κεφάλαιο 3

19 4 0
                                    

Μαμα:ήταν το πρώην αγορι μου που είχαμε σχεδόν 6 χρόνια  σχέση...(ειπε και κοίταξε τον πατέρα μου που έδειχνε θυμωμένος  αλλα προσπαθούσε  να το κρυψει εκείνη την στιγμή είχε σφύξει τις γροθιές του)

Εγω:(οπα οπα α ρε μανα με της κατακτήσεις σου...οκ σκαω)και γιατί ήθελε να κάνει κακό σε σένα δεν το καταλαβαίνω (ειπα ενώ ειχα μεινει άφωνη)

Μαμα:να ο πατέρας σ μαζι με τον πρώην μ και το αφεντικό ήταν οι καλύτεροι φίλοι μέχρι που χωρισα εγω με εκείνον γιατί  μου είχε κάνει την ζωή μου κόλαση....και έτσι είχε ο πατερα σου την ευκαιρία  για να με κάνει δικη του-

Εγω:ααααα ρε μανα σε εμένα  έμοιασες (της ειπα ενώ γελαγα, από την άλλη ο πατέρας με κοιτεξε με ενα ψυχρο βλέμμα νομίζω ένιωσα ενα κρυο ρεύμα να με καταβάλει)οκ...σκάω

Μαμα:οκ....αυτό τότε το θεώρησε προδοσία και ετσι άρχισε ένας μικρός πόλεμος μεταξύ τριών  από τις ποιο δυνατές μαφιες στην Γη ....(έκανε μια παύση)....όταν όμως ο κολλητός του πατέρα σου έπρεπε να διαλέξει σε ποια μεριά να πάει ο πρώην μου ήταν σίγουρος που θα πηγαινε στην δικιά του μεριά...οχι έκανε λάθος υποστήριξε  το πατέρα σου ...

Μπαμπας:ετσι... (συνέχισε  αφού έβλεπα και εγώ η ίδια ότι η μητέρα μου δεν μπορούσε να συνεχίσει)ορκίστηκε πως θα μας εκδικηθεί...και...

Μαμα:την ημέρα που η γυναίκα του αφεντικού ήταν έγκυος πήγαμε έξω οι 4 μας για να γλεντησουμε  το γεγονός.....και....μετά α..α..από 3 μ..μήνες...εεε..(κάποια δάκρυα έκαναν την εμφάνιση  τους στα όμορφα μάγουλα της ,το αντιλήφθηκε  ο πατέρας μου και τα σκούπισε με τον αντίχειρα  του)

Μπαμπας:ετσι η γυναίκα του αφεντικού πέθανε...

Εγω:τι μ..μ..μα πως;(ειπα εφου ειχα εθιστεί στα λόγια τους,αλλά και πάλι δεν μπορώ να βγάλω νόημα που κολλάνε όλα αυτά που μου λένε, στο ότι ήρθαν με τα μούτρα κατω)

Μπαμπας:μόλις εμαθε ο άλλος ότι έμεινε έγκυος η κολλητη της μαμάς  σου εστειλ-

Εγω:(το διεκοψα με την αγριοφωναρα μου)ΟΠΑ ΟΠΑ ΗΤΑΝ Η ΚΟΛΛΗΤΗ ΣΟΥ από ποτε;

Μπαμπας:ήταν από μικρές μαζι από τότε που γεννήθηκαν ήταν στον ίδιο θάλαμο η μητέρες τους και επισης τύχαινε  οι μητέρες τους να ήταν κολλητές (μου εξηγησε και συνέχισε από εκεί που εμεινε)όταν έμαθε ότι ήταν έγκυος εστειλε ανθρώπους να την σκοτώσουν  την ημέρα που θα κλείνανε  μαζι με το αφεντικό 1 χρόνο παντρεμένοι....

Love MeWhere stories live. Discover now