18+
(Με πήρε αγκαλιά και με πεταξε στο κρεβάτι)Εγω:τ...τι κανεις
Suga:ήρθε η ώρα να περάσουμε ωραια (φοβάμαι να πω την αλήθεια,αλλά από την άλλη ας το διασκεδάσω και εγω λιγο...αρχιζε να με φιλάει πρωτα στο στομα και μετά στο λαιμό αφήνοντας μου υγρά φιλιά παντού στο πρόσωπο και στο λαιμό μου...)νομίζω πως αυτά εδω δεν θα τα χρειαστούμε (κοιταξε τα ρούχα μας και μου χαμογέλασε πονηρά...αρχιζε να βγάζει την μπλούζα του και στην συνέχεια να βγάζει την δικιά μου χωρίς να διακόψει το φιλί .Φιλαγε τωρα το στήθος μου αφήνοντας μου και εκει πιπιλιες ...με αργες κινήσεις κατέβασε το σορτς μου χωρίς όμως και πάλι να σταματάει να με φιλάει...δεν θα πω ψέματα ήταν υπέροχο...σηκώθηκε και με κοίταξε)μμμμ...ωραίο σώμα...(ηρθε κοντά στο αυτί μου και μου ψιθύρισε)ειναι δικο μου αυτο το σώμα και σήμερα θα το ευχαριστηθώ (κατέβασε και το δικό του παντελόνι αρχιζε να με φιλάει ποιο βαθιά και ποιο παθιασμένα...και τελικά σιγά σιγά μπήκε μέσα μου με αργες κινήσεις το έκανε ποιο απολαυστικό...η αλήθεια είναι ότι είναι η πρώτη μου φορά αλλα πονάω...μετά από 10 λεπτά ο πόνος εγινε απόλαυση και η απόλαυση εγινε ευχαρίστηση...αρχιζε να πηγαίνει ποιο γρήγορα και βαθιά)
Εγω:αα..αα..ααΑΑΑ....ΑΑΑΑΑΑΑ...ΑΑΑΑΑ Π..ΠΟΙΟ σιγ...σιγά.....χμμχχμμ
Suga:μμμμ...ΑΑΑΑΑΑ..τσ τσ τσ μου αρέσει να σε ακούω να παρακαλάς (συνέχισε ποιο γρήγορα και ποιο βαθιά...Μμμμμμμμ ήταν ωραία αλλα ...μμμ)
Εγω:ΑΑΑΑΑ...ΑΑΑ..ΑΑΑΑΑ...ν..ναι...ΝΑ...ΝΑΙ...ααααα...τοθ..θεμα..ε..ε..ειν...ΜΜΜΜ....ΑΑΑΑ...ΑΧΑΑΑΑ...το θ..θεμα ειναι ο...ότι εγω αυ..αύριο δεν θ..θα περπατΑΑΑΑΑΑΑΑω
Suga:αυτο είναι το νόημα καλή μου....με καύλωνεις ποιο πολύ συνέχισε ΑΑΑ...ΜΜΜ...Α
Εγω:ποιο Αααα...σ..σιγά Ααααααααα....(όλο το δωματιο ήταν γεμάτο με τα βογκιτα μας μμμμ...)τελειώνω
Suga:οχι γατακιμου...μμμμμμμμ...ΑΑΑΑ..οχι ακόμα
Εγω:ΑΑΑΑΑ..(ηρθα ποιο κοντά στο αυτί του και να του ψιθυρίζω τα βογκιτα μου)
Suga:(σταματησε με κοιταξε με ενα πονηρό χαμόγελο)ετσι θες να παίξεις (με γυρισε και με έβαλε να κάτσω στα 4 χωρίς προειδοποίηση μπήκε βαθιά και με δύναμη)
Εγω:ΑΑΑΑ...ΜΜΜΜ
Suga:τωρα ξανακαντω και στο υπογραφω δεν θα περπατάς για 1 βδομάδα (αρχισε να μπαινοβγαινει τόσο γρήγορα που τα βογκιτα μου πρέπει να ακούστηκαν μέχρι την Ελλάδα)ετσι κανε με να θελω να σε γαμαω μέχρι αύριο...μμμμ...(δεν μπορώ άλλο αλλα δεν θέλω να το δείξω...σταματησε εκατσε στην άκρη του κρεβατιού)ελα εδω(ειπε προσπαθώντας να βρει ανάσες γιατί και οι δυο είχαμε λαχανιασει πηγα...)τι λες ;(ΟΧΙΙΙ?!??!!!?!)Σαν καλο κοριτσι ευχαρίστησε με ...παρτον και ξέρεις (έκανα οτι ειπε ...ξάπλωσε και το βογκιτο του με έκανε να παω ποιο γρήγορα)ΑααΑΑΑΑΑΑΑΑααα....ετσι καλα το πας ΑΑΑΑΑ(όταν τελείωσα με την δουλειά μου με τον φιλο του τον κοίταξα...ανέβηκαπανω του και αρχισα να του φιλαω τον λαιμό μικρά βογκιταέβγαιναν από το στομα του ,με αποτέλεσμα να με ριξει στο κρεβάτι και να είναι από πάνω μου)εισαι καλη εσυ αλλα εγω είμαι καλύτερος (μπήκε μέσα μου τόσο απότομα που με έκανε να πιάσω τα σεντόνια ...έπιανετο στήθος μου και το ζουλαγε και μου έδινε τα ποιο ρουφικτα φιλιά, λες και είχε ν φιλήσει χρόνια)
Εγω:y...yoo...yoongi δ..δν μπορώ α..ααααΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....ΜΜΜΜΜΜΜ...ΑΑΑΑ ...
