bölüm 3

475 13 1
                                    

Söylediğim şeyle abim firene basınca öne geriye sallandım hafif bi çığlık çıktı ağzımdan

"Anlamadım ne demek kai yüzünden?!"

Arabanın bianlık duruşuyla kokmuştumki bağırarak

"YA GERİZEKALI ÖLDÜRCENMİ BİZİ MAL NE DURUYON BİANDA!"

abim yaklaşıp
"Soruma cevap ver ne demek kai yüzünden naptı sana"

Söylediğim şeye sinirleniceğini biliyodum ama bu kadar tepki vermesinden tırsmıştım yutkunup yüzüne bakarak

"Çok sinieli biriydi öfke kontrol problemi var bir kaç kere istmeden..."

"Elmi kaldırdı sana!!! Ebesini siktim onun nerde o amına kodumun çocuğunun evi!"

Hala yüzüne bakarken bianda bağırarak cevap verdim

"Oldu bitti ne değişicek okula geç kalıcam hadi ya uzatma ayrıldım zaten sür şu salak arabayıda gidelim artık!"

"Oldu küçük hanım başka bi isteğiniz!"

"Giderken kahve alsak fena olmaz aslında ilerde kafe vardı"

"Sen benle dalgamı geçiyosun?!"

Surat ifadesi çok ciddiydi bakışları sesi nefes alışverişi...

"Ya tamam istemiyosan uğramayız gidelim geç kalıcaz yaaa"

Bu iş burda bitmedi der gibi kafsını sağlayıp arabayı çalıştırıp hızla okula sürdüğünde okula gelmiştik bu hızı ilk başts yapsaydık daha hızlı gelmiştik gerizekalı diye içimden geçiriken hızla kapıyı kapatım arbadan indi bende çıkıp kapıyı kapatınca okulun içine doğru yöneldim.

Okul içinde hiç muhatap olmazdık o kendi arkadaşkarıyla ben benimkilerle öok alakasızdık okulda yüzümüzü görsek bile bakmazdık dediğim gibi alakamız yoktu babam iyi bir şirketin sahibiydi bu yüzden okulda adımız biliniyodu e tabi kardeş olduğumuzda dersler bitince çıkışta rose,lisa,jisoo ve ben biraz kafede takılmak istediğimiz için abimle dönmedim biraz daha sorgu kaldırcak havada değildim olanları düşünürken jisoo bana seslenişini duyunca irkildim
"Kızım manyakmısın iki sastir sana sesleniyorum baksana"

"Dalgındım duymamamışım buaralar iyi değilim biliyosun"

"Moralin düzlesin diye bişeyler yapmaya çalışıyoruz kızım sende biraz buraya odaklan üzme artık kendini ya"

"Artık kalksakmı ya eve geçiyim yorgunum zaten olur mu?

Jisoo aşırı anlayışlı bi kızdı her zaman beni güldürmeye çalılışırdır aşırı pozitifti,her şeyin iyi yanına bakardı

Rose bana dönüp
"Abine anlattın ama bu işin sonrasıda var abin bişey yapmaya kalkmasın?"

"Abimden bahsediyoruz hiçbişey yapmaz anca etrafındaki kızlarla oyun oynar bi sinirlendi okdar eve gidince konuyu açmaz boşver"

Dediğim şeye hem inanıp hemde inanmıyodum hem içimdeki bir kısım abimin saçma sapan bişey yapacağını düşünürken diğer yarımda abimin her zamanki gibi beni umursamıycağını düşünüyordu aslında bu durumda umursamaması daha iyiydi.

Daha yeni yeni kalbimdeki yara kabuk bağlarken bişeylerin tekrar gündeme gelmesi yaramı derinleştirip yine geride kalbi kırık halde kalan ben olucaktım. Unutuyodum vazgeçiyodum kalbimi kıran, bana değer vermeyen birinin peşinde koşmanın verdiği acıyla yaşamak zordur en iyi ben bilirim vazgeçmek zordur,bağlanırsın,kopamassın değer verirsin herşeyini ona adarsın ama unutmayınki hiçbir zaman verdiğiniz kadar alamassınız bu dünya bu kadar zalim biyer herkes sizin gibi sevmez, karşılık vermez bunlar gerçeklerdir.
Hayatınızı adadığınız konuştuğunuzda kalbiniz çarpar yerinde durmaz size sarılması bile sizin haftalarca seviniceğiniz unutamıcağınız bişeyken başkaları gözünüzün önünde sırnaşır sarılır öper hayatını adayıp seven taraf sizken,yine kaybeden taraf siz olursunuz

Kalbiniz buza döner katılaşır bidaha birine güvenemesiniz kalbinizi eritmek isteyen birini bile kabul etmez yüreğiniz korkarsınız kırılmaktan,üzülmekten, tekrar aynı şeyleri yaşamaktan,ağlamaktan biri için gözünüzden döktüğünüz onca göz yaşından sonra alamadığınız sevgiyi bırak dahada kötüsünü yapar aynı hayatın gerçekleri gibi...

truths [taennie]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin