אוקיי עומדים להיות פה הרבה ספויילרים, תצפו לפחות בעונה 7 לפני שאתם קוראים את זה.
טוב, בהתחלה לא שנאתי אותה, היא דווקא הייתה דמות יחסית די חביבה. היא הייתה קצת מעצבנת בכמה נקודות, אבל זה לא הפריע לי ממש.
ואז לאורך העונות היא נהייתה יותר גרועה, עדיין היה לה רגעים טובים אז ניסיתי לתת לה את יתרון הספק. במיוחד בגלל שהיא התחרטה על הדברים הגרועים ביותר שעשתה.
ואז עונה שבע הגיעה והכל נהיה הרבה יותר גרוע. עכשיו אני יכולה להגיד בלב שלם שאליזבת קין היא נוראית, היא צבועה, היא אגואיסטית, נרקיסיסטית, אלימה, צדקנית, היא חושבת שמגיע לה הכל, מניפולטיבית, והיא אפילו לא מקסימה או חביבה בשום צורה כשהיא עושה את זה.כאילו, היא מכרה את רדינגטון ובחרה בקתרינה וכן הוא לא בן אדם טוב במיוחד (בלשון המעטה) אבל רדינגטון תמך בה והיה לצידה במשך שבע שנים.
הוא עזר לה כשהייתה במנוסה למרות שזה רק פגע בו אחר כך, הוא הציל את החיים שלה אינספור פעמים, הקריב את עצמו כדי שתהיה בטוחה, הוא פאקינג סחט את הנשיא רק כדי שתוכל לחזור ולהיות סוכנת.
והחלק הגרוע ביותר זה שהיא אפילו לא הכירה את קתרינה, הן בקושי הכירו ובקושי היה להן זמן מסך ביחד בו הן נקשרו (ובזמן שהן כן היו ביחד, לא הייתה בינהן אפילו טיפה כימיה בניגוד לרד וליז.)
ועוד היא מתלוננת אחרי שהוא הרג את קתרינה, כאילו את מודעת לעובדה שהיא מנסה לרצוח אותו? ואם הוא יתן לה ללכת היא פשוט תמשיך לנסות לעשות את זה."יש לו סודות והוא לא בוטח בי" זה לא תירוץ.
חוץ מלעובדה שקתרינה גם שיקרה לך מהרגע שבו ניפגשתן ולא עשית ביג דיל לגבי זה, חשוב לי גם לציין שלרדינגטון אין שום סיבה לבטוח בך.
את מכרת אותו או זרקת אותו מתחת לרכבת לאורך כל הסדרה, לעזאזל אפילו בפרק הראשון או השני (אני לא זוכרת) היא דקרה אותו בצוואר עם עט.
הוא כמעט מת בגללך עשרות פעמים, ובגדת באמונות אפילו יותר. למה לעזאזל שיבטח בה? לעזאזל, במקומו גם אני הייתי מסתירה ממנה סודות כאלו שיכולים להרוג אותי אם היא תספר לבן אדם הלא נכון.שלא לדבר זה שהגישה שלה משתנה ב-120 מעלות לגביו כשהיא חושבת שיש בינהם קשר דם ושוב כשהיא מגלה שלא. בהתחשב בעובדה שהיא עצמה מאומצת הייתם חושבים שהיא תבין שקשר דם זה לא הכל בחיים.
והדבר הכי גרוע לדעתי זה שהסדרה תומכת בדברים המזעזעים שהיא עשתה.
כל שאר הדמויות כל הזמן מנסות להצדיק אותה, ומגנים את רדינגטון למרות שכאילו, סליחה אבל הוא סוחב אתכם על הגב שלו במשך כל הסדרה בגלל שאף אחד מכם לא מסוגל אפילו להשלים משימה פשוטה.
כאילו אני אוהבת את שאר הדמויות,הן מאוד חביבות אבל עונה 8 דפקה אותם בגלל שהם כל הזמן מצדדים בקין.
בכללי ליז הייתה יכולה להיות דמות טובה, אבל היא נדפקה בגלל כתיבה גרועה.
לא סיימתי את העונה האחרונה, לקחתי הפסקה כי ליז כל כך עיצבנה אותי. תודה לאל שספליירו אותי לגבי הסוף של הסדרה. כן, אני כל כך שונאת אותה לפי שצפה בסוף.
אבל למרות הכל אני אוהבת את הסדרה, אחרי הכל יש שם את ג'יימס ספיידר בתור ריימונד רדינגטון.אני לא כועסת, אני פשוט מאוכזבת. אוקיי טוב, אני כועסת.
YOU ARE READING
בולשיט של פאנגירל (ספר חפירות)
De Todoאז פתחתי ספר חפירות כי אני צריכה עוד מקום לחפור בו בלי סוף! לא שאני מצפה שמישהו אשכרה יקרא אותו. ליטרלי הכנתי את הכריכה בחמש דקות, כי אין לי רעיון לכריכה לספר חפירות. זה לקח הרבה יותר מדי זמן למצוא תמונה שנראית סבירה באיכות טובה מספיק. הספר הזה שייך...