Hi! Bine v-am gasit! Am zis sa fac acest capitol pentru a va pune la curent cu ideile si planurile mele pentru aceasta carte.
In primul rand vreau sa clarific:
○ sistemul de votare. Dupa cum a fost si in emisiune, 50% din voturi sunt internationale si 50% de la publicul coreean. Ei bine, aici publicul internationa va reprezenta voturile voastre iar eu o sa iau categoria de voturi coreene.
○ voturile de la mine vor reprezenta bonusurile primite pe activitate cum ar fi votul la capitol, comentarii, votul pentru concurs (dupa ce se deschide). In acest fel persoanele active o sa isi castige pe merit locul in clasament.
○ pentru pozitia de center se acorda bonusuri. De obicei cea din center primeste multa atentie din partea publicului, asa ca de ce sa nu vina cu bonus. In cazul fetelor din main cast, acest bonus va reprezenta niste voturi in plus, iar pentru cele secundare imunitate din eliminare. Asta inseamna ca, desi nu au nici in vot de la voi, fetele nu o sa fie eliminate, ci o sa primeasca un anumit numar de voturi ca sa nu fie eliminate.
○ exista, totusi, o conditie pentru a deveni center: charisma trebuie sa fie peste 70, la fel si facials. In rest depinde de pozitie. Visual e doar un bonus, dar nu o sa prea iau in calcul.
○ in cazul in care cineva din second cast nu are nici un vot, aceasta va primi un anumit punctaj de la mine si poate ocupa orice pozitie. Asta inseamna ca daca vreau o elimin, daca vreau o pun in pozitie mai mare.
○ va rog sa nu ignorati fetele din second cast, am muncit sa le fac interesante, asa ca va rog sa le acordati putina atentie si lor. Pe langa participanta voastra mai puteti sustine si personajul secundar preferat. Cine stie, poate va imprieteniti cu ea.
○ impartirea fetelor in echipe si pe cantece o sa se faca in sectiunea de comentarii. O sa las in comentarii cantecele de exemplu, iar voi va trebui sa va stabiliti in functie de criteriu. O sa va explic mai bine in capitolele respective.
○ distrati-va! Capitolele off camera o sa arate prietenia din spatele camerelor si posibilele drame si intamplari interesante care pot avea loc in campus si backstage. De asemenea, daca aveti propuneri pentru capitole si cum ar proceda personajul vostru intr-o anumita situatie imi puteti scrie in privat. Am si eu ce scrie in capitole sa nu fie plictisitoare 😂
Sper ca nu am uitat nimic sa mentionez. Propun sa va uitati peste profilele fetelor si sa va alegeti preferatele. Urmeaza sa va impart in grupulete de cate 1 trainee coreean, 1 japonez si 1 chinez. Daca ajungeti in top 9 o sa aveti sansa sa alegeti pe cine doriti in grupuletul vostru. Si desigur, sa fiti alese.
Ah, si desigur, nu permit 3 main in acelasi grupulet. Maxim 2, da si 2 sunt multe. Fetele mele vor atentia voastraaa~ 🥺😔
Until next time, daca doriti sa va faceti o intrare memorabila in primul capitol 👉
cupidycc --Veturia AphroditeYoon iandcredible _kkyag ningvverse yongssouth
CITEȘTI
Idol Planet 999 || Kpop Applyfiction
FanfictionTrainees din Coreea de Sud, China si Japonia, aceasta e sansa voastra sa va indepliniti visul. Idol Planet 999 va ofera sansa de a debuta intr-o trupa exclusiva de fete care va reprezenta kpop-ul international. Munciti din greu si nu va dati batute...