# البارت 11 م̷ـــِْن ""رواية عشقت مجرم🌹😘""
#ادم &مليكة💜
#ريان &نور❤️
#مروان &ملك 💙"ف الصباح التالي كان ادم يستعد للسفر ونزل الي الاسفل كانت ياسمين بتفطر وقالت وهي تنظر لادم اده يادم انت مسافر رد ادم ايوا مسافر علشان الصفقة اللي ف اطاليا قالت يامسن بدلع ومياصة ايه رائيك اروح معاك. "
"ونشوف الصفقة وكمان نخد كام يوم لينا هناك رد عليها ادم بحدة لٱ ياسمين انتي وريان ف غيابي هديرو الشركة ردت ياسمين باقتضاب ريان موجود وانا جيه اسافر معاك علشان اسعدك. "
"رد ادم عليها لٱ مش محتاج مسعدتك انا اخد معايا مليكة نظرت ڵـهٍ ياسمين بغضب قولي ااه قولي بقي انك واخد البتاعة ديه معاك بس يادم مش عوزها معاك وانا كمان مش عوزها ف الشركة اصلا ."
"قال ادم بغضب هنرجع نتكلم ف الموضوع ده تاني نظرت ڵـهٍ ياسمين وقالت بس ياادم قاطعها ادم وقال بحد مفيش بس ومسمحلكيش تتكلمي تاني. معايا ف موضيع متخصكيش وقام ادم وتركها خلفه تاكل النار فيها وقالت ماشي يادم اما ماورتك انت وهي قبلك ميبقاش اسمي ياسمين بس الصبر الصبر! !!."
"ف منزل مليكة استيقظت بكل نشاط وحيوية وكانت ترتدي ملابسها العبارة عن بنطلون اسود م̷ـــِْن الجلد وعليه تيشرت باللون الزهري مفتوح الكتفين وكانت تربط شعرها ع هيئة ذيل الحصان (طبعا كلنا عرفين التسريحة 😂😂)."
"خرجت لتناول الافطار وكانت تجلس ملك وولدتها وقالت مليكة صباح الخير يابشر ردو عليها صباح. النور ثم نظرت مليكة الي ملك التي كانت تضحك وقالت ف ايه يختي بتضحكي ع ايه ف وش الصبح كده نظرت ملك وقالت ابدا قيمة م̷ـــِْن النوم ريقة وبضحك ايه مضحكش😂😂 وبردك قولت اما اشوفك لبسه ايه ."
"بس ايه الحلاوه ديه يامليكة نظرت لـٍهآ مليكة بغضب وقالت انا م̷ـــِْن يومي حلـِۈۋوھّ ياختي وبعدين ده طقم قديم عِنـ.̷̷̸̷̐ـديّ يعني علشان تقوليلي كده وبعدين اتلمي ولمي نفسك ع الصبح كده علشان معوركش ياشبح ماشي. "
"ضربت ايمان رأس مليكة وقالت ايه الالفاظ ديه يازفتهف واخده بنت رقيقة تقول شبح واعورك يابت اتلمي واعرفي انك اونثة ضحكت عليها ملك وقالت قوللها ياماما قوللها ونبي واكملت بخبث كتر خير مدرها ع كده واكملت ملك وبعدين الطقم وانتي حلوين بزياده انهرده كانت تقولها وهي تغمز لاختها. "
"جت مليكة علشان ترد رخ تلفونها ررن وكان ادم ردت مليكة لوو رد عليها ادم قولي صباح الخير ياستي الناس بتقول كده اول متصبح الصبح ولا مش عرفة ابتسمت مليكة وقالت صباح الخير رد عليها ادم بابتسامة صبح النور وقال لـٍهآ جهزتي ولا لسه ."
"قالت مليكة وهي تاخذ قطعة التوست ايو جهزت وهنزلك علطول وقالت يلا ياماما عوزة حاجة انا مشية ردت عليها ايمان وقالت خلي بالك م̷ـــِْن نفسك يامليكة وكلمني علطول وطمنيني ياحببتي قالت لـٍهآ مليكة م̷ـــِْن عيوني ياست الكل حضنت ملك مليكة وبالت لـٍهآ خلي بالك م̷ـــِْن نفسك واكملت بخبث وابقي فوكيها عليه شويه.هههههههههههه نظرت لـٍهآ مليكة بغضب وقالت طب اتلمي واحمدي ربنا اني مستعجلة كنت ورتك ياملك الكلب انتي ثم ذهبت مليكة. "
"الي الاسفل وكان ادم ينتظرها امام سيرته وهو بكل اناقته وهو كان يرتدي بدلة سوداء وقميص اسود ويتأك ع بابا سيرته ونظرت مليكة ناحيته وانبهرت بجماله وقالت لنفسها اوووف بقي هو حلـِۈۋوھّ كده ليه نزع ادم نظرته وهو يري مليكة بهذا الجمال وسحر بجمالها وملابسها وشعرها وقال لنفسه ديه شكلها السفريه ديه هتبقي عنب وضحك ."
