Elim sert biseyin üstündeydi ne olduğunu anlamadım ve elimin altında ki şeyi sıkmaya başladım ve aniden gelen sesle"hoseok ahhh" gözlerimi açtım yoongi'nin yüzüne baktığımda acı çektiğini gördüm. Uyku sersemiydim ve ne olduğunu anlamamıştım anlamsızca yoongi'nin suratına bakarken acı içinde konuştu."e-elini ç-çek" zarzor söylediği şeyle elime baktım.
Aman tanrım elimin onun erkekliğin de ne işi vardı panikle elimi çektim. "Yoongi ö-özür dilerim" dedim panikle yataktan doğrulurken. "Bi an küçük yoongiyi koparacaksın sandım"dedi yatakta oturur pozisyona gelirken. Mahçupça başımı eğdim. "Bi cezayı hak ettin "dedi. Korktum. Çünkü kahretsinki yoongi'nin cezaları çok kötüydü. "N-ne c-cezası" kekelediğim için kendime söverken yoonginin sırıtması dikkatimi çekti. Düşünür gibi yaptı. " Hmmm bi ağız işi hiç fena olmaz "kendinden emin bi şekilde konuştu. Ağzımdan çıkan şeylere engel olamadım "Ne sacmalıyorsun sen "aniden üstüme gelmesiyle korktum ve yatakta geriye doğru gitmeye çalıştım. Gözlerindeki kararlılıktan korkmuştum." Küçük yoongiyi kaldıran sensin indirende sen olacaksın"dedi itiraz kabul etmeyen bir ses tonuyla. Korkudan sadece başımı sallamakla yetinmistim. Tanrı aşkına karşınızda sinirli bi yoongi varsa sizde korkardınız yani benimle alakası yok.
Ayağa kalktı pijamasını ve boxerini çıkardı ve tekrar yatakta oturur pozisyonunu aldı. Ben yaptığı her hareketi izlerken o bir an duraksadı yüzüme baktı ve konuşmaya başladı. "Korkma sen istemediğin sürece sana dokunmayacam ama bu senin cezan ve cezanı çekmek zorundasın" dedi yumuşak bi tonda ve eliyle gel işareti yaptı yavaş adımlarla yanına gittim.
Yavaş yavaş yatağa çıktım hareketlerim okadar yavaştı ki yoongi sinirlenmek üzereydi. Onu sinirlendirmemek adına hızlıca bacak arasına girdim. Görüş alanıma erkekliği girdi çok büyüktü bu yutkunmama sebep oldu. Gözlerim bi kaç saniyeliğine yoonginin gözlerine tırmandı yüzündeki memnuniyet görülmeye değerdi. Odak noktam tekrar erkekliği olduğunda bunun nasıl içime gireceğini düşünmeden edemedim.
Yoonginin sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım. "Hadi hoseok" dedi aceleci bir tavırla. Derin bir nefes aldıktan sonra erkekliğinin başına dilimi sürttüm. Dilimi biraz daha sürdükten sonra yavaşça erkekliğinin başını ağzıma alıp vakumladım. Başımı hafifçe kaldırıp yoongiyr baktığımda hafifçe inlediğini gördüm bu sırıtmama sebep oldu. Erkekliğini biraz daha aldım. Erkekliği okadar büyüktüki yavaş yavaş almak zorundaydım.
Yoongi bu yavaşlığa dayanamadı ve başımdan tutup erkekliğinin boğazıma kadar girmesine sebep oldu. Buda öğürmeme sebep oluyordu. Ama yoongi'nin gözü dönmüştü öyle ki ona vurmama rağmen eliyle başımı daha çok bastırıyor nefes alamıyorum ama o bunu fark edemiyecek kadar kendinden geçmişti. Ağzımı dolduran sıvı gözlerimin fal taşı gibi açılmasına sebep oldu. Yoongi'nin elleri gevşedi ve yavaşça saçımı okşarken "yut hepsini "diye tısladı. Kafamı kaldırıp yüzüne baktım yüzündeki cidiyeti gördüğüm an hepsini yuttum. Erkekliğini ağzımdan çıkardım.
Yoongi'nin yüzüne bakarken yoongi beni kendine çekti ve dudağıma yapıştı. Okadar yorgundumki sadece akışına bırakmak istedim artık yoongiden kaçmak istemiyorum artık ondan hoşlandiğımı kabul ediyorum. Öpüşüne karşılık verdim. Şaşırmış olacakki ilk bi kaç saniye hareket etmedi sonrasında oda karşılık vermeye başladı. Ben onun üst dudağını öpüp emiyor arada ısırıyordum oda aynısını alt dudağım için yapıyordu. Okadar güzeldiki onunla öpüşmek bendenlerimiz hiç ayrılsın istemiyordum küçük ve kiraz gibi dudakları beni sarhoş ediyordu. Onun dudaklarında kayboluyordum. Kendimi kaybediyordum. Ne ara yoongini kucağına çıktığımı bile bilmiyordum. Öyle ki herşeyi unutmuştum tek derdim bu mükemmel dudakların tadını çıkarmak...
Seokji:
İki hafta oldu jhope den hiçbir haber yoktu. Jhope bukadar usun süre ailesinde kalmaz en fazla 3 gün dayanabilirdi. Bu kadar uzun süre ailesinde kalmasına imkân yoktu. Ayrıca hoseok asla bana haber vermeden bir yere gitmezdi kesin birşey oldu. Telefonu elime aldım bir umut ailesinin yanındadır diye annesini aradım. Uzun bir bekleyisten sonra telefonun ucunda annesi konuşmaya başladı.
" Seokjin yavrum nasılsın"
"İyim teyze sen nasılsın"
"İyiyim yavrum iyiyim ha bu arada hiseok nerde hiç bizi sormayada gelmiyor doğru düzgün aramıyorda."
"Aaa teyze hoseok aramadımı hiç okadar aramasını söylemiştim"
"Yavrum en son 1 ay önce aramıştı ben arayınca da kızıyor diye arayamiyorumda"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love me (sope-namjin)
RandomSuga:altımda inlerkende böyle konuşabilecekmisin merak ediyorum Jhope:bu dediğin asla olmayacak Suga:bekle ve gör bebeğim Jhope belli etmesede korkmuştu. Smut ve küfür içerir linçleyecekseniz hiç okumayın