Audition 1

32 6 54
                                    

Episodul 1 partea 2.1

-  Vom trece acum la Planet Demo Stage. Grupele formate din fiecare categorie de K, C, J vor veni pe scena pentru a prezenta cantecul pregatit. Dupa ce toti au terminat, veti putea decide daca pastrati celula sau vreti sa formati una noua. Mentorii vor alege un top 9 care vor avea sansa sa isi aleaga primii noul cell.

- Kpop master! Care este cea mai importanta calitate in a alege o colega de celula?

- Abilitatile, desigur! raspunde Sooyoung. Este important sa dati tot ce aveti mai bun si sa dati tot ce aveti mai bun pana la final. Aratati-va proria aura unica.

- Pe langa dans si cantat este important sa transmiteti mesajul cantecului, continua Saebom. Trebuie sa aratati tot ce aveti mai bun pentru a supravietui.

- In cazul asta, sa inceapa Planet Demo Stage!

1. Visual killer

C01 Xiaoting: Yang Xiao (C9)

C33 Chen Hsi Wei: Pang Tan Yun (C23)

C26 Huang Xing Qiao: Dong Qiu Yun (C13)
C24 Xu Ruo Wei: Liang Zi Wei (C24)

Prima grupa care incepe face parte din C group. Pang Tan Yun, fiind trainee nou nu are abilitatile asa bine slefuite si, din aceasta cauza nu reuseste sa atinga toate notele cum trebuie. Dong Qiu Yun ar fi trecut cu brio daca nu o dadea in bara la final nu nota inalta. In rest, Liang Zi Wei a facut o treaba buna, dar nu destul de buna. I-a lipsit prezenta scenica, pe cand Yan Xiao, fiind si center a reusit sa isi arate talentul.

Nominalizata pentru top 9: Yang Xiao

2. Crystal girls

J09 Yurina: Tanaka Haruna (J1)
J14 Ririka: Hayashi Yumeko (J17)
J28 Hayase Hana: Murasaki Reze (J22)
J24 Kitajima Yuna: Chiba Ayana (J21)
J04 Murakami Yume: Kojima Reina (J14)

Performanta a fost anticipanta din cauza lui Tanaka Haruna, numarul 1 clasat in J group. Juratii aveau asteptari destule de la ea pe care le-a indeplinit destul de bine. Restul fetelor au dat ce aveau mai bun. Pacat de Hayashi Yumeko care a ramas fara aer la final si nu a reusit sa cante la fel de clar. Momentul socant al zilei a fost atunci cand Murazaki Reze a facut o remarca mai dura. Dezvaluindu-si pozitia de J22, Reze a fost intrebata daca va putea tine pasul cu celelalte concurente. Ca si raspuns, Reze a spus ca poate mai mult decat unele concurente clasate mai sus in rank, lasandu-i pe toti cu gura cascata.

Nominalizata pentru top 9: Tanaka Haruna

3. Model

K30 An Jeongmin: Kim Seoyoon (K2)

K23 Kim Chaehyun: Lee Nayoung (K3)

Idol Planet 999 || Kpop Applyfiction Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum