Audition 2

28 6 43
                                    

Episodul 1 partea 2.2

12. Strong girls

C07 Fu Yaning: Huang Xi Wei (C19)
C28 Cai Bing: Chen Ri Yi (C17)
C05 Wen Zhe: Wang Rui Zi (C10)
C12 Chiayi: Shen Yue (C2)
C06 Chang Ching: Xing Ciao (C11)

Helicopter probabil a fost cel mai bun performance de echipa din C group. Putin surprinzator sa vada o raza de soare ca Huang Xi Wei la un asa cantec, dar ce s-au inselat toti. Energia ei a fost excelenta. Toate au fost bune, pacat insa de Chen Ri Yi care nu a fost pe ritm la un moment dat.

Nominalizata pentru top 9: Huang Xi Wei & Shen Yue

13. Pallet girls

C04 Wu Tammy: Zhou Zi Xin (C3)
C11 Li Yiman: Hua Sun Yi (C7)
C29 Lin Shuyun: Yan Fei (C22)
C03 Leung Cheukying: Xiu Jia Qi (C16)
C20 Poon Wingchi: Liu Feng (C8)

C group a avut probleme la alesul cantecului si s-a cam vazut. Cantecul ales de ele a fost unul greu de asemenea si nu le-a prea avantajat pe fete. Liu Feng a fost foarte draguta dupa parerea juratilor. Xia Jia Qi are de lucrat la rezistenta. Yan Fei a fost felicitata pentru curajul ei de a fi center la un cantec asa greu, la fel si Hua Sun Yi pentru pozitia de main vocal. Zhou Zi Xin nu a avut de aratat prea mult in afara de dans.

Nici o nominalizata pentru top 9

14. JOKER

J21 Sakamoto Shihona: Shirashi Yumiko (J8)
J05 Kubo Reina: Miyazaki Miho (J9)
J23 Ando Rinka: Toyoma Eri (J24)
J13 Oki Fuka: Fumiko Ena (J11)

Un cantec bine ales pentru niste fete talentate. Energia lor a fost perfecta, nu se putea mai bine. Miyazaki Miho a avut cea mai buna energie si a reusit sa straluceasca, dar nici colegele sale nu au fost mai prejos. Toyoma Eri, in ciuda faptul ca a ajuns ultima din J group, a reusit sa impresioneze cu abilitatile ei de rap. Shirashi Yumiko si Fumiko Ena au tinut perfect pasii cu ele, reusind sa domine scena impreuna.

Toate au fost nominalizate pentru top 9

15. Fireworks

K20 You Dayeon: Oh Yoona (K13)
K09 Kim Doah: Kim Taehee (K22)
K04 Kim Hyerim: Han Baram (K10)
K12 Lee Sunwoo: Park Seomi (K23)

K group nu pare sa vrea sa dezamageasca pe nimeni, fetele astea fiind si ele excelente. Han Baram a cucerit juriul cu vocea ei de aur, la fel si Oh Yoona cu energia si vocea ei. Kim Taehee nu s-a lasat mai prejos si nici Park Seomi, cele patru fete aratand rezultatul perfect al muncii in echipa.

Idol Planet 999 || Kpop Applyfiction Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum