°°°Ceylin'nin acısı°°

10 6 1
                                    

"kimse görmez, duymaz, hissetmez, yaşadıklarım bir tablo'nun boyası gibi renkten giriyor,!?"

"Acı hastalık acı tebessüm gizlemez, acı yaralara tuz bant bağlamaz, acı insandan kalan yüzde elli bir bedenden bir yürektten.. "

"Bronz ekipi tavla atıyordu bölmedim eğlenmişti bize her şey annemizden miras kaldı o yaşadıkları bana kaldı. Babam annemi ilk başta istememişti çünkü rol yapıyorlar babam bir halt etti sonra söylerim.!?

"son günüme kadar ölürüm ayrımak istedim bulut'u karısından başaramadım içim doldu yangın alev gibi yanıyor, neyse ki' burnumun direği sızarken. Tut elimden gel diye ekledi.

"Bir barda öpüşüne kadar dudakları saçlarına, dolanıyor ikisine bakıyordum
Sen'de yapmıştın kalpsiz kız kim sevdiysen

Kahraman'ın adamı görünce onu alıp götürdü, kahraman'nın önüne attı, koltuğa yatırmıştı.Bedenin dokunmuş saçlarını" Adem ise aşağıda, viski içiyorum sohbet ettik..

"Bulut bitireceksin kahraman biz bu yüzden birleştik." bulut kafası karışın onun yönün bize degil baba bildiğin adama doğrultacak silahları kaçaklığı bulut "Şu şımarığa bizim tarafa geçsin ona savaşımız bitmedi.."

"Ceylin duyduklarını şok geçirmişti kapının önünde dinlerken açıklık getirdi." bir plan yaptı. Bronz'a mesaj attı iletildi.

"Tamam dedi Ceylin dedi, bronz hazır ol şirketti basacağız, bilgileri el ele geçirdi.."

Kahretsin şirkettimi basmışlar, binaya girince bu sana nokta dedi...
Adem'binası bomba yerleştirdi şifreleri kırıp. Her zaman ki bronz dimi.

"Kızın mercimeği fırına atmış,'Ne! Kızımız ne yapmış,"Kiminle ne yapmış sor hanım' kızı ara gelsin sorguya çekeceğim,"

"Ceylin oradan kaçarak taksi'ye binip gitti
Evine girince'bir nefes, çekti."

Ceylin kaçmaz duramaz yenilmez sperdirmen kafa, tutar,









Düşler masalı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin