Capitolul 2

41 6 18
                                    

Episodul 2

O sa va spun acum cum se voteaza asa ca fiti atenti!

● In primul rand, accesati link-ul de pe panoul meu.

●Alegeti 3 celule pe care doriti sa le sustineti, apoi alte 3 fete din J group, C group si K group.

● Puteti vota doar o singura data pe zi.

● Voturile sunt deschise doar pe ziua de azi.

Sunteti gata? Mergeti si votati!

Sfarsitul auditiilor a inseamnat pentru mentori alegerea unui top 9 de fete care sa isi aleaga propriile celule

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sfarsitul auditiilor a inseamnat pentru mentori alegerea unui top 9 de fete care sa isi aleaga propriile celule. In acest timp, concurentele au timp sa se gandeasca pe cine si-ar dori sa aiba in celula lor. Intr-un final, top 9 este anuntat.

1. Ezaki Midori
2. Nakamoto Miya
3. Yan Xiao
4. Ah Lam Daiyu
5. Byun Yeseul
6. Jae Nayoung
7. Kim Seoyoon
8. Huang Wa Yan
9. Huang Xi Wei

- Top 9 a fost ales de maestrii, incepe Yeo Jin Goo. Dar acest ranking nu va tine la infinit. Pe viitor, top 9 va fi ales de Planet Guardians. Chiar daca nu ati fost selectati azi, nu va pierdeti speranta. Va doresc numai binele pe viitor.

- Urmeaza sa refacem celulele! anunta planet master-ul. Planet TOP9 au sansa sa isi aleaga colegele de celule cu care vor fi evaluate. Puteti ramane in formatul initial sau sa schimbati colegele de celula. Dar nu uitati. Colegele de celula alese acum vor imparti aceasi soarta cu voi spre supravietuire.

- Fiecare cell trebuie sa aiba 3 membrii, cate una din K, C si J group. Daca ajungeti alese de TOP9 nu puteti refuza. De asemenea, este permis sa se creeze celule cu cei din TOP9.

- Acum, primul loc din TOP9, Ezaki Midori va incepe. Te rog sa iti alegi colegele de celula dorite. Alege, cu cine vrei sa formezi o legatura?

Midori paseste in fata, analizand sala. Desigur, deja are pe cineva in minte. Toate au. Intrebarea e daca vor ajunge cu cine doresc sau nu.

- Prima fata cu care vreau sa formez o legatura, incepe ea in coreeana, uitandu-se catre Yeo Jin Goo din cand in cand sa se asigure ca spune bine.

- Este C group, continua ea, actuala ri colega de celula urmarind-o cu atentie. Toti o urmaresc cu atentie, toti vor sa afle din cine va consista top 1 cell.

- C group Yan Xiao.

Spre dezamagirea fostei sale colege, dar fericirea lui Yan Xiao, care a fost incantata sa fie aleasa, colega sa cea noua i se alatura in rand. S-a rupt primul cell.

- Urmatoarea fata cu care doresc sa formez o legatura este K group, continua ea, lasand suspans.

Ochii ei scaneaza sala.

- K group Park Nuyo.

Si, cu astea fiind spuse, se formeaza primul cell: Park Nuyo, Ezaki Midori si Yan Xiao. Acestea se duc sa isi ocupe locul pe scaunele special pregatite pentru ele.

Idol Planet 999 || Kpop Applyfiction Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum