Κεφαλαιο 36

527 26 17
                                    

Η Ελλη ετρεξε προς το δωματιο του Τζεμ.

Ε:Τζεμ σε παρακαλω ακουσε με.

Τζ: Δεν εχω τιποτα να ακουσω απο σενα. Τουλαχιστον να μου το λεγες.. αλλα οοχι σε προλαβαν αλλοι

Τε: Ρε συ αληθεια λεει!! Τους ειδα αυτος την φιλησε και μετα η Ελλη ετρεξε μακρια.

Ο Τζεμ κοιταξε την Ελλη

Τζ: Δε με νοιαζει ποιος φιλησε ποιον ενταξει; Εγινε το κακο.

Ο Τεο νευριασμενος εφυγε και πηγε στο σαλονι

Ε: Ρε Τζεμ..

Τζ: Ασε με. Θελω λιγο καιρο να σκεφτω.

Ε: Δηλαδη;

Τζ: Θέλω ενα διαλειμμα απο αυτη τη σχεση..

Ε: Δεν το εννοεις.. πες μου οτι δεν το εννοεις *βουρκωνει*

Τζ: Οχι.. *της σκουπιζει με το δαχτυλο του τα δακρυα* Θα περιμενουμε, και αν ειναι γραφτο να ειμαστε μαζι,θα ειμαστε μαζι.

Η Ελλη τον κοιταξε.

Ε: Και αν δεν..

Τζ: Δεν υπαρχει δεν.

Την ιδια στιγμη στο σαλονι.

Η Ντιλεκ μαζευε το τραπεζι.

Τε: Μπορεις να μου πεις γιατι το εκανες αυτο;

Ντ: Τεο! Μην αρχιζεις και εσυ τωρα.. σιγα μην την αφηνα να παιζει με τον αδερφο μου την απιστη.

Τε: Ντιλεκ καταλαβε το!! ΔΕΝ ΤΟΝ ΦΙΛΗΣΕ. Μπροστα ησουν και δεν ξεστραβωθηκες λιγο; (πανω στα νευρα του, δεν το εννοουσε)

Ντ: Ωστε ετσι εε;; Δεν ξεστραβωθηκα λεει.. Ο,τι εγινε εεγινε!!! Και μην τολμησεις και.μου ξαναμιλησεις ετσι!!

Ο Τεο βγηκε εξω και εκλεισε με φορα την πορτα.

Και ναι.. και οι δυο σχεσεις ηταν σε κρισιμο επιπεδο.

%%%%%%%

Απογευμα ηταν, ειχε ερθει η Μυρτω και ο Μετιν και καθονταν στο σαλονι. Στο σπιτι επικρατουσε πολυ μουντη ατμοσφαιρα. Η Μυρτω σηκωθηκε και πηγε στο δωματιο της Ντιλεκ και της Ελλης.. που ηταν ξαπλωμενη στο κρεβατι της και ειχε κολλησει το βλεμμα της στο ταβανι, με ενα σοβαρο-ληπημενο υφος.

Μυ: Εγινε κατι οσο λειπαμε;

Ε: Δεν εχω ορεξη να μιλησω για αυτο τωρα.
Η Μυρτω της επιασε το χερι, καταλαβαινοντας την κατασταση της Ελλης

Μια όχι και τόσο ''ταμάμ'' οικογένεια.Where stories live. Discover now