Yoongi:ετσι....μμμμμ...κανε με χαρούμενο(μπαινοεβγαινεγρηγορα μεσα μου με αποτέλεσματα βογκιτα μου να είναι ποιο πολλά και ποιο δυνατά)
Εγω:θ...θα μας ...α..ακούσουν....σ..σταμα...σταμάτα (έλεγα μεσα από τα φιλιά του)
Yoongi:(σταματησε και με κοιταξε και ταυτόχροναπροσπαθουσαμε να βρούμε και οι δυο τις ανάσες μας )δεν πειράζει καλυτερα να ακούσουν πως καλοπερνας (με γυρισε και ειχε "θεα"την πλάτη μου ,έπιασε τα χέρια μου και μου ψιθύρισε)δεν ξερω αμα στο ειπα πριν αλλα το πισω γαμαει αλλα το μπροστά καυλωνει(ανατρίχιασα να πω την αλήθεια)παμε για ένα 2 γύρο τι λες ;
Εγω:πως το βλέπεις θέλεις να μην περπαταω για κανένα μήνα;(του είπα λιγο θυμωμένα είναι η αλήθεια )
Yoongi:πολύ μιλάμε (μπήκε μέσα μου και εμεινε )μμμ...εισαι τόσο υγρή που κανεις την επιθυμία μου να σε γαμησω μέχρι αύριο το πρωί να φουντώνει μεσα μου(αρχισε να κανει κυκλικές κινήσεις που αυτο με έκανε να του πω "σταμάτα και γαμαμε"βγηκε από μεσα μου και με γυρισε για να με βλεπει έβαλε δύο δάχτυλα του μεσα στο στομα μου και απευθείας τα έβαλε μεσα μου)
Εγω:ΑΑΑΑΑΑΑ...μμμμμ(ηταν λιγο απότομο δεν το περίμενα ειναι η αλήθεια ....πηγαινε ποιο γρήγορα και αμέσως μετά έβαλε και τρίτο μεσα μου ...και είχε εμενα να τον παρακαλάω να μπει μέσα μου γτ δεν αντεχα αλλο )yoongi..μμμ...μπες ....μεσα μου
Yoongi:ετσι παρακαλάμε με καυλωνεις περισσότερο(μπήκε μέσα μου ...αμα πξγαινε πριν μια φορά γρηγορα τωρα πήγαινε εκατο φορές ποιο γρήγορα...τα δάχτυλά του δεν βγήκαν από μεσα μου αντιθέτως πήγαιναν ποιο γρήγορα)
Εγω:δ...δεν μπ...μπορω αλλο τελειώνω
Yoongi:τελείωσε για μενα μωρο μ ελα κάναμε ....μμμμμμ(τελειωσα όπως και αυτός έμεινε για λίγο μεσα μου)τι λες να βγάλω τον φίλομ από μεσα σ ή να το αφήσω και αλλο;(μου είπε με ενα πονηρό χαμόγελο)
Εγω:βγες (του είπα γιατίειχα ήδη εξαντληθεί)
Yoongi:(βγήκε από μεσα μου ξαπλωσε διπλα μου και απλωσε το χερι του )ελα εδω ....ελα θα σε πάρω αγκαλιά (μου είπε και μου χαμογέλασε με έβαλε να κάτσω πανω του )ώρες ώρες θέλω να σε σκοτώσω....αλλά,άλλες φορές θέλω να σε βάλω κατω και να σε γαμησω τόσο άσχημα...μμμ(δεν προλαβα να του πω και εγώ αυτό που ήθελα άρχισε να με φιλάει πολύ....μετά από 2 μισή ώρες "δουλειάς "😏καναμε ενα ντουζ μαζι και πέσαμε για ύπνο)
Συνεχίζεται...
ESTÁS LEYENDO
Love Me
AcciónΔυο οικογένειες πολύ αγαπημένες τι θα γίνει αν ένας φίλος σκοτώσει τους γονείς των δυο οικογενειών;τι θα συμβεί εάν ερωτευτούν τα παιδια θα πιάσουν το ένοχο πριν τους σκοτώσει Don't copy the story!!!!!! #bts