Fani Girls Planet 999, bine v-am gasit! Bine v-am gasit si pe ceilalti care doar iubesc un applifiction de tip survival show sau doar ma urmaresc si au vazut notificarea xD
Idol Planet 999 ca fi o continuare a seriei Idol Producer doar ca pe conceptul Girls Planet 999. Also, fiindca am anulat Idol Producer season 2 o sa fie cateva exceptii.
Pentru cei care nu cunosc, conceptul de baza va fi sa debutam un grup format din trainees coreeni, chinezi si japonezi. Grupul va avea un numar de 9 persoane din cele trei grupe si vor avea un contract de 1 an cu YL Entertainment. Contractul se va prelungi sau nu in functie de cum decid participantii sau compania.
• Din fiecare grup vor exista un numar de 24 de trainees si vor fi numerotate in functie de cum s-au descurcat la signal song. Desigur, 1 este cel mai bun si 24 cel mai slab. Fiecare grup va acea ranking individual.
• Selectarea se face pe baza unui formular online. O sa va trimit linkul in privat la solicitarea acestuia. Scopul acestui Applyfiction este sa debudati si sa va distrati intre timp.
• Vreau sa mentionez ca cei inscrisi la Idol Producer season 2 isi pot refolosi personajele daca doresc, dar as prefera sa nu revad tot main cast xD
Asa ca cei care doresc le rog sa imi specifice aici -->• Voi refolosi si eu cativa trainees si sezonul trecut si cel anulat, dar voi veni cu multe fete noi care abia asteapta sa le luati in grija.
• Toti cei care se inscriu vor fi acceptati si vor concura pentru un loc in grupul de debut.
• O persoana poate face 3 formulare: o fata la K group, una la C group si una la J group. Practic o fata la fiecare grupa. Nu e obligatoriu, fiecare persoana face formular la ce grupa doreste.
• Rog activitate, mai ales la votul zilnic. Perioada de votare o sa fie in jur de o luna cu posibile prelungiri. Va rog sa adaugati cartea la biblioteca ca sa vedeti cand public un capitol si sa lasati un vot la capitole. Activitatea e importanta si va aduce puncte bonus.
• Pentru o intreaga saptamana de activitate vi se acorda 1.000 de puncte bonus. Acest lucru va poate ajuta la ranking si va poate salva de eliminare pe viitor.
Sunt clasa a 12-a si am mult de invatat, asa ca nu stiu cat de activa voi fi, dar incerc sa postez cat de des pot. Nu o sa am pretentii pentru activitate tocmai pentru ca nu stiu cat de activa voi fi eu, dar va rog sa imi raspundeti cat de curand puteti in cazul in care primiti un mesaj de la mine.
Daca e sa dau un exemplu, de la 18 in colo de obicei invat, asa ca nu cred ca voi fi activa in acea perioada de timp. Posibil sa va raspund la mesaje in pauzele pe care le iau.Nu fiti ca mine, fiti active 😂
Un vot pe zi dureaza un minut, un capitol de scris dureaza mai mult. Nu fiti ca autoarea _J_I_M_I_N_ , nu va lasati purtata de lene si votati zilnic. Un vot salveaza o viata.
Pentru a va inscrie, lasati un comentariu cu "💌" alaturi de vreo 3 tag-uri.
Inscrierile se fac aici ->Inscrierile sunt deschise pana duminica, 10.10.2021
CITEȘTI
Idol Planet 999 || Kpop Applyfiction
FanfictionTrainees din Coreea de Sud, China si Japonia, aceasta e sansa voastra sa va indepliniti visul. Idol Planet 999 va ofera sansa de a debuta intr-o trupa exclusiva de fete care va reprezenta kpop-ul international. Munciti din greu si nu va dati batute...