Záchrana Lee

80 5 3
                                    

Hned jak jsem dorazila na sraz tak na mě vyjekl Lee ,, A-Ahoj! Sakuro-san" a koukal se na mě jak na zázrak, jako vždycky ,,Ahoj Lee, tak půjdeme?" usmála jsem se na něho ,,Jojo, tak jdeme.. " dořekl a šli jsme do kavárny. ,,Co si dáš Sakuro-san?" otočil hlavu na mě a nahodil úsměv ,,Jednoho indiánka a latte ☺" odpověděla jsem mu, a on si dal to samé. Sedli jsme si a čekali na naši objednávku, během čekání jsme si povídali a najednou jsme se dostali ke konverzaci kde jsme rozebírali můj život. ,,Máš to těžké co Sakuro-san?" podíval se na mě psími oči Lee ,,nedá se tak říct... a Lee?.." podíval se na mě jako bych ho prosila poprvé  ,,no.. já mám trochu problémy v rodině.. hlavně s otcem.. a já jsem se tě chtěla zeptat... neznáš nějaký byt kde bych mohla alespoň do doby než se otec vzpamatuje bydlet...?" Lee na mě vykulil oči a pravil ,,n-n-no... neznám ale můžeš bydlet na tu chvíli u mě... co ty na to..?"

V tu chvíli jsem myslela že se mě to jenom zdá ,,vážně můžu?.." zeptala jsem se ho opatrně ,,j-j-jasně, bydlím už dobu sám tak bych tam rád někoho přivítal, mám tam dva pokoje takže se nemusíš bát..." já jsem myslela že sním ,,Lee, ty jsi moje záchrana :))" vstala jsem a objala ho a on vůbec nechápal co se děje a koukal na mě jak na debila :D

V tu přišla číšnice s naší objednávkou a já si sedla zpět ,,tady dvě latte a dva indiánci, dobrou chuť" popřála nám číšnice a s úsměvem odešla ,,dobrou chuť Sakuro-san" usmál se na mě Lee a já si začínala pochutnávat na indiánkovi ,,děkuju" odpověděla jsem mu s plnou pusou.

Mezitím co jsme pili kávu, pochutnávali si a bavili se, jsme si povídali o tom co uděláme jako první když přijdeme k Leeovi.

Týraná [SASUSAKU]Kde žijí příběhy. Začni objevovat