"hoseok uyan okula geç kalacaksın". Duyduğum tanıdık sesle gözlerimi açmış karşımda bana gülümseyerek bakan jin hyunga dudak büzmüştüm. "hyung 5 dk daha lütfen" "hayır hoseok hemen kalk okula geç kalacaksın yoksa." sıcacık yatağımdan oflayarak kalkmıştım. "oflama hoseok" duyduğum sesle daha çok oflamış ve banyoya girmiştim.
...
Okula vardığımda kapıda tae yi görmüştüm. Herzamanki gibi yüzünde eksik etmediği gülüşüyle herkesi kendine bağlıyordu. Biraz daha yaklaştığımda bir kaç kişi ile sohbet ettiğini gördüm. Yanına vardığımda tatlı bir tebessüm ile karşıladı beni. "hoşgeldin hoseok" hafifçe gülmüş ve başını okşamıştım. "seni arkadaşlarımla tanıştırayım hoseok" dedi yanındakileri göstererek. Kafamla onayladım onu.
"Eun, hana ve min seo" dedi eliyle işaret ederken bende memnun olduğumu belirtircesine kafamı salladım. Ama min seo hiç beklemediğim bir anda bana doğru bir adım atmış ve elini kaldırarak "memnun oldum hoseok" demişti hafif bir sırıtma ile ben ise bunu beklemediğim için şaşırmıştım ama bozunutuya vermeden elini sıkmıştım "bende memnun oldum" demiştim hafif bir gülümseme ile. Tam o anda telofonuma bir bildirim geldi.Cebimden çıkardığım telefonda gelen bildirime tıklamıştım.
Bilinmeyen numara:
Hemen o kızların yanından uzaklaş bebeğim yoksa sana ceza vermek zorunda kalacağım. Uslu bir bebek ol ve beni dinle.
Bu o sapıktı hemen gözlerimle etrafı süzmeye başlamıltım. Tae bişeylerin ters gittiğini anlamış olacakki "hoseok iyimisin, kime bakıyorsun" demişti. "Yok bişey kimseye bakmıyorum öylesine okulu süzüyorum işte" telefonu açmış ve ona yazmaya başlamıştım.Jhope:
Sen kimsin ve neden beni takip ediyorsun.Bilinmeyen numara:
Soru sormayı bırak ve dediğimi yap.Jhope:
Kiminle konuşacağıma ben karar veririm bu seni hiç ilgilendirmezBilinmeyen numara:
Bebeğim şansını zorlama ceza yemek istemiyorsan sana dediğimi yap.Jhope:
Sen kimsinki bana ceza vereceksin. Siktir gitBilinmeyen numara:
Peki bunu sen istedin. Ama unutmaki sana hiç acımayacam.Bu tehtitleri hiç takmamıştım çünkü ilk kez tehtit edilmiyordum. Telefona öylece bakarken min seo koluma girmesiyle şaşırmıştım neden girdiğini sormak için ağzımı açacaktımki o benden önce davranmıştı "hadi gidelim hoseok zil çaldı" demişti. Bende pek takmamıştım.
...
Okul çoktan bitmişti. Bende sabah arabamı almadığım için yürüyordum. Yürümeyi severdim bana iyi gelirdi. Kulaklığımı takmış en sevdiğim müzük eşliğinde yürümeye devam etmiştim. Müzik dinlemeyi ve dans etmeyi çok seviyordum. Boş vakitlerimde genellikle müzik dinler ve dans ederdim. Okulumuzda her sene çeşit çeşit yarışmalar düzenlenirdi bunlardan biride dans yarışmasıydı. Ailem ilk başta yarışmalara katılmam konusunda beni zorlasalarda ben hiçbir zaman yarışmlara girmedim.
Yol kenarında yavaş adımlarla yürürken aniden ağzıma tutulan bir bezle ne yapacağımı bilmez bir halde çırpınırken yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu.Eveeetttttt arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik.lütfen okuyorsanız oy verin. Oy veren okuyucularıma teşekkür ederim.
Sınır 3 oy
Beni takip edermisiniz lütfennnnnn 🥺🥺🥺
Sopeyle kalın bebişler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love me (sope-namjin)
RandomSuga:altımda inlerkende böyle konuşabilecekmisin merak ediyorum Jhope:bu dediğin asla olmayacak Suga:bekle ve gör bebeğim Jhope belli etmesede korkmuştu. Smut ve küfür içerir linçleyecekseniz hiç okumayın