البارت الثاني عشر ❤️

201 36 22
                                    

البارت 12من رواية"" عشقت مجرم "" 🍓❤️

#ادم&مليكة ❤️
#ريان &نور💙
#مروان&ملك 💜

(قبل ماتقرو البارت ياحلوين دوسوو ع النجمة يانجمة مـڼـڱ ليها 😂😂) 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
قاﭑل لۿاﭑ/
لاﭑ تبتسسمي اﭑماﭑم اﭑحد"!!!❤️
ۅقاﭑلت/
لماﭑذا؟؟!
اﭑنسسيت ڪيف ۅقعٓت بغراﭑمڪك....❤️
احم يلا نبدا الرواية بقي 😂🤝

"عند باب المستشفي كان مروان ينتظر حضور ملك وقال بغضب ايه ده كل ده تاخير،
هي بتتاخر كل يوم كده ثم قال طب وانا مستنيها ليه. !!..ايه اللي موقفني الوقفة السوده ديه انا. ""

"ثم جاء لكي يدخل نظر للخلف الي هذا الصوت الذي يعرفه جيداا..!كانت ملك وبسمة ومازن وقالو صباح الخير دكتور مروان.
رد عليهم مروان صباح النور عليكم ثم دخلو الي المستشفي.

"وقال مروان بقلك ياملك ردت عليه ملك نعم رد مروان عمله ايه اختك مليكة دلوقتي،
ابتسمت ملك وقالت اهي بقت كويسة وزي القردة وسافرة ما الاستاذ ادم ;قال لـٍهآ مروان وهو يضحك
قردة ماشي ياستي اول مااروح المكتب عند ادم
هقولها الكلمتين دول ..!!

"نظرت ڵـهٍ ملك انت هتعمل ايه؟ وحياة امك ياشيخ متقولهاش حاجة ديه تموتني فيها ولا انت شكلك مستغني عن اكفئ الدكترة عندك،
ضحك مروان بشدة عليها هههههههههههههه
لٱ يادكتورة مستحيل حتي استغني عن اي حد عِنـ.̷̷̸̷̐ـديّ . "

"انا موافق مش هقلها بس بشرط !ردت ملك باستغراب وايه هو الشرط بقي رد عليها مروان باعجاب تتعشي معايا بكرة! !
نظرت ڵـهٍ ملك بصدمة وقالت انا قال لـٍهآ مروان هو انا بكلم حد غيرك يامجنونه الت ڵـهٍ ملك بتوتر خلاص اوكية موافقة. ""

"ثم جاء عليهم مازن وبسمة ووضع مازن يديه ع كتف ملك ف ايه ياملوكة م̷ـــِْن ساعة ماجينا المستشفي الصبح ومشفتكيش تاني؟
نزلت ملك يديه وقالت ايدك ياحمار متحطهاش تاني عليا انت فاهم ..!! "

" نظر مروان بغضب مكتوم ولكنه لم ينطق باي كلمة ثم وضع مازن يدية مَـرّھٌ اخري وجذبها ڵـهٍ بقوة اليه وقال لٱ هحطها هتعمليلي ايه يعني ..؟
وقبل ان تتكلم ملك وضع مروان يده ع يد مالك وزقه بعنف وقال: ماقلتلك يامتخلف متحطش ايدك تاني عليها ويلا روح شوف شغلك. ""

"احنا هنهزر هنا ولا ايه وذهبو كلهم اللي شغلهم وكان مازن ينظر اللي مروان بغضب وقال ماشي يامروان برحتك كترهم بس انت بس متحلمش بملك لانها بتعتي انا وبس ..""
‏♥ﮩﮩ٨ﮩﮩ٨❥٨ﮩﮩ٨❥ﮩﮩـ ♥ ❥ ▷◉──────── 00:0❧🎼🎼🎶🎶

"وف منزل نور نزلت لاسفل العمارة وصدمت م̷ـــِْن الذي يقف امامها وقالت ريان انت بتعمل ايه هناا.. ؟
قال ريان مستنكي تنزلي علششان نروح الشركة سوي
توترت نور وقالت ټمـٱمـ يلا بينا قال لـٍهآ ريان طب صباح الخير الآۆلْ  ..!!"

عشقت مجرم حيث تعيش القصص. اكتشف الآن