البارت التاسع م̷ـــِْن راوية "عشقت مجرم "🌹💅
#ادم &مليكة ❤️
#ريان &نور 💜
#مروان &ملك 💙"قالت ملك بصدمة مكنش العشم بقي بتحبي وكمان هتتخطبي مقلتليش ليه وازي راحنا مع بعض علطول انتي يامليكة انا مش مسمحاكي انتي خلاص معدش ليكي اخت خلاص معدتش افرق معاكي وازي تقولي لنور وانا لٱ "اعاااااا"."
"قالت مليكة بغضب ف نفسها وديه ايه اللي جبها دلوقتي اااااه ياربي ع المصايب اللي عمالة تلف فوق راسي ديه ثم قالت لملك بس بس ايه بلعة راديو ومبتفصليش ابداا. "
"ابتسم ادم وفهم انها بتكذب والكذبة انقلبت عليها وقال ادم اده مين ديه؟ ردت مليكة بتوتر ديه اختي التؤام ملك قال ريان اهلا استاذة ملك ردت ملك اهلا بيك وسلم عليها ريان وقال ادم تشًرٍفًناُ يااستاذة ملك
ردت ملك انا اللي تشرفت بحضرتك."قالت مليكة طب نستأذن احنا قلت ملك بسرعة ايه
يختي عوزه تهربي م̷ـــِْن سؤالي نظرت لـٍهآ مليكة بغضب وقالت ف ايه يا ملك ماقلت هقلك ع كل حاجة ثم جاء خلفهم مروان .""وقال ايه ياعم يالي مابتسالش انت نظرو كلهم لهذا الصوت وكان هو مروان ونظر اللي ملك التي كانت تنظر ڵـهٍ بصدمة وقال اده ملك انتي بتعملي ايه هنا
قالت ڵـهٍ ملك ابدا انا كنت جيه هنا لاختي وانت هنا بتعمل ايه وبعدها قالت اوعاا تكون بتلحقني. ""نظر لـٍهآ مروان ثم ضحك وقال ايوا ياستي بلحقكك حتي دخلت اوضة المدير علشان الحقكك نظر ڵـهٍ ادم باستغراب بتلحق مين يامروان ضحك مروان وقال مفيش ابدا انا بالصدفة شفت الدكتورة ملك ف المطعم وكمان شفتها هنا عندك بس كده. "
"قال ريان طب بالمناسبة بما انو الكل مجتمع هنا كده انا عزمكم انهرده ع الغداء بمناسبة اني اتقدمت لنور وطبعا هي وافقت وقالت مليكة بتحجج انا اسفة مش هروح معاكم عِنـ.̷̷̸̷̐ـديّ شغل كتير هنا وكمان اختي جتلي هنا ."
"ابتسم ادم بخبث ثم قال لٱ تعالي انا المدير اهو بقلك تعالي واجلي كل شغلك بصت مليكة بغضب وقالت اده انا مش عوزه اجي كمان ديه هتتحكم فيها اروح ومروحش نظرت نور لمليكة وقالت لٱ يامليكة تعالي معانا انتي وملك نظرت ملك لمليكة."
"ايه يامليكة هتروحي؟ نظرت مليكة بغضب لادم وقالت هروح اعمل ايه امري لله وثم ذهبو كلهم الي المطعم وطلبو الاكل وكان ادم وريان مستغربين على ملك اللي يعتبر طلبت المنيو كلها ."
"وقال ريان اده ياملك انتي هتكلي كل ده ضحك مروان ومليكة ونور وقال مروان ده العادي بتعها وكمان اقل علشان لسه فطره مع بسمة نظرت ڵـهٍ ملك وقالت سبحان •اللّـہ̣̥ هو كلو بيبصلي ف اللقمة بتعتي اده ارحموني شوية ."
"قالت مليكة وهي بتضحك فضحتينا كمان قدام الدكتور مروان كده يقول عليكي ايه طفسة ضحكت نور وقالت يابنتي راعي انو احنا مش واحدينا كنتي اختي تصبيرة وكملي اما نروح البيت. "
أنت تقرأ
عشقت مجرم
Misteri / Thrillerفتاة تعمل ف المخابرات وتقوم هي بمساعدة صديقتها والمحققين اكشاف الدلائل للقبض ع ه̷̷َـَْـُذآ المجرم فيحدث ما لٱ تتوقعة وتقع ف حب ه̷̷َـَْـُذآ المجرم ❤️