Singto sampai dirumah kit.
dia turun dari mobil dan memencet bel rumah kit.
Tiiinntuunggg (suara bell mksdny hehe)
Mee Amanda yang mendengar itu langsung menghampiri pintu utama "Siapa ya?"Tanya mee pada dirinya sambil.
Mee membuka pintu "Siapa ya?"Tanya mee pada Singto (jadi tu mee belum tau muka Singto kek gimana gitu ya prenn)
"Saya Singto ingin bertemu dengan nong kitt"jawab Singto "Oh anda ya Khun Singto"ucap mee formal , Singto hanya menganggukkan kepalanya.
"Silahkan masuk Khun Singto"mee mempersilahkan Singto masuk "jangan panggil Khun,,panggil sj Singto"ucap singto dingin.
"Baik nak Singto , silahkan duduk akan aku panggil kit nya" Singto hanya menganggukkan kepalanya.
Mee membangunkan kit
"Nak... kit bangun na ini sudah sore ada phi Singto Lo dibawah kata kit tadi kit ingin bertemu dengan phi Singto"Mee menggoyang goyangkan badan kit ada dia bangun.
Kit yang mendengar nama Singto pun langsung bangun dan mata ny membinar menatap mee.
"Benel mee ga bohong??phi Singto ada dibawah"ucap kit Mee hanya menganggukkan kepalanya sebagai jawaban iyh.
"Yeee kit ini ke phi Singto Mee ayo ke bawah"ajak kit dengan bersemangat "Tapi kit harus cuci muka, sikat gigi sama ganti baju dulu na"ajak mee sambil menggendong kit.
"Khap mee"jawab kit.
Skip-----------
Baju kit na👆✌️
Kit turun kebawah dengan digendong mee Amanda.
"Mee turun mee"Kit ingin turun dari gendongan mee , Mee menurunkan kit.
"Phi Singto kit tangen cama phi"Ujar kit sambil berlari ke arah Singto dan langsung memeluk Singto.
"Phi juga kangen sama kit"Ucap singto membalas pelukan kit.
Singto melepaskan pelukannya lalu menatap kit "Cantik"batin Singto .
"Kit cantik banget sihh"Ujar Singto sambil mencubit pipi kit "Ihhh phi...hihi kit cantik"kesal kit dan juga kit malu sampai mukanya merah.
"Ututuuuu kit malu AHAHAHA"Tawa Singto pecah melihat muka kit merah seperti tomat karna malu.
Mee hanya melihat interaksi Singto dan kit dengan diam "Sepertinya Singto nyaman dengan kit apa Singto suka dengan kit?"Batin mee bertanya-tanya karna melihat Singto sangat lembut pada ankny.
"padahal tadi dingin banget sama Mee tapi sekarang lembut banget sama Kit"Batin mee lagi.
"Phi kit boleh duduk dicini"ujar kit sambil menunjuk kearah paha Singto , Singto tersenyum dan menganggukkan kepalanya.
KAMU SEDANG MEMBACA
You are mine dear
Short StoryKrist perawat seorang ank laki laki berumur 18 tahun yang bertingkah laku seperti anak umur 5 THN karna little space syndrom nya.Dia hidup hanya bertiga bersama ibu dan kakak perempuan nya , ayah Krist meninggal karna ayah Krist menyelamatkan Krist...