olli×aleksiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora