Κοιμόμουν ήσυχα και γαλήνια μέχρι που αυτός ο διαολος που λέγεται ξυπνητήρι με ξύπνησε( οποιος το εφηύρε να τον πιάσουν και να τον κρεμάσουν στην πλατεία).Ξυπνησα έκανα την πρωινή μου ρουτίνα ,άλλαξα ρούχα και κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη....οο ξεχασα να σας συστηθώ λοιπον με λένε Χριστινα ειμαι 16 χρόνων. Ειμαι μισή Ελληνίδα και μισή κορεατισα ο πατέρας μου είναι από Ελλάδα και η μητέρα μου από Κορέα.Ζω στην Ελλάδα και το καλύτερο που έπρεπε να αναφέρω πρώτα ειμαι μοναχοπαιδι.Εχω μια κολλητη που την γνωρίζω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου την λένε Βασιλική είναι περίπου ίδιος χαρακτήρας με εμένα...πολλά ειπα ας συνεχίσουμε...κατέβηκα κάτω και ακούω την μητέρα μου να με φωνάζει
Μαμα:Χριστινάκι τι κάνεις τόση ώρα ελα να φας θα αργήσεις.(μου είπε με ενα χαμογελο)
Εγω:ναι ναι μαμα τωρα περιμενε να δω πως είναι τα μαλλιά μου.
Μπαμπάς:αχχ...εισαι μια κούκλα ελα να κάτσεις να φας γτ θα κρυώσει το πρωινό και θα γκρινιάζεις πάλι.(το ειπε ενώ γέλαγε ,εγω γκρινιαζω; οχι ότι δεν είναι αλήθεια )
Μαμα:χαχαχαχχα(γελασε)
Εγω:οκ...
Μπαμπας:αγαπη μου σήμερα στο σχολείο θα πας με το αστικο γιατί δεν πρέπει να αργήσω σήμερα στην δουλειά εντάξει ψυχή μου;(μου είπε ενώ ειδε ένα μήνυμα που του σταλθηκε)
Εγω:ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑΙΙΙΙΙΙΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΒΚΚΥ ΝΑ ΤΗΣ ΤΟ ΠΩ επιτέλους οχι ότι δεν μ αρεσε που με πήγαινες εσυ μπαμπά αλλα ξερω το δρόμο για το σχολείο (ειπα ενθουσιασμενη ενώ έτρεχα σαν χαζο πανω κατω)
Μπαμπάς:οκευ οκευ καταλαβα πρέπει να φύγω αγαπη μου .( ειπε και έδωσε ένα φιλί στην μητέρα μου )
Εγω:τρωω μην με κάνετε να ξεράσω ακόμα δεν ξυπνησα.(ειπα κλείνοντας τα μάτια μου και άκουγα το γέλιο των γονιών μου)
Μαμα:χαχαχαχα φαε σκατο και μην μιλάς γτ και εσυ ετσι θα κάνεις όταν μεγαλωσεις(ειπε γελοντας)
Εγω:καλα καλα ότι πεις (ειπα ενώ έτρωγα μια φέτα με μερεντα)
Μπαμπας:τα λέμε το απόγευμα αρκουδακι μου(ετσι με αποκαλεί ο μπαμπας μου ,και μ δίνει ένα φιλί στο μαγουλο)θα τα πούμε το μεσημέρι.
Skip time.
Βασιλική: αντε μωρη τελειωνε τρέξε ποιο γρήγορα θα χάσουμε το αστικο (ειπε ενώ τρέχαμε)
Εγω:αν κάποια είχε σηκωθεί ποιο νωρίς και δεν τα έκανε όλα τελευταία στιγμή δεν θα τρέχαμε. (Ειπα λαχανιασμενη ενώ είχαμε φτάσει στην στάση που περίμενε το αστικο αφού μας ειδε να τρεχουμε).
(Μπήκαμε μεσα δείξαμε τις κάρτες μας και καθίσαμε . Ειδα μια παρέα αγοριών από 7 άτομα να κάθονται γαλαρια καλα μιλάμε όλοι τους ένας προς ένας κουκλος να σας χαίρονται η μάνες σας βρε ...αχ ας με μαζέψει κάποιος)
BINABASA MO ANG
Love Me
ActionΔυο οικογένειες πολύ αγαπημένες τι θα γίνει αν ένας φίλος σκοτώσει τους γονείς των δυο οικογενειών;τι θα συμβεί εάν ερωτευτούν τα παιδια θα πιάσουν το ένοχο πριν τους σκοτώσει Don't copy the story!!!!!! #bts