***
İnsan diyorum öyle durduk yere soğumuyor hayattan ve insandan susuyor sustukça biriktiriyor ve sonra ya içindekileri haykırıyor yada sessizce uzaklaşıyor herkesten ve herseyden.
***
Küçük kız cenaze'ye gitti kimin cenazesi olduğunu bilmiyordu.
Mezar taşında yazan isme bakmıştı kendi ismi yazıyordu.Küçük kız şu an kendi mezarındaydı etrafına baktı onun mezarına gelen kimse yoktu gitmek istedi küçük kız orayı terk etmek istedi o bu dünyadan yok olmak istemişti ama bu dünyaya ruhu ile beraber geri gelmişti diğer gerçekleri gördü kız herkesin sustuğu gerçekleri gördü.
Herkesin konuşmaya korktuğu şeyleri duydu ve bir kere daha lanet etti insanoğlu'na yine lanetlerini sundu sayısız yere küfürler etti ama sonucunda bir sey değişmedi.
***
Geçmişi unutmalıyız ki bi geleceğimiz olsun, mutlu olmalıyız ki hayata bakış açımız değişsin.
İnsanlar bizden uzaklaşabilir evet ama üzülmemeliyiz tam tersi mutlu olmalıyız yalnız kalmak bizim için kötü değil iyi olmalı yalnız kalmalıyız ki hayattan ders çıkarmalıyız , neyin doğru neyin yanlış olduğunu anlamamız gerekiyor, bizim sadece kendimize ihtiyacımız var bir başkasına değil.Eğer ölseydin birinin umrunda olurmuydu? Gerçekten umursarlarmıydı sanıyorsun, evet belki bir gün ağlarlardı ama dürüst olalım kimsenin umrunda bile olmazdı.
Umursamazlardı sen busun senin olduğun şey bu , hiç bir şeysin herkes için ama hayat devam ediyor beğensek de beğenmesek de ve evet bağzı şeyler acı verici oluyor , bazen üzücü ama bazen şaşırtıcı oluyor mutlu oluyor insan,
Hata yap onlardan ders çıkar eğer hayat canını yakıyorsa ki yakacak acıyı hatırla acı güzeldir.Bazen hoşlandığımız insanlar bizden hoşlanmayabilirler bu acı verici bir şeydir. Ama yapabileceğimiz bir şey yok, anlıyorum birinin seninle aynı aynı duyguları paylaşmamsı nedir biliyorum. Sürekli onu düşünürsün, canın yanar ama kimseyi seni sevmeye zorlayamazsın.
Gerçekten bir şeyi çok merak ediyorum?
- en dipteyken seni kim kurtardı ,kim yanındaydı?Ailen,arkadaşların,dostların,sevgilin kim yanındaydı kimse değil dimi, acınası bir durumdasın senin en zor anında kimse yoktu tektin ,yalnız dın aklını başına topla düşünme, tek ol, başırılı ol sonrası gelir merak etme.
Geçmişi, yaraları geçmişte bırak çünkü artık bunlarınbir önemi yok önemli olan tek şey şu an kim olmayı seçtiğin sadece çabalaman gerekiyor yapamazsan olmaz ki.
'Gerçekten kimse bilmiyor ölümün ne olduğunu ,insana verilen en büyük iyiliktir belki ölüm; ama en büyük kötülük gibi korkuyolar ondan'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAR TANELERİ
WilkołakiAh zelal Denizin ahenkli sesi, Dalgaları sahile kavuşturmak ister, Rüzgarın ısrarlı sesi Yaprakları toprağa kavuşturmak ister. Yapraklar yazdan kalan ne varsa Örtmek ister Ah zelal Kar taneleri zoruma gider Hatıralarımı beyaz kefene sarmak ister...