κεφάλαιο 4

19 3 0
                                    

Χριστινας pov
(Αφου ειδα την Βίκυ να κοιτάει το κινητό της και να γελάει σαν χαζοχαρουμενο αποφάσισα να την πειράξω λιγο αφού μας ειχε στήσει το αγόρι που περιμέναμε)

Εγω:οπα το ξερω εγω αυτο το γελιο

Βικυ:ποιο γελιο;(ειπε κάπως αγχωμένη)

Εγω:τι βλέπεις κορεατες με κοιλιακους;αχχ ασε με να δω και εγω

(Εκεινη την στιγμή ακούστηκε μια φωνή πολύ γνώριμη,γυρισα και δεν περιμενα να το δω αυτό...γιατί σε εμένα χριστέ μου γιατί?!!)

Yoongi:Δηλαδή σου αρέσουν οι κορεατες με κοιλιακους τι πρωτότυπο θα το έχω υπόψη μου (ελεγε καθώς είχε κλείσει τα μάτια και ένα πονηρό χαμογελο εμφανίστηκε στα χείλη του )

Εγω:δεν σου μιλάω εσενα...εσείς πως και από εδω;(του είπα και γυρισα το βλέμμα μου να αντικρίσω τους υπόλοιπους)

V:δεν σου ειπε η βικυ αυτή και ο jk το κανονίσανε για να γνωριστούμε καλύτερα γιατί εσάς τις δυο σας συμπαθησαμε περισσότερο από τους άλλους(ειπε χαμογελώντας και έβαλε το χέρι του στην μέση μου )

Εγω:αα ωραια (ειπα και το έβαλα και εγω στην μέση του και βλέπω ένα νευριασμενο yoongi να μας κοιτα...αχχ καλα να πάθει)

Yoongi:παμε μεσα τωρα βαριέμαι να κάτσω όρθιος(ειπε και μπουκάρει μεσα πρώτος...)

Εγω:μμμμ κρυοκωλε (με κοίταξαν σοκαρισμένοι όλοι και σκάσαμε όλοι στα γέλια εκτός από εκείνον με ενα ψυχρο βλέμμα γυρνάει και μου λέει...)

Yoongi:θα σου πω εγω ποιος είναι κρυοκωλος(έκανε κινήσει να με χτυπήσει μέχρι που το έκοψα μπουνια μεσα στην κοιλιά του οχι δυνατη αλλα ίσα ίσα να κατεβάσει το χέρι του )εμενα θα μου συμπεριφερεσαι καλα το κατάλαβες για να μην έχουμε τρεχάματα (η φωνή του τόσο σοβαρή και με τρομαξε αλλα δεν ήθελα να το δείξω)

Εγω:προχωράμε;(και αμέσως πήρα στο ενα μου το χέρι τον v και στο άλλο τον jhope και από πίσω καταλάβαινα το ψυχρο βλέμμα του yoongi από πίσω μου να με καταβάλει)

Skip time

(Αφου μπηκαμε μεσα δεν σταμάτησα να χορεύω πανω στην πίστα με το καινούργιο μου φόρεμα ...αα παρεμπιπτόντως αυτο εδω είναι το δικό μου φορεμα👇🏼

αα παρεμπιπτόντως αυτο εδω είναι το δικό μου φορεμα👇🏼

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Love MeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora