Zaplatili jsme a už jsme vyráželi k Leeovi domů, jelikož už byl večer a začínala letní noc tak pořád byla trochu zima ,,Lee? Je mi zima trochu a nemám sebou žádný svetr ani mi-" ani jsem to nedořekla a už jsem měla na sobě jeho bundu ,,Tu máš Sakura-san už budeme u bytu" usmál se na mě a držel mě za ruku ,,Děkuju Lee" pousmála jsem se a neřešila to že mě drží.
Přešli jsme s Leem pár ulic a poslední ulici před jeho bytem nás zastavil vysoký kluk s černými vlasy ,,Kam máte namířeno hrdličky?" řekl arogantně na nás ,,uhh... Sasuke nech nás!" vypustil na něho Lee ,,joo? a to tě mám poslechnout? dobře mistře, já vás nechám" chechtal se u toho ,,o co ti jde?" divil se Lee ,,O ní". Dořekl to a mě začal lézt mráz po zádech, Lee mě rychle vzal a běžel se mnou do jeho bytu ,,to bylo o fous.." povzdychl Lee ,,Co to bylo?" musím se přiznat... Byla jsem posraná až za ušima... ,,taky bych rád věděl, no nic" sundal si boty a šel mi chystat postel, já jako vystrašená srnka rychle a nenápadně šla Leeovi pomoc.
Nastal čas spaní a já si čistila zuby a Lee si vedle mě sušil vlasy ,,hele upřímně, Sasukemu asi už úplně ruplo v majáku" řekl Lee ,,Možná máš pravdu, jak mu před týdnem umřel brácha tak je od té doby nějaký jiný" odpověděla jsem s plnou pusou ,,Nedivím se" potichu dodal Lee.
Během noci se moc nic nedělo jenom... jsem měla divný pocit... asi je to to že už nespím sama a mám vedle sebe chlapa... nebo já nevím... fakt...
Hellu guys <33 vím že se není radno omlouvat ale škola mluví za své (děkuji moc školo🖕) . Noo a já vím že jsem prostě zmrd a zdá se že na vás kašlu (COŽ NENÍ PRAVDA) tak jako dárek k vánocům k oboum mým příběhům budou 3 kapitolky navíc. Snad oceníte moji snahu... Zatím Bai Bai <33
ČTEŠ
Týraná [SASUSAKU]
Romance⚠️ČTI POPISEK PLS⚠️ ještě nejdřív než mi napíšete že chci dělat ze Sakury chudáčka tak si to PROSÍM přečtěte, spoilerovat vám nebudu becouse ještě nevím jak to začnu a zakončím lol. No takže : Sakura Haruno, obyčejná školačka která chodií na Akademi...