"Senin aile kurmayı düşünmüyorum"
Arkamdan sırtınıdaydın, ona onu sevdiğimi söyledim biz, arkadaşım dedim. Sırtımdan ben uzak dur, "Ne olur, ne yaparsın hıhı dekolte elbiseyi çıkarttı." Durdun öpmeye başladı, nefesi soluğundan hızlı alıp vermişti...
"Dur, ben sana karşı birşey hissetmiyorum sevişmek değil." Kaçma cenk "Gitti...."
Allah kahretsin dedi öfkeyle kırdığı, viski sişesi kırmıştı, yakınlaşınca ona, bile yaptı.."Lina yı onu mahvetti," o benim onu kimseye vermem cenk kimseye vermem benim o.. "
Cenk bulut karahan lina evinin önüne gelmişti arabadan ona baktı. İzledi, pankta tek, başına oturuyorum "Gözlerini ellerini kapattı, ona bulut dedi." Ne dedin ondan önce bir şey isim söyledim unuttum...
-Cenk bey siz, biz, artık sevgiliyiz, demin!
-Sevgilim seni çok özledim demesi..
- Seni kimsenin bulmayacağı yere götüreceğim gözlerini kuşaklan bağladı. Bizin otelenin rezervasyon yaptırmıştı..
Ürgüp'te dağların tepelerini ardından düşler, masalını yaşayacağız, dedim, kaşlarını çattı... "Eyvallh sevgilim seni götürüp bizi kimseyi bulmaz ama ve sonra seni gözlerimin bağlıyken nefes almak için cenk senin yardımına ihtiyacım var. Tutup. Aklıma birşey geldi. Kahkaha attım." Ne ye güldün aklıma tutkuyla yaptığımız, idaa gelmişti. Cenk kahkaha attı. ona anlattım dedim... "arabanın tutu önden oturdum ben daha virajı aldı, hızlı gittik..Ceylin hanım annesine haber verin serçe hanım" a koruma veysi abi tuvalette girip sinir, krizi geçirdi, öfkeden kimseyi görmek. İstemedin,"Hanımefendi sizi iyi misiniz, "
Yastıktan bagırdı.. "Alo veysi" ne oldu niye aradın ceylin hanım öfke patlamasını yaşadın, "Bırakın öfkeyliken. Yaklaşmayın"
"Tamam hanımefendi" gittin kapıyı kilitle dedi emri verildiği zaman ceylin hanım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşler masalı
ActionKitap kapağı tasarımı:@yesilozilknur hesabına aittir. İki çocukluk aşkı'yıllar sonra bir araya gelişiyle Lina ışık'ın asistan olarak şirkette bulut karahan'ala tanışmıs olmasıyla olaylar, başlar.. "Ben senden tutuklu kaldım iki parça sahnesi. Bi...