Totul are un preț.

109 10 1
                                    

 Poate  m-am săturat să caut binele în rău.
Poate mi-e greață de aerele cu care s-au umplut cei care obișnuiau să-mi fie dragi.
Poate m-am plictisit să văd partea înduioșătoare a lunii.
Poate că mi-a ajuns să mă uit în întuneric, căutând permanent lumina acestuia.
Poate că m-am plictisit să iubesc trecutul.
Poate că am obosit să mă gândesc la cum să fac lucrurile mai frumoase.
Poate că m-am distrus căutând frumusețea în vid.
Visez la lucruri imposibile într-o lume necunoscută.
Fac lucruri periculoase într-o viață nesigură.
Escaladez munții în speranța vârfului, dar mă amăgesc singură.
Caut adevărul amăgindu-mă cu minciuni.
Visez la trecut mai mult decât la viitor.
Mă joc cu amintirile ca un copil gingaș, fără griji.
Deduc lucruri pe care nu vreau să le știu.
Ofer fericire în schimbul unui zâmbet care se presupune că m-ar înveseli, dar n-o face.
Răspunsuri la întrebări întortocheate încep să încolțească.Am crezut ca mă voi simți mai bine știindu-le, dar tot ce au făcut a fost să mă omoare.
Îmi port monștrii peste tot.Mintea mea e plină de ei.
Fac lucruri ce n-ar trebui făcute, plătind un preț care nu ar fi trebuit plătit.
Mă joc cu focul.
Niciodată nu am înțeles cu adevărat cum e să faci ceva rău și să te simți bine.Acum o fac.
Am devenit persoana de care mama mi-a spus să mă feresc.
Mă uit la copii și mă văd pe mine.Se feresc de "ăia răi", inconștient, se feresc de ei.
Fugim de probleme, dar ne place să le creem.
Eu nu fug de probleme.Nu le înfrunt, deoarece trec.E straniu cum scap basma curată din belele.Totul are un preț- obișnuiam să-mi spun, așteptând parcă să afle mama.Atunci nu înțelegeam de ce nimeni nu află.Apoi mi-am dat seama că în primul rând, sunt o mincinoasă excelentă ce se ascunde sub o pereche de ochi inocenți.În al doilea rând, cu cât mai puține persoane știu, șansa de a fi luat la purificat e minimă.Iar în ultimul rând, am aflat că prețul lucrurilor pe care le fac nu îmi prescriu sechestrarea la domiciliu, ci mă distrug doar pe mine, fizic și psihic.

Niciodată nu voi încheia capitolul ăsta.Nici cartea.O să o închei.Curând.Dar nu acum.

" Totul are un preț."

 

Society killed the teenagerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum