Capitolul 5

51 4 83
                                    

Episodul 5

O sa va spun acum cum se voteaza asa ca fiti atenti!

● In primul rand, accesati link-ul de pe panoul meu.

●Alegeti 3 fete din J group, C group si K group pe care doriti sa le sustineti.

● Puteti vota doar o singura data pe zi.

● Voturile se deschid in capitolul 6.

Sunteti gata? Mergeti si votati!

Dupa eliminare, fetele se aduna pentru anuntul urmatoarei misiuni

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dupa eliminare, fetele se aduna pentru anuntul urmatoarei misiuni. Yeo Jin Goo isi face aparitia in sala sub aplauzele fetelor.

- In primul rand vreau sa felicit toate cele 54 de fete care au supravietuit, felicitari!

- Pe langa voturile pentru celule de proba trecuta, continua el, cele 54 de fete au fost clasate individual in fiecare grupa, alaturi de Planet Top 9. Cu acestea fiind spuse, voturile se reseteaza. De acum in colo se desfiinteaza voturile pe celule. Fiecare fata din grupul respectiv va fi clasat individual prin voturile publicului.

- Urmatoarea misiune a voastra se numeste COMBINATION MISSION! In aceasta misiune celulele sunt desfiintate. Va veti alatura unor echipe noi. Veti forma echipe de 3, 6 sau 9 membrii, iar fiecare categorie va avea acelasi numar de fete. Sa vedem acum cantecele pentru aceasta misiune.

( cantecele pot fi gasite pe YouTube )

3 member team

1. Woo wonjae: We are - rap
2. Smtm9: vvs - rap
3. 2pm: my house - vocal
4. Taeyeon: all about you - vocal
5. Itzy: in the morning - vocal
6. Megan trainor: no excuse - dance

6 member team

1. Btob: missing you - vocal & rap
2. Iu: my sea - vocal
3. Lee sunhee: fate - dance

9 member team

1. Blackpink: ice cream - dance
2. Little mix: salute - dance

- Toate cantecele de la misiune au fost dezvaluite. In aceasta misiune va vor fi testate calitatile individuale. Alegeti pozitia in care sunteti mai confidente. Veti scrie versurile de rap, veti crea coregrafia si rearanja cantecele.

- Cel mai important aspect al acestei misiuni sunt bunctele bonus. Dupa ce toata lumea a terminat de prezentat cantecele pe scena, mentorii vor alege echipa castigatoare a fiecarei grupe. Toti membrii echipei vor beneficia de punctele bonus. Punctele se vor imparti egal intre membrii grupului. Echipele de trei primesc o treime, echipele de sase primesc o sesime, iar echipele de noua primesc o noime din punctele totale. Deci echipele de trei au mai multa competitie, dar primesc puncte mai multe.

- Punctele bonus care se dau la aceasta misiune sunt 270.000! Grupele de trei primesc 90.000 de puncte per persoana, grupele de sase primesc 45.000 de puncte per persoana, iar grupele de noua primesc 30.000 de puncte per persoana.

- Ordinea in care se face selectia va fi prin ordinea celulelor de la primul loc in colo. Dar este o limita la fiecare cantec. Pentru grupele de trei se primesc cate o fata K, C, J, pentru grupele de sase cate doua fete K, C, J iar pentru grupele de noua cate trei fete K, C, J.

- Celula cu rank 1 Bae Rona, Hua Sun Yi si Nakamoto Miya, va rog sa incepeti.

-------

3 member team

1. Woo wonjae: We are - rap
K:
J:
C:

2. Smtm9: vvs - rap
K:
J:
C:

3. 2pm: my house - vocal
K:
J:
C:

4. Taeyeon: all about you - vocal
K:
J:
C:

5. Itzy: in the morning - vocal
K:
J:
C:

6. Megan trainor: no excuse - dance
K:
J:
C:

6 member team

1. Btob: missing you - vocal & rap
K:
K:
J:
J:
C:
C:

2. Iu: my sea - vocal
K:
K:
J:
J:
C:
C:

3. Lee sunhee: fate - dance
K:
K:
J:
J:
C:
C: 

9 member team

1. Blackpink: ice cream - dance
K:
K:
K:
J:
J:
J:
C:
C:
C:

2. Little mix: salute - dance
K:
K:
K:
J:
J:
J:
C:
C:
C:

Ca si la proba trecuta, selectia va avea loc in sectiunea de comentarii. Eu voi lasa comentarii cu cantecele si numarul de locuri dosponibile, va rog sa va lasati numele in comentarii la cantecul dorit, exact ca si la impartirea celulelor. Mai jos va las un exemplu la ce ma refer in caz ca ati uitat.

*Timp aveti pana pe 07

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

*Timp aveti pana pe 07.03.2022 ora 00:00 (adica duminica pana la 12).
*In cazul in care nu e completat pana atunci voi alege eu pozitiile, nu e nici o problema.
*Daca nu stiti unde vreti ma puteti lasa pe mine sa aleg pentru voi, dar acest lucru trebuie mentionat in comentarii.
*Desigur, se va da un penalty in caz de inactivitate.

Cei care nu au dat semne pana acum o sa fie anuntati in privat sa ma asigur ca au fost anuntate de revenirea mea. In cazul in care se doreste retragerea din concurs nu e nici o problema, inteleg. Iar daca doriti sa continuati ma bucur ca ati avut rabdare cu mine 😔

Good luck!

Idol Planet 999 || Kpop Applyfiction Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum