ABOUT THE STORY
𝗞𝗮𝗻𝗴 𝗬/𝗡, 𝗮 𝘀𝗺𝗮𝗿𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝘁𝘂𝗯𝗯𝗼𝗿𝗻 𝟭𝟲 𝘆𝗲𝗮𝗿 𝗼𝗹𝗱 𝗴𝗶𝗿𝗹 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗮 𝘀𝗶𝗻𝗴𝗹𝗲 𝗺𝗼𝗺. 𝗛𝗲𝗿 𝗹𝗶𝗳𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗲𝗱 𝗼𝘂𝘁 𝗶𝗻 𝗮𝗻 𝘂𝗻𝗳𝗼𝗿𝘁𝘂𝗻𝗮𝘁𝗲 𝗰𝗮𝘀𝗲. 𝗛𝗲𝗿 𝗺𝗼𝗺, 𝘄𝗵𝗼 𝗻𝗲𝘃𝗲𝗿 𝘀𝘂𝗽𝗽𝗼𝗿𝘁𝗲𝗱 𝗵𝗲𝗿 𝗶𝗻 𝗮𝗻𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴, 𝗳𝗲𝗲𝗱𝘀 𝗵𝗲𝗿 𝗼𝗻𝗰𝗲 𝗮 𝗱𝗮𝘆 𝗮𝗻𝗱 𝗴𝗶𝘃𝗲𝘀 𝗵𝗲𝗿 𝗮 𝗴𝗼𝗼𝗱 𝗯𝗲𝗮𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗱𝗮𝗶𝗹𝘆 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗻𝗼 𝗿𝗲𝗮𝘀𝗼𝗻. 𝗝𝘂𝘀𝘁 𝘄𝗵𝗲𝗻 𝘀𝗵𝗲 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵𝘁 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴𝘀 𝗰𝗼𝘂𝗹𝗱𝗻'𝘁 𝗴𝗲𝘁 𝗮𝗻𝘆 𝘄𝗼𝗿𝘀𝗲, 𝗵𝗲𝗿 𝗺𝗼𝗺 𝘀𝘂𝗱𝗱𝗲𝗻𝗹𝘆 𝗴𝗼𝘁 𝗮 𝗳𝗶𝗮𝗻𝗰é. 𝗕𝘂𝘁 𝘄𝗵𝗮𝘁'𝗹𝗹 𝗵𝗮𝗽𝗽𝗲𝗻 𝗶𝗳 𝘀𝗵𝗲 𝗳𝗶𝗻𝗱𝘀 𝗼𝘂𝘁 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗵𝗲𝗿 𝘀𝘁𝗲𝗽 𝗳𝗮𝗺𝗶𝗹𝗶𝗲𝘀 𝘀𝗲𝗰𝗿𝗲𝘁𝘀?
𝗧𝗵𝗲𝘆'𝗿𝗲 𝘃𝗮𝗺𝗽𝗶𝗿𝗲𝘀 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗮 𝗱𝗮𝗿𝗸 𝘀𝗼𝘂𝗹 𝗮𝗻𝗱 𝗮 𝗯𝗮𝗱 𝘁𝗲𝗺𝗽𝗲𝗿. 𝗦𝗵𝗲 𝗶𝘀𝗻'𝘁 𝗴𝗼𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗮𝗰𝗰𝗲𝗽𝘁 𝘁𝗵𝗲𝗺 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗲𝗮𝘀𝘆, 𝗡𝗼. 𝗧𝗵𝗶𝘀 𝗶𝘀𝗻'𝘁 𝘀𝗼𝗳𝘁𝘆 𝗬/𝗡. 𝗘𝘃𝗲𝗿𝘆 𝗴𝗶𝗿𝗹 𝗵𝗮𝘀 𝗮 𝘀𝘁𝘂𝗯𝗯𝗼𝗿𝗻 𝘁𝗼𝘂𝗴𝗵 𝘀𝗶𝗱𝗲 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗶𝘀 𝗮𝗳𝗿𝗮𝗶𝗱 𝘁𝗼 𝗯𝗲 𝘀𝗵𝗼𝘄𝗻 𝗶𝗻 𝗳𝗿𝗼𝗻𝘁 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗿 𝗳𝗲𝗮𝗿𝘀, 𝗯𝘂𝘁 𝗬/𝗡 𝗗𝗼𝗲𝘀𝗻'𝘁 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸 𝗼𝗳 𝗵𝗲𝗿. 𝗦𝗵𝗲 𝗺𝗮𝘆 𝗻𝗼𝘁 𝗯𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝗼𝘂𝗴𝗵𝗲𝘀𝘁 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻 𝗯𝘂𝘁 𝘀𝗵𝗲 𝗸𝗻𝗼𝘄𝘀 𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲 𝘀𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗻𝗱𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗻𝗼𝘁 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝗱𝗼𝘄𝗻 𝗶𝗻 𝗳𝗿𝗼𝗻𝘁 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝟳 𝗺𝗲𝗻. 𝗥𝗲𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝗳𝗶𝗻𝗱 𝗼𝘂𝘁 𝗵𝗼𝘄 𝗵𝗲𝗿 𝗹𝗶𝗳𝗲 𝘁𝗮𝗸𝗲𝘀 𝗮 𝗱𝗿𝗮𝘀𝘁𝗶𝗰 𝗰𝗵𝗮𝗻𝗴𝗲 𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿 𝘀𝗵𝗲 𝗴𝗲𝘁𝘀 𝗮𝗱𝗱𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗻𝗲𝘄 𝗳𝗮𝗺𝗶𝗹𝘆.
_______________
In This story, Y/N isn't your typical scaredy cat with a dark past. She's got dignity and knows who deserves her forgiveness and who Doesn't. Even if she isn't as tough as a mafia, she isn't a softie either. She's got a bad side too. BTS, her vampire step brothers are nothing less. Tough, scary, handsome, Dangerous and With a ton of hidden secrets waiting for their time to be revealed.
This is Crimson Rose
Note : This book Doesn't contain incest but does contain vulgar language and sensitive topics such as suicide, self harm, harassment, blood and abuse. Please leave if you're uncomfortable. Lastly, this book is only available on Wattpad and Wattpad only. If this book is posted on any other website or social platform, please let me know immediately. Plagiarism is a crime.
Enjoy the book
***********************
YOU ARE READING
𝐂𝐫𝐢𝐦𝐬𝐨𝐧 𝐑𝐨𝐬𝐞 | 𝐁𝐓𝐒
Fanfiction𝗞𝗮𝗻𝗴 𝗬/𝗡, 𝗮 𝘀𝗺𝗮𝗿𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝘁𝘂𝗯𝗯𝗼𝗿𝗻 𝟭𝟲 𝘆𝗲𝗮𝗿 𝗼𝗹𝗱 𝗴𝗶𝗿𝗹 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗮 𝘀𝗶𝗻𝗴𝗹𝗲 𝗺𝗼𝗺. 𝗛𝗲𝗿 𝗹𝗶𝗳𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗲𝗱 𝗼𝘂𝘁 𝗶𝗻 𝗮𝗻 𝘂𝗻𝗳𝗼𝗿𝘁𝘂𝗻𝗮𝘁𝗲 𝗰𝗮𝘀𝗲. 𝗛𝗲𝗿 𝗺𝗼𝗺, 𝗳𝗲𝗲𝗱𝘀 𝗵𝗲𝗿 𝗼𝗻𝗰𝗲 𝗮 𝗱𝗮𝘆...