Η Ντιλεκ βγαινει απο το δωματιο της και παει και αυτη στο δωματιο του Τζεμ.
Μυ: Ντιλεκ τι εγινε;
Ντ: Ξερετε.. Ελλη... Τζεμ. Καντε ο,τι θελετε.
Και χαμογελασεΗ Ελλη την αγκαλιαζει και μετα ο Τζεμ.
Τζ: Οποτε ειμαστε μια χαρα! Μονο ο μπαμπας δεν το ξερει..
Η Μυρτω και η Ελλη τον κοιταξαν με ανυσηχια.
Μυ: Θα του μιλησω εγω το βραδυ...
Ε: Εμμ...μαμα εισαι σιγουρη;; Δε νομιζω να το παρει καλα..
Μυ: Ετσι ειναι ο Μετιν.. μην ανησυχειτε..
Τζ: Ωραια.. αμα θες του μιλαω και εγω με τη Ντιλεκ.
Ντ: Ισως βοηθησουμε!
Μυ: Παιδια θα σας πω αν κατι παει στραβα μην ανησυχειτε!
Ε: Τελεια..
Χαμογελαει.Η Μυρτω πηγε στην κουζινα τοτε για να φτιαξει κατι για μεσημερι.
Ντ: Ελλη παμε γιατι θελω να σου πω κατι;
Ε: Ναι αμε.
Η Ντιλεκ με την Ελλη πηγαν στο δωματιο τους.Ντ: Βρε Ελλη...
Ε: Τι ειναι;;
Ντ: Μ'αρεσει καποιος..
Ε: ΤΕΟ.
Ντ: Τον λενε Τ....εεεηη πως το ηξερες;
Ε: Εεε εεγωωωωω.... εεε πως το ηξεραα;; Εεεε το φανταστηκα..
Ντ: Τελος παντων δε με νοιαζει.
Τι λες να κανω;Ε: Συμπεριφερσου φυσιολογικα.. ειμαι σιγουρη πως και αυτος σε εχει προσεξει
Ντ: Σοβαρολογεις;
Ε: Εννοειται
Τα ματια της Ντιλεκ ελαμψαν. Ενα πλατυ χαμογελο σχηματιστηκε στα χειλια της. Αγκαλιασε σφιχτα την Ελλη, λεγοντας ευχαριστω, πηγε στο κρεβατι της και ξαναξαπλωσε. Ηθελε να μιλησει στον Ερως. Να του πει.. οτι δεν μπορουσαν να μιλουν αλλο.. πια. Ηταν αποφασισμενη για τα συναισθηματα της και δεν ηθελε να της τα ξαναχαλασει ο Ερως. Που να ηξερε ομως οτι οντως ο Ερως ηταν ο Τεο....
Η Ελλη εφυγε απο το δωματιο της και πηγε στο δωματιο του Τζεμ
Τζ: Τι εγινε;
Ε: Τιποτα μωρε.. κατι δικα μας!
Τζ: Δεν θα μου πεις..;
Της ειπε καθως την κοιταζε κουταβισια.Ε: Οχι κουταβακι μου
Τον φιλησε λιγο πεταχτα και τοτε πηγε να φυγει.Τζ: Περιμενε...
Ε: Τι ειναι;
Τζ: Εε.. θες να παμε σημερα το απογευμα στο allou με τη Ντιλεκ και τον Τεο;
Ε: Ναι αμε! Τελεια ιδεα!
Τζ: Ωραια..
Την φιλησε παλι.Η Ελλη εφυγε.
Ο Τζεμ κανονισε ολη αυτη τη βολτα για να μπορεσει να οργανωσει το δωρο της Ελλης. Τι δωρο θα της εκανε; Την Κατερινα! Κυριολεκτικα ομως. Πηρε το κινητο της Ελλης το βραδυ που κοιμηθηκαν μαζι και ειδε τον αριθμο της με αποτελεσμα να της μιλησει για να ερθει διακοπες στην Ελλαδα μιας και τη Δευτερα θα εκλειναν τα σχολεια. Στο Ντουμπαι ειχαν κλεισει ηδη μαλιστα. Η Κατερινα θα ερχοταν σημερα το απογευμα..... προς βραδυ. Μεχρι να τακτοποιηθει λοιπον... ο Τζεμ θα εχει βγαλει εξω την Ελλη.. και μετα που θα γυριζαν.. θα εβλεπε την εκπληξη!! Ηταν τοσο ανυπομωνος για το βραδυ λοιπον.
Εφτασε το απογευμα....
Αωω τι γλυκος ο Τζεμ..
P.S. Αυριοο το τελευταιο επεισοδιο του Α κυκλου. Πιστευω ολοι να το δειτε ♥
YOU ARE READING
Μια όχι και τόσο ''ταμάμ'' οικογένεια.
FanfictionΗ Έλλη είναι ένα 16χρονο κορίτσι. Η μητέρα της Μυρτώ αποφάσισε να ξαναφτιάξει τη ζωή της, και έτσι ερωτεύτηκε τον Τούρκο Μετίν. Έτσι η Έλλη και ο 13χρονος αδερφός της, Νίκος, μετακομίζουν και υποδέχονται μία άλλη ''τρελή'' οικογένεια. Τα παιδιά συνή...