"وقال لمليكة انتي شكلك مفطرتيش فاقت مليكة م̷ـــِْن شوردها وقالت اهااا ايو بصراحة مفطرتش ردت عليه مليكة بأستغراب وانت عرفت ازي ضحك ادم ونظر الي يديها التي تحكل قطعة التوست ونظرت هي ايطا ناحية نظره وضحكت ايواا عرفت م̷ـــِْن كده. "
"قال لـٍهآ وهو ياخذ الشنطة بتاعتها طب تحبي تروحي مطعم ونفطر الآۆلْ قالت مليكة لٱ مش لآزٍمٍ حلو كده وبعدين ف اكل هيبقي ف الطيارة ضحك عليها ادم وقال ماشي ياستي الي يريحك وركبو العربية وتوجهو الي المطار وركبو الطائرة قالت مليكة اده هي الطيارة ديه بتعتك قل لـٍهآ ادم ايوا بتاعتي جلسو ع مقاعدهم ووضعو الحازم الامان. "
"وبدا ادم بالنظر الي اوراق الصفقة وكانت مليكة تجلس امامه بملل وقالت الصفقة ديه بتاعة ايه ودنيتها ايه علشان مسافرين ليها اطاليا قال ادم بعملية الصفقة ديه هي اللي هتنقلني نقلة كبيرة خالص بدل ماابقي ع مستو العالم العربي بس لٱ هبقي ع مستوي العالم ڱڵـه.. "
"قالت مليكة اهاا ثم قال ادم لمليكة انتي شكلك ملتي صّـْْح قالت مليكة ايوا مليت هو احنا هنوصل امته رد عليها ادم لٱ لسه بدري ثالت مليكة اوكية طب اسعدك ف الورق معاك قال لـٍهآ ادم وهو يبتسم طيب وماله. "
"واخذو يراجعون الاوراق بتاعة الصفقة واعجب ادم بذكاء مليكة وقال لـٍهآ مليكة ايه رائيك. انك الليـّۓ تشرحي الصفقة ديه قالت مليكة بصدمة انا قال لـٍهآ ادم وهو يضحك ايوا انتي ايه مش وثقة ف نفسك ولا ايه قالت مليكة القصة مش قصة ثقة بالنفس ياااادم. ""
"ادم عندما نادت مليكة باسمة تحركت اشياء. ما بدخل قلبه وابتسم اكثر وقال بهدوء امال قصة ايه يامليكة قالت مليكة انا مليش ف الجو ده ومش هعرف قال لـٍهآ ادم وهو ينظر الي سماء عينيها وقال بس انا ديما معاكي يامليكة نظرت ڵـهٍ مليكة بخجل وقد احمرت وجنتي مليكة ."
"ابتسم ادم ع عليها وارد احرجها اكثر انتي عرفه يامليكة قالت ڵـهٍ ايه قال لـٍهآ انتي احلي عيون شفتها ف حياتي ارتبكت مليكة م̷ـــِْن كلامة وكانت وجنتيها تنفجر م̷ـــِْن الخجل وقالت شكرا."
"ضحك ادم عليها بكل صوته وقال لـٍهآ العفو ياستي ثم نظر الي الاورق وقال لـٍهآ انا معاكي خلال اليومين دول هتدربي ازي تقدمي الصفقة ديه قالت مليكة بارتباك هحاول. "
# ياتري ايه اللي هيحصل ف السفرية ديه؟
#وياتري السفرية ديه ايه هيكون اثرها ع مليكة وادم؟
#ايه رائيكم ف البارت ده خليته مله لمليكة وادم؟
#معلش البارت ده ظغير شوية بس هعوضو المرة اللي جية علشان بجد تعبانة.
#متنسوش رايئيكم ف البارت ايه ياقمرت قَلبـ♡ــيے. انتو ❤️❤️😘
#Manar
أنت تقرأ
عشقت مجرم
Mystère / Thrillerفتاة تعمل ف المخابرات وتقوم هي بمساعدة صديقتها والمحققين اكشاف الدلائل للقبض ع ه̷̷َـَْـُذآ المجرم فيحدث ما لٱ تتوقعة وتقع ف حب ه̷̷َـَْـُذآ المجرم ❤️