|olli nk|
Heräsin ja tajusin,että oltiin edelleen parvella.Ei siinä lähdin alas.Ja iloitsin uudesta googlistani.Edellinen meni rikki ja ostin uuden siksi se on niin kovassa käytössä."googl put the light's on in the livingroom and kitchen"sanoin ja googl totteli.Tänään olisi studiopäivä 12 aikaa yleensä nukun hyvin mutta en tiedä mikä oli niin heräsin juuri eli kli 10.Annan aleksin nukkua viellä puolituntia koska hän suuttuisi jos antaisin hänen nukkua enempää.Kuulemma niin paljon työtä hiusten kanssa.Menin pukemaan mustat revityt farkut ja mustan hupparin.Peilasin hetken ja huomasin fritsun.Ei paska en jaksa mittää juttui jätkien keske.Lähen sit varmaa hakee meikkivoiteen kaupast.Haetaa sit siin ku o herätetty toi äijä.Tein nyt aamupalaa ja taustalla soi hiljaisella tietty violent popin albumi.Huomasin kun aleksi oli unissaan tulossa alas parvelta.Voi paska ajattelin ja juoksin alapuolelle ja kiipesin rappuset ylös ja vein hänet sänkyyn."Ikhuna"hän sanoi vaimeasti ainiin se lappu sille ryöukolle.Aleksi jatkoi uniaan.Menin laittamaan lappua työmihelle ja sitten vessaan valmistautumaan.Alem aamupala odotti pöydällä.
|ale nk|
Heräsin ja tarkistin kellon 10.21 okei hyvä.Menin alas ja näin aamupalan pöydällä.Ollin tai minun se on nyt mun muhahahahaa.Menin pöytään ja tuijotin seinää.Tohon tulee lasia apua täst tulee ihana.Unelma kämmpä.Kuulin hyräilyä vessasta mister olli tais olla siellä menin yhden ollin jättikasvin taakse piiloon ja ajattelin pelästyttää hänet.olli käveli keittiöön ja ihmetteli aamupalaa että miksi siitä oli haukattu samassa läpsäytin häntä kevyesti selkään."hyi saakeli"olli sanoi pelästyneenä.nauroin ja menin takaisin pöytään.Söin aamupalan ja menin laittamaan hiuksia kihartimella.Täs meni joku 30min nyt ne o valmiit.Hohhoh ajattelin ja menin laittamaan vaatteita.Ajattelin olla ollin kaa samis joten puin saman asun ja pistin siihen viellä mustan korvien yläpuolelle ulottuvan pipon ja ei tämä ei pilannut kampaustani yhtään.Otin laatikosta beigen samallaisen ja menin ollin luo ja pistin tämän sen päähän."Miten en tajunnu aika kova.Kunno samikset"ollli sanoi.Olin ylpeä koska sain hyvän lisäyksen ollin asuun."mennää hakee meikkivoidet näihi fritsuihi ja mennää studiolle."olli oli oikeassa kello on jo 10 yli ja studiolle kestää ajaa noi 30min.Mentiin kauppaan ja sählättiin sit siin autos meikkivoiteen kaa ei siin saatiin aika hyväks.No sit lähettii studiol."mp et ku tullaa kotii ni se on unelam kämppä tai onks sun mielest?"kysyin."Joo on super mut halusin siihe ikkunal semmoset huntu verhot ja paljon kasvei."hän sanoi jopa innoissaan."Mul on sellaset kotona ja kasveiki on paljon!"sanoin koska makkarissani oli ne verhot."No hyvä!"Olli sanoi ja pysäköi auton parkkikkseen.Kävelimme sisään ja näimme joelin hokkarit eteisessä joten hän oli siis siellä.Heitettiin nahkatakit naulakkoon ja menin kytkemään tietsikkaa laturiin ja etsin katseella hiirtä.Olli meni hakemaan bassoa."Morooo"joel sanoi kun käveli keittiöstä.Olli nyökkäsi ylöspäin ja jatkoi bassonsa viritystä.Nostin vain kättä.Muut tulivat ja päivä ei edes ollut kiinnostava vähän jopa tylsä.Lähdettiin kotiin ajoissa koska lasifirma oli saanut työn valmiiksi ja meidän pitää mennä tarkistamaan.Ja kerroimme että muutimme yhteen jätkät onnittelivat.Ajoimme talolleni se oli liikenteisellä paikalla joten en tykännyt siitä.Otimme kaksi ikea kassilista tavaraa talosta ja lähdimme.Myyn sen varmaan huomenna let's see.Lähdimme ollille jännitti hirveästi millaiselta siellä näytti.
(Näyttäis vähä tolta mut siit pääsee keittiöö)
"TÄÄ ON UPEE!sanoin kun astuin taloon.Ollin ilmeestä näki että hän tykkäsi siitä ja laitoimme tavarat paikalleen ja menimme vain sänkyyn makaamaan.Nap time!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All You're deepest seacrets♡Olli×aleksi
Romantizmtää sarja auttaa mua selvittämään ajatuksii ja rentoutuu hetkeksi.Saattaa tulla säännöllisesti tavoite olis että ainaski 2 osaa viikossa. SUOSITTELEN LUKEMAAN TÄN KOHAN:Täs sarjassa Aleksi on ollu jo vuoden bc:ssä ja on ihastunu olliin ja saanu...