~2~

72 6 1
                                    

Pov y/n:

Obudziwszy się zauważyłam, że Alex już wstał. Siedział obok mnie przebrany. Jedną ręką grzebał coś na telefonie a kciukiem głaskał mnie po ręce, jednak gdy zauważył, że wstałam szybko przestał.

Alex: Widzę, że księżniczka już wstała? W takim razie idź się ogarnąć bo założę się, że wszyscy już wstali.
Ty: Niee~ Rose napewno śpi.
Alex: Zobaczy się.

*słychać chrapanie*

Ty: Widzisz, śpi. A TERAZ VON BO CHCĘ SIĘ PRZEBRAĆ!
Alex: Dobrze już dobrze wychodzę już spokojnie.

No i sobie poszedł, sadge. To wcale nie tak, że ja go wygoniłam. Wcaleee, dobra ubieram się. Wybrałam *tu daj jakiś zajebisty ficik*. Jeszcze tylko włosy ogarnąć i będzie git. 

Pov Alex:

Przeglądałem twittera a drugą ręką głaskałem y/n. O KURWA OBUDZIŁA SIĘ FUCK FUCK FUCK FUCK.. Szybko zabrałem rękę i zacząłem rozmowę.

(Aut. Ta sama rozmowa co tam ale dam ją też tu a wy możecie pominąć)

Alex: Widzę, że księżniczka już wstała? W takim razie idź się ogarnąć bo założę się, że wszyscy już wstali.
Ty: Niee~ Rose napewno śpi.
Alex: Zobaczy się.

*słychać chrapanie*

Ty: Widzisz, śpi. A TERAZ VON BO CHCĘ SIĘ PRZEBRAĆ!
Alex: Dobrze już dobrze wychodzę już spokojnie.

Wyszedłem z pokoju y/n, i wtedy zaczepił mnie Mateo. Chwilę tak pogadaliśmy aż w końcu doszło do tego tematu:

Mateo: No i jak się spało z y/n? 
Alex: Nie spałem z nią wtf..?
Mateo: NIE O TO CHODZI O CZYM TY MYŚLISZ *face palm*
Alex: yyyy
Mateo: Jaki był plan A?
Alex: Nie zakochać się w y/n.
Mateo: A jaki był plan B?
Alex: Nie zjebać planu A?
Mateo: CO ZROBIŁEŚ?!
Alex:... zjebałem plan A...
Mateo: Dokładnie..
Alex: Myślisz, że mam zarywać?
Mateo: Rób co uważasz. Ja tam myślę, że szanse u niej masz spore.
Alex: Dobra chuj raz się żyje nie?
Mateo: I właśnie za to Cię lubię. Powodzenia.
Alex: Dzięki przyda się..

Właśnie teraz zrozumiałem w co się wpakowałem JAPIERDOLE MATEO MI NIE ODPUŚCI TERAZ! DED. Zobaczyłem, że y/n wychodzi z pokoju. Dobra teraz albo nigdy.

Pov y/n:

Gdy tylko wyszłam Alex zaciągnął mnie do pokoju.

Ty: No więc co chciałeś?
Alex: Chciałem pogadać.
Ty:...
Alex: Nie wierzysz mi?
Ty: A pieprz się. - Powiedziałam i ruszyłam w kierunku drzwi.
Alex: A dokąd to? Jestem zbyt przystojny byś na mnie patrzyła co? Wiem, że Ci się podobam.- Mówiąc to zagrodził mi drzwi opierając się o futrynę drzwi. Faktycznie jest w cholerę przystojny i faktycznie mi się podoba.
Ty: Chyba ci się śni.
Alex: Słuchaj, oboje wiemy, że jesteśmy czymś więcej niż przyjaciółmi tylko nieoficjalnie. Masz zamiar dalej żyć w kłamstwie czy już oficjalnie będziemy kimś więcej.
Ty: ...
Alex: No i co teraz zrobisz?
Ty: Kiedy mogę wyjść?
Alex: Jak odpowiesz mi na pytanie.
Ty: A jak nie odpowiem?
Alex: To nie wyjdziesz.. 

Wstałam i podeszłam do drzwi jednak za chwilę poczułam jego oddech na szyi i uścisk w talii.

Alex: Słuchaj ja tam tak mogę wieczność. - Wyszeptał mi prosto do ucha. Poczułam przyjemne dreszcze. Kurwa chuj wie jak flirtować. Od kogo się nauczył japierdole.
Ty: Hmmm pomyślmy... 

------------------------------------------------------

POLSAT


Ogólnie to niby ta książka nie jest jakaś bardzo znana ale i tak to jest chyba mój rekord głosów i wyświetleń *wzruszenie level hard* Kocham was jesteście najlepsi </3 miłego dnia/nocy! 


A i jeszcze jedno:

Mianowicie w pewnym momencie zainspirowałam się od @haniainnit
Typiara ma zajebiste książki polecam każdemu.



! ZAWIESZONE! 𝑩𝒖𝒕𝒆𝒍𝒌𝒂~ [𝑭𝒆𝒎𝒂𝒍𝒆 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 𝒙 𝑸𝒖𝒂𝒄𝒌𝒊𝒕𝒚]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz