5

511 47 19
                                    

"Bebegim, bebegim uyan artik" gözlerimi yavasca actim. Yoongi karsimda bana gulumsuyordu.uzun zaman sonra güne güzel bir sekilde başladığımı hissettim.Bende ona küçük bir gülümseme sundum."günaydın" dedi.kalin sesiyle. "Günaydın" dedim onun guzel bakışlarının etkisinde kalmamak için gözlerimi kaçırırken.
"Kahvalti hazir üstünü giy ve aşağı gel."cevap vermemi beklemeden gitmisti.

Aşağıya indiğimde guzel bir masa ile karşılaşmıştım. Bu manzaraya karşı koyamayip hızla masaya dogru gittim. Yoongi ye baktığımda bardağa meyve suyu koyduğunu gördüm. Hicbisey demeden yemek yemeye başladım.

"Evet bebeğim şimdi senin için özel olarak hazırladığım kuralları öğrenmenin zamanı geldi."
Elindeki küçük kağıdı masaya bıraktı." Gözü ile işaret ederek "okumamı istermisin" dedi. Bense önce yutkunmuş sonra kağıdı elime alıp açmıştım.

1: Sözümden asla çıkmayacaksın
2:Bana karşı gelmeyeceksin
3: Kaçmaya çalışmayacaksın
4: İstediğim herseyi sorgulamadan yapacaksın
Bunları yapmadığın sürece cezalar alacaksın Ve itiraz edemezsin
En önemlisi de bana babacık diyeceksin yoksa cezan ağır olur.

Her okuduğum maddede biraz daha korkuyor ve oturduğum yere siniyordum. Sonunda okumayı bitirdiğimde seslice yutkunup yoongi 
ye baktim o ise sırıtıyordu. Yerinden kalkıp yanıma geldi ve kulağıma fısıldadı." Ayrica bir cezan daha var onuda bu akşam alacaksın bebeğim"
dudağıma küçük bir öpücük bırakıp gitmişti acaba bana ne yapacaktı...

Jin:

Hoseok yaklaşık 1 haftadır ailesinin yaninda aslinda buna şaşırdım çünkü hoseok genellikle ailesiyle fazla zaman geçirmezdi ama bu sefer 1 hafta kalmıştı. Belkide ailesini çok özlediği içindir.
Bugün teslim etmem gereken bir ödevim olduğu için okuduğum üniversiteye doğru ilerliyordum.
Yolda ilerlerken kağıtlar düşmesin diye düzenlemeye çalışıyordum ki birine çarpmamla hepsini yere düşürmüştüm.
"Önüne baksana öküz" dedim yerdeki kağıtlara bakarken.
"Bana çarpan sensin asıl sen önüne bak "onun boyle konuşması beni dahada sinirlendirmişti  kafamı kaldırıp ona baktım.Aman tanrım buda neydi o  cidden çok çekiciydi. Sarı saçları , ince gözlükleri tatlı yanakları dolgun dudaklari ve sinirlenince çatılan kaşlarıyla mükemmel duruyordu. Hayir yapmalıyım kendimi ona kaptırmamalıyım. Ciddiyetimi koruyarak "sen bana çarptın bu durumda özür dilemen gerekir." Bana doğru bir adım attı ve hafif yüzüme eğilerek "özür dilemesi gereken ben değilim sensin" okadar yakındı ki kalp atışlarımı duyabilirdi. Aniden bisey hatırlamış gibi arkasına döndüğünde kendime gelebilmistim "aisshhh ilk günümden geç kalacam senin yüzünden". Adımlarıni hızlandırarak uzaklaştı. Yerdeki kağıtlarımı toplayıp hızlıca ordan uzaklastım.

...

Ödevimi teslim ettikten sonra son derse girmiştim. Herkes yeni gelecek hoca hakkında konuşuyordu ben ise kafamı sıraya koymuş uyumaya çalışıyordum. Ders dinlemeyi pek sevmezdim. Yanıma changbin oturmuştu. Changbini severdim iyi biriydi üniversiteye ilk başladığımda arkadaş olmuştuk. "Hey jin naber "dedi tatlı gülümsemesini bana sunarken."iyi cahangbin senden"tam cevap vereceği sırada sınıfın kapısı açılmış içeri yeni hoca gelmişti. Bi dakika bu oydu yok artık ne işi vardı burda...

Uzun bir aradan sonra tekrardan merhabaaa yeni bölüm sonunda geldiiiii dediğinizi duyar gibiyim sjsjsjsjjss

Sizce diğer bölüm sope smut gelsinmi

Booooollllllllll yorup yapıp oy verin lutfennnnnn🥺🥺

Neyse uzattım sopeyle kalın bebişler.

Love me (sope-namjin) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin