البارت العاشر م̷ـــِْن رواية "عشقت مجرم" 🌹💅
#ادم &مليكة ❤️
#ريان & نور 💜
# مروان &ملك 💙"ثم قاطع ريان نظرتهم وهو يقول بلاش م̷ـــِْن القهوة ونجيب 2ليمون وهنا نظرت ڵـهٍ مليكة بغضب بتقول حاجة ياريان قال ريان انا كنت هجيبلكم 2 ليمون ولم يكمل كلامة حتي رمي عليه ادم الهاتف بتاعة."
" وقال ادم ڵـهٍ اخرس ياحيوان وراعي گلآمَگ. ده
ضحك الكل ع ادم ومليكة التي احمرت م̷ـــِْن الخجل ونظر لـٍهآ ادم بصدمة وقال اده ده بجد نظرت ڵـهٍ مليكة وقالت ايه هو اللي بجد ده. ؟""قال لـٍهآ ادم انتي وشك احمر مسكت مليكة وشها احمر ايه بس ايه الكلام اللي بتقوله ده وبعدين بص قدامك كده ضحك عليها ادم وقال انتي بتعرفي تكسفي زي البنات."
"نظرت ڵـهٍ مليكة بغضب وبعدين بقي ف ام الًيَوُمًِ اللي مش معدي ده انا اهو سيبهالك مخضرة وقامت مليكة ولم يستطع ادم مسك نفسه م̷ـــِْن الضحك وعالي صوت ضحكته. "
"وقالت مليكة بغضب انا ريحة الحمام وجيه ذهبت مليكة للحمام وكانت تنظر الي مراء الحمام وقالت لنفسيها وبعدين بقي ف الراجل المتخلف اللي بره ده هو يعني حابب يعصبني وبس. "
"لَـگِنْ ف بعدك يادم وديني مبقاش انا مليكة اما معصبتكش وربيتك صح ونظرت الي المراء وشافت وشها وقالت حبكت تحمر وتكسفي دلوقتي اهو اهخدها عليا طريقة ثم تذكرت عيونه وضحكته. "
"وقالت بس ضحكته حلـِۈۋوھّ وابتسم وقالت ياخربيت عيونه ديه كانت هتجيب اجلي ربنا يستر والمهمة الزفت ديه تخلص ع خير ."
"ف اثناء خروج مليكة م̷ـــِْن الحمام تعرض لـٍهآ شبان وقالو لـٍهآ الجميل رايح فين لم تنظر لهم مليكة وجت علشان تمشي ثم ذهبو نحوها وقالو ع فين العزم ياحلوه ايه رائيك تجي تقعدي معانا. "
"نظرت لهم مليكة بغضب وقالت لهم بقلوكم ايه انا روحي ف مراخيري ومش نقصة اي حاجة اوعو مب سكتي احسن لكم نظر لـٍهآ الشاب وقال مش طيقة نفسك ياحلوه تعالي احنا نفرفشك ثم مسك يديها ونظرت ڵـهٍ مليه وقالت يااربي اهو علشان تشوف انو المشاكل بتيجي لحد عِنـ.̷̷̸̷̐ـديّ لوحدها . "
"ثم مسكت مليكة يد الشاب وبسرعة حطيت ايده خلف ظهره وقالت انا قولتك انك تبعد عن طريقي ذهب الشاب الثاني وجه علشان يضربها وامسكت مليكه يديه ولفت دراعه هو الاخر وقالت انت غبي شكلك وانا مش بحب الغباء ثم جاء نحوها شباب اخرون وقالوا ايه ده هي مرضيتش تيجي بكل هدوء."
"ثم قال الشاب الاخر يبقي نجيبها احنا بالعافيه يسطاا نظرت ڵـهٍ مليكه ورمت عليهم الشبان التي كانت تمسكهم مليكه وقالت طب انتوا مرضتوش تمشوا بالزوق يبقي امشيكو بالعافيه وذهب نحوها شاب منهم وفي ثواني لكمته مليكه بقوه اسقطته علي الارض."
أنت تقرأ
عشقت مجرم
Mystery / Thrillerفتاة تعمل ف المخابرات وتقوم هي بمساعدة صديقتها والمحققين اكشاف الدلائل للقبض ع ه̷̷َـَْـُذآ المجرم فيحدث ما لٱ تتوقعة وتقع ف حب ه̷̷َـَْـُذآ المجرم ❤️