†1†

66 7 2
                                    

*Arms of the Ocean şarkısından esinlenilmiştir. Umarım hepinizin hoşuna gider. Şarkıyı medyaya ekledim dinleyerek okuyabilirsiniz.*

Lee Jeno'nun Ağzından

Dersin bitmesiyle kendimi dışarı attım. Dışarıda yağmur çiseliyordu. Yanıma yine şemsiyemi almamıştım. Neyse ki okulla ev arasında birkaç sokak vardı sadece. Eve vardığımda kitapları yere fırlatmamla kendimi yatağa fırlatmam aynı anda gerçekleşti. Bugün nedendir bilmiyorum ayrı bir yorgun hissediyordum. Kocaman evde yalnız başımaydım. Çok sessiz olduğu için odamdaki radyoyu açtım. Dedemin radyosuydu. Tv gibi şeyler hiçbir zaman ilgimi çekmemişti zaten. Üstümü değiştirip gitarımı elime aldım.

Dün sözlerini yazmayı bitirdiğim şarkının bir tek bestesini yapmak kalmıştı. Günlerim böyle geçiyordu işte. Şarkı söylemek dışında evde ağzımı çünkü konuşacak kimse yok. Aslında bunu sevmediğim söylenemezdi. Çünkü insanlarla konuşmayı sevmiyordum. Ayrıca Deniz Arkeolojisini bile bu yüzden seçmiş olabilirim. Denizin altında kimseyle konuşmuyorsun sadece bir kaç hareketle anlaşmanız gerekiyor. Lee Jeno böyle biriydi işte.

Bu sefer yazdığım şarkı diğer şarkılardan daha çok hoşuma gitmişti. Tekrar bestem üzerinde çalışmaya döndüm. Bir kaç şey denedim ama asla işe yaramıyordu. Bir türlü şarkıya uygun ezgiyi bulamıyordum.

O sırada WhatsApp sınıf grubundan -sınıfta kimseyle konuşmadığım için ödevleri vs. sadece buradan öğreniyordum yoksa şimdiye çıkmıştım.- mesaj geldi. Mesajı hoca atmıştı demek ki ödev vardı. Biraz inceledim ve yılsonu ödevimiz hakkında bir mesaj gördüm.

"Sevgili Öğrenciler.
Son seneniz ve uygulamalı ödev vermek istedim ve kesinlikle iş hayatınıza daha tecrübeli girmeniz için bir fırsat yakaladık. Zar zor olsa da Jeju'da bir araştırma yapabileceğimiz ve batan bir gemiyi araştırmamamız gerekecek. ama geminin yeri tespit edilemiyor. Bu yüzden ikişer kişilik gruplar halinde bu görevi yerine getirmeniz gerekiyor. Bulduğunuz herhangi bir şey notunuzu etkileyecektir. Aşağıdaki Excel dosyasında kiminle grup olduğunuzu görebilirsiniz. Grup değiştirme veya tek başına yapmak istekleriyle gelmeyin herkes grubuyla çalışmak zorundadır. Kolay gelsin."

Excel Dosyası > Tıkla

...... - ......
...... - ......
...... - ......
Lee Jeno - Zhong Chenle
...... - ......
...... - ......
...... - ......

İşte bu çok kötü olmuştu. Sınıfın en konuşkan ve meraklı çocuğu ve ben yani hiç konuşmayan derslerde kafasını sıraya gömen ve sadece geçer not almaya bakan çocuk. Tamam o çalışkandı ama o kadar ses çıkarıyor ki... Bu zamana kadar bütün grup ödevlerinden tek başıma yapmak istiyorum deyip kaçmıştım ama buna da izin yok... Ödevin detayları bi word dosyasında yazıyordu ama grup ödevi olması yeterince canımı sıktığı için detaylara sonra bakacaktım. Beste yapmaya tekrar döndüm çünkü kendimi sadece müzikle rahatlatabiliyordum.

Gitarın akordu iyice bozulunca tekrar yapmak için uğraşırken radyodan parazit sesleri geldi sanırım yayın gitmişti normalde olsa tekrar gelir diye umursamazdım ama parazit sesleri gitarın akordunu yapmama engel oluyordu. Bu yüzden radyoyu kapatmaya karar verdim. Ayağa kalkıp radyonun yanına ulaştığımda kapatmak için elimi düğmeye uzattığım ve birden parazit kesildi ve biraz sessizlik oldu ne olduğunu anlamak için radyonun pillerine bakmak için hamle yaparken radyodan bu sefer şarkı söyleyen birinin sesi duyuldu.

Tamam bu normalde garip değildir çünkü radyoda zaten şarkılar çalar. Garip olan şey şarkının benim şarkım olması ve henüz ezgisini bile bulamadığım şarkının ezgileriyle söylenmesiydi. İlk başta ne yapacağımı bilemeden bir kaç adım geri atıp radyodan uzaklaştım. Radyoda ise şarkımız sadece nakarat kısmından bir kısım sürekli tekrar ediyordu.

"Come swim to me in a forward motion.
[İleriye doğru yüzerek bana gel]

Lie with me in the arms of the ocean
[Benimle okyanusun kollarına uzan]"

Parazit kesildiğinden beri bu ses sürekli tekrar ediyordu. Üzerimdeki şoku atlatınca koşup radyoyu kapattım ve kendimi yatağa attım. Düşündüğüm şey ne ödev ne beste yapmaktı o gece düşündüğüm tek şey o ses ve nereden geldiğiydi. Kimdi o? Şarkımı nereden biliyordu? Henüz bestelemediğim şarkımı nereden biliyordu?

"Kimsin sen?"

O gece işte tam o gece şarkı söylemek dışında tek olduğumu düşündüğüm evde ilk defa sesli bir şekilde kendime bu soruyu sormuştum.

"Kimsin sen?"

Okyanusun Kolları - NominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin