Reálný problém....

88 7 6
                                    

Pokud jste si doposud mysleli že budu držena ve sklepě mého spolužáka tak právě naopak.... Byl to můj táta který mě nutil si svazovat vlasy oblíkat se nevyzívavě, ani normální oversize triko jsem nemohla! Chápete to? Já teda fakt ne! Uhhh.... No nic, byla jsem i nucena mu dělat každý večer dobře, ASI MU NEDÁVALO SMYSL SLOVO INCEST CO?! Ach jo... Dětství v prdeli... Jenom čekám na mého zachránce který mě vysvobodí a konečně budu šťastná. A ptáte se kde mám mámu? Umřela při porodu a táta se od té doby chová fakt jak smyslu zbavený, od mých 6 let na mě dává pozor jak na svý vlastní penis fakt, i když... On si na něho pozor nedává🙄. Chodil si klidně za ženami do eskortu a mě nechal klidně 3 noci bez jídla 😢. Tak ať se nediví že se bojím chodit domů...

Ach jo... V ten den kdy jsem měla jít s Leem ven tak mi to ten ču*ák zakázal protože si myslel že s ním chodím 😔ALE TO NENÍ PRAVDA! 😩 s Leem by to musel být fakt zázrak..

Ten idiot mi řekl že jestli si přijdu normální atd. Už mě to nebaví! Chci utéct, ale kam?.. Nemám kam jít a všechny moje naspořené peníze mi fotr ukradl pro kur*ičky z eskortu.

Zkusím nenápadně utéct a jít na sraz s Leem. Třeba mi pomůže... Je to ten nejlepší kámoš co kdy byl, nikdy se se mnou nehádal kvůli klukovi 😅 ale taky je takový tydýt jako Naruto takže pohoda jahoda 😂.

No nic musela jsem jít skontrolovat tátu jestli je doma, není YES! Mám šanci, vzala jsem si na sebe černou oversize mikinu a podkolenky s kočičkami, vzala na sebe boty s vysokou platformou a šla směr sraz.

Týraná [SASUSAKU]Kde žijí příběhy. Začni objevovat