κεφάλαιο 5

18 3 0
                                    

Yoongi pov
(Βγηκα έξω από το δωμάτιο για να ντυθεί  και κατέβηκα κάτω στα παιδιά...όταν με είδαν στα πρόσωπα τους εμφανίστηκε ενα πονηρό χαμόγελο...)

Εγω:σκαστε τίποτα δεν έγινε σαν διαβεβαιώ (ειπα με ψυχρο βλέμμα και έβαλα τα χέρια μου στις τσέπες και κατέβηκα κάτω στο υπόγειο....)

Jimin:δεν σκεφτήκαμε τίποτα μόνος είπες(ειπε και πάλι αυτό το πονηρό χαμόγελο ξανά εμφανίστηκε  στα χείλη του...σταμάτησα τον κοίταξα άγρια και ξανά γύρισε στο πρωινό του...)

Jungkook:χαχαχαχχα παρτονν (και του πεταξε μια φέτα ψωμί στο κεφάλι)

V:αχαχαχαχαχα τι σε κάνει ετσι ρεε(ειπε κρατώντας το στομάχι του γιατί το πόναγε από το γελιο)

Jimin:τωρα την έβαψες ηλιθιο(όπως πάει να σηκωθεί τον κρατάει από το χέρι ο Rm

Rm:ΣΚΑΣΤΕ ΜΗΝ ΣΗΚΩΘΩ ΕΓΩ ΕΠΆΝΩ ΤΟ ΚΑΤΑΛΆΒΑΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ  ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΗΣΥΧΊΑ ΓΙΑΤΙ Ο JIN ΚΑΙ Ο JHOPE ΚΟΙΜΟΎΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΧΘΕΣ ΕΙΧΑΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΤΩ ΤΟ ΚΑΤΑΛΆΒΑΤΕ (χαχαχα τα παιδάκια φοβήθηκαν)εσυ ελα να φας(ειπε τόσο σοβαρά και με έκανε να τον κοιταξω)

Εγω:δεν πεινάω (ειπα και γυρισα να ανοίξω την πόρτα να παω κατω...όπως άνοιξα την πόρτα την ξανά έκλεισε ο Jin,γυρισα τον αντίκρισα και ειδα τον θυμό  στα μάτια του)

Jin:κατσε να φας ΤΩΡΑ ΕΙΠΑ

Εγω:δεν πεινάω ΕΙΠΑ

Jin:ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ  ΑΥΤΟ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΠΈΘΑΝΕ ΟΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΡΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ (κοίταξα κατω και με ενα θυμωμενο τονο του απάντησα)

Εγω :ειπα ΔΕΝ ΠΕΙΝΑΩ ΤΕΛΟΣ ΣΥΖΉΤΗΣΗΣ (εφυγε από το κράτημα του η πόρτα και την άνοιξα με δύναμη και την έκλεισα εξίσου με δύναμη με αποτέλεσμα  να ακουστεί σε ολο το σπιτι το μπαμ της πόρτας)

V:δεν έπρεπε να το αναφέρεις αυτο (ειπε με ενα σοβαρο υφος και γύρισε πάλι στο πρωινό του )

Χριστινας pov

(Κατέβαινα τις σκάλες και άκουγα φωνές από κάτω και ετσι έτρεξα για να ακούσω τι λένε οχι από τι καταλάβατε δεν είμαι κουτσομπολα....το μόνο που κατάφερα να ακούσω ήταν τον V να λέει  στον Jin "δεν έπρεπε να το αναφέρεις αυτο"ποιο να αναφερει ,τόσο κακό ηταν;μετά έπεσε σιωπή μέχρι που με ειδε ο Jhope)

Jhope:τι κανεις εδω;

Εγω:να εεε...τ..τίποτα

Jhope: ντρέπεσαι να κατέβεις κατω;(με ρώτησε και με αγκαλιασε για να νιώσω καλυτερα )

Love MeWhere stories live. Discover now