bölüm 9

493 19 11
                                    

Bu bölümde yada diğerinde hafif smut olucak bilginize! <3

Kafeden sonra direk okula geçip sınıfa girdiğimde birkaç kişi kendi aralarında takılıyodu çok gürültülü değildi sırama geçip oturduğumda kafamı biraz sıraya koyup dinleniyim derken sınıfa tüm enerjisiyle lisa bağırarak girdi yine.

"Günaydıınnnnn!!<3333"

"Bu ne enerji be kızım"

"Sanada günaydın bebeğim, beneeki enerji hiç bitmezde sen niye bukadar kötüsün?"

Anlatıp anlatmama konusunda okadar karasızdımki beni yanlış anlamalarından biraz tırsıyodum.

Jisoo,rosé ve lisa ile kantine endikten sonra oturuken lisa söze daldı hemen

"Eee anlatsana sen sabahtan beri neden böylesin ve boynunda ne var senin?"

Dediğinde gözümğ büyütüp
"Ne ne var?"

Masanın bi ucundan sandalyeden kalkıp kafamı yana çevirip baktı dikatlice elini boynumda sertöe gezdirip
"Bu ne jennie?"

Nasıl kapatamamıştım anlamıyorum diye düşünürken aklıma dün akşam öyle uyuyup sabah hiç kapatmadığım aklıma geldi.

"Kapıya çarptım"
Rose hemen lafa atladı elindeki kahve bardağıyla oynayarak

'Morlukları ayırt edebilcek kadar zekiyim kim jennie, kimle yitiştin sen?"
"Yok öyle bişey ya"

Jisoo üzgün ifadeyle

"Ve bizim bundan haberimiz yok öyle olsun jennie hanım salak değiliz biz ne kapısı yanlız maşallah çocuk baya iyi morartmış yakışıklımı bari?"

Ağzım açık onlara bakarken lisa

"Ne bakıyon kızım anlatsana"

Kafamı hafif eğip olan biteni anlatmak istedim, içimde kalacağına dökülsün istedim

"Abim yaptı"

"Nasıl!!? Sanamı vurdu yoksa ben yanlış anlamadım dimi o anlamda olmaz çünkü öz değilsiniz de yapmaz herhalde?

Gözümü kaçırırken kantine giren kişilere gözümü çevirdim.

" hasikitir!"

Benim sözümle girişe kızlarda kafalarını çevirdiklerinde gözleri büyüdü hepimiz şaşkınlıkla kantine giren kai ve aekadaşlarını görünce sinirden elim ayağım titriyodu.
Jisoo sinirle ayaklanırken

"Sikerim ben bunu, bunun burda ne işi var bizim okulun formasımı üstündeki?"

Jisooyu tutmak için ayaklandığımda kızlarda ayaklanmıştı. Üzgün değildim unutmuştum ama takrar görmek canımı acıtıyodu.

Bi,insanla olan anılarınız sizi yıpratır,canınızı yakar güveniniz zedelenir. Kimseye karşı bişeyler hisedemicek hale gelirsiniz, dışardan bakıldığında soğuk ve buz kalpli gibi görünsede içinizde kopan fırtınları kimse anlamaz görmez. Yakın olduğumuz insanların en sevdiği renkleri, tatlıyı, yemeği,hobilerini bilsekte asla gerçek korkularını bilemeyiz ne kadar iyi tanıdığımızı zanetsekte...

Bölümler biraz kısa oluyo çünkü hikayenin belirli bi kısmını devam ettirmekte zorlanıyorum hemen konuda konuya atlayamıyorum bu yüzden geçiş bölümü olması lazım

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 08, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

truths [taennie]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin