Κεφάλαιο 1.

2.1K 100 12
                                    

Νωρίς το πρωί

-Κατερινάααακιιιι!!!!!! Πόσο μου λείπεις πια.. Μακάρι να ήσουν εδώ μαζί μου για να είχα παρέα. Με την καινούρια ''οικογένεια'', που αποκαλεί η μαμά τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο! Δεν τους αντέχω άλλο!!!!! Συγκατοικώ με τη Ντιλέκ.. η οποία είναι πολύ θεούσα.. δεν καταλαβαίνεις τι τραβάω! Κάθε πρωί πρέπει να ακούω το χαζό της ξυπνητήρι με τους ψαλμούς, δεν έχω και εγώ ιδέα τι είναι, και μου τη σπάει πάααρα πολύ. Άσε.. και κάθε μέρα προσεύχεται στον Αλλάχ!!!! Αυτή τη στιγμή κοιμάται του καλού καιρού.. Τρελοκομείο σου λέω! Δεν έφτανε αυτή, έχουμε και τον άλλον τον αδερφό της το ψώνιο. Μα όλο κόντρα μου πάει και μου λέει να ντύνομαι πιο κόσμια. Εεεεεε μαα.. πολλά θέλουν και αυτοί. Εξ'άλλου δεν είναι δικιά μου οικογένια και ούτε πρόκειται να γίνουν για να μου πουν τι θέλουν αυτοί να φοράω. Αχ.. πως θα τους αντέχω ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ;;; Εεε καλά.. μπορεί ο Μετίν και η μαμά μου να χωρίσουν, ποτέ δεν ξέρεις.. Αχχχχ τι λέω! Αποκλείεται να γίνει αυτό. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαρούμενη είναι η μαμά μου για την νέα μας ''οικογένεια'' όπως αποκαλεί. Τι να κάνω και εγώ.. δεν μπορώ να πω κάτι αντίθετο. Θα το αντέξω..

~Χτυπάει το ξυπνητήρι της Ντιλέκ~

Ε:ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΩΡΑ!!!!

Ντ(ιλέκ):Καλημέρα και σε εσένα. *κλέινει το ξυπνητήρι* πάλι στραβά κοιμήθηκες;

Ε:(της βγάζει τη γλώσσα και πάει στο σαλόνι)

Την ίδια στιγμή στο σαλόνι.

Μ(υρτώ):Καλημέρα αγάπη μου, πως κοιμήθηκες;

Ε:Καλημέρα. Πως να κοιμηθώ ρε μαμά; Καλά (και έκατσε στον καναπέ)

Μ:Το ξέρω ότι έχεις νευράκια και είναι φυσιολογικό. Θα το συνηθίσεις με τον καιρό. Θα συμπαθήσεις τα παιδιά. Απλά θέλω απόλυτη ψυχραιμία. Εντάξει; Άντε τώρα να ετοιμαστείς. Είναι η πρώτη μέρα στο σχολείο.

Η Έλλη θα απαντούσε γκρίνιαζοντας όπως έκανε τις περισσότερες φορές, άλλα πρόλαβε ο Τζεμ και μπήκε στο σαλόνι.

Τ(ζεμ):Καλημέρα. (τεντώνεται)

Ε:Μόνο καλή δεν είναι. *Και τρέχει στο δωμάτιο της*

Μ:Καλημέρα Τζεμ! Μη της δίνεις σημασία.. είναι λίγο γκρινιάρα. Θα τα βρείτε όμως μην ανησυχείς.

Τ:Δεν με νοιάζει να τα βρούμε. Και το ότι την ανέχομαι πολύ της είναι..

Μ:Εεεμμ.. εντάξει όπως νομίζεις. Πήγαινε και εσύ τώρα να ετοιμαστείς για το σχολείο.

Τ:Ό,τι θέλω θα κάνω. (Πήγε στο δωμάτιο του)

Σκέψεις Μυρτώς:

Εντάξει.. όλα καλά. Θα τα βρούμε όλοι στην πορεία. Το παιδί είναι λογικό να συμπεριφέρεται έτσι.

*Μπαίνει η Ντιλέκ, ο Νίκος και ο Μετίν*

Μ:Καλημέρα! Μαζί ξυπνήσατε;

Με(τιν):Καλημέρα αγάπη μου! Έτσι φαίνεται.

Ντ:Εγώ πάω να ετοιμαστώ για το σχολείο. (ανασαίνει και πάει και αυτή πάνω)

Ν(ίκος):Τι; Έχουμε σχολείο σήμερα;

Με:Ναι. Γι'αυτο αντε και εσυ μεσα να ετοιμαστεις.

Μ:Νικολακη μου, πες και στα παιδια οτι τους εχω ετοιμασει κολατσιο για να παρουν μαζι τους

Ν: Οκει. *πηγε και αυτος να ετοιμαστει*

Μ:Μετιν;

Με:Μυρτουλα μου.

Μ:Λες να τα βρουν τα παιδια;

Με: Και βεβαια θα τα βρουν. Μην ανησυχεις. Θα παρει λιγο καιρο αλλα θα τα πανε μια χαρα.

Μ:Ουφ.. αν δεν ειχα εσενα να με ηρεμεις..

*Χαμογελασαν*

Στο δωματιο της Έλλης και της Ντιλέκ

*Η Ελλη μιλάει στην Κατερίνα*

Κατεριναααααα! Σημερα πρωτη μερα στο σχολειο. Αποφασισα να βαλω αυτα..(δειχνει ενα τζιν σορτς με μια φαρδια κιτρινη μπλουζα) πως σου φαινεται; Τελος παντων.. τα λεμε αργοτερα τωρα.. πρεπει να ετοιμαστω. Ευχησου μου καλη τυχηηη.

Ντ:Ξεκολλα και λιγο απο "το κατερινακι" (εκανε τη φωνη της)

Ε: Δε σε αφορα...εσενα. Συγνωμη τωρα, δε θα μου σπασεις τα νευρα, παω να ετοιμαστω στο μπανιο *και εφυγε*

Πηγε προς το μπανιο και ειδε τον Τζεμ εξω απο την πορτα του να καθεται.

Ε:Θες κατι;

Τζ:Οχι.. απλα καθομαι

Ε:Ωραια. *Πηγε να μπει στο μπανιο αλλα την επιασε απο το μπρατσο*

Τζ:Ελλη..

Ε:Τι θες;

Τζ:Θα παμε μαζι στο σχολειο σημερα;

Ε:Μπορω και μονη μου.

Τζ: Εελαααα..μα δεν ξερεις τουε χωρους. Θα σου γνωρισω και τα παιδια.

Ε:Αντε.. θα σου δωσω μια ευκαιρια λοιπον. Μη με κανεις ρεζιλι μονο.

Τζ: Ελα μωρε.. δεν προκειται.

Ε:Ωραια λοιπον. Σε δεκα λεπτα φευγουμε. Παω να ετοιμαστω.

Τζ: Και εγω. *Η Ελλη μπηκε στο μπανιο* *ο τζεμ χαμογελασε*

Αυτο λοιπον ηταν το πρωτο παρτ. Ελπιζω να σας αρεσε. Σχολιαστε η αφηστε κανενα vote αν θελετε <3
Τα λεμε στο επομενο :)

Μια όχι και τόσο ''ταμάμ'' οικογένεια.Where stories live. Discover now