Hisset yada bilinmezliğin ateşinde kavrul ve kül ol unutma ki ne kadar feryat etsen de cehennemde bir kere yanan artık sonsuza kadar onun iziyle gezer.''
Cehennemin varisini düşünün tek amacı evrende bulunan ve yanına sürgün edilen en güzel kadını korumak.
Lauren her erkekte bir istek uyandıracak kadar çekiciyken Cehennem prensinin ona aşık olması kaçınılmaz bir son değildi.
Her zaman önce melek şeytana aşık olmuşken şimdi şeytanın meleğe aşık olması kaderin bir cilvesi sayılmalıydı.
''Bedeninde bir ülke taşıyorsun kafanın içi bir dünya yinede bir sokağına yerleşmeme bile izin vermiyorsun'' dedi soğuk sesinin aksine gözlerinde acı çeken bir ifade vardı.
''Benim dünyamda yer edinmek istemiyorsun sen topraklarımı fethetmek istiyorsun.'' dedim doğrudan gözlerine bakarken ona inanmamı beklememeliydi her şey bir oyunken.
''Sen bu güne kadar gördüğüm en güzel büyüsün.'' dedi gülümseyerek sarı saçlarım parmaklarında can bulurken.
''En güzel büyü hangisi ki?'' diye sordum merakla.
''Sevda büyüsüsün sen.'' dedi cehennemde bile sevda büyüsünün var olduğundan bahsediyordu.
Varlığımla burayı şereflendirdiğim bir gerçekmiş.
''Cennet ile cehennem bir arada olmaz!'' dedim bağırarak yaptığı şeyler yetmiyormuş gibi birde yüzsüzlüğü ortaya çıkmıştı.
Bipolar ruh hastası.
''Senin gibi şımarık bir kız mı bunu belirliyor?'' dedi Bu daha da öfkelenmeme neden oldu duvarla arasına sıkıştırmış beni ve ne kadar kötü bir karakterim olduğundan bahsediyordu.
Az önce ne kadar güzel olduğumdan bahsediyordu dengesiz.
Bir ŞEYTAN karakterimin kötü olduğunu söylüyordu saçmalık.
''Şımarık kız dediğin altı ay sonra Cennetin başına geçecek.'' dedim onu sinirle iterken.
''Karım ol Cehennemin başına da geç.'' dedi uzun saçlarımı parmaklarına dolarken.
Bu aşağılık yerde neler oluyor böyle diye bağırmamak için kendimi zor tuttum.
''Ölsem seninle evlenmem!'' dedim bağırarak sonra suratına sert bir tokat geçirdim sözlerime devam ettim ''Senin bir sevgilin var farkında mısın!?'' dedim buzdan farksız yüzüne bakarken ona dokunduğum için elim yanıyordu.
''Sen ateşsin ben ise su, sen şifası olmayan bir hastalıksın.'' ondan hastalık diye bahsetmem hoşuna gitmemişti her şey hal olursa bile imkansızlıklar bizi bir araya getirmezdi.
''ne için burada olduğumuzu unutma şeytan'' dedim soğuk bir sesle bakışlarımı ellerime çevirdim
Kara leke avuç içimde yer edinmişti.
''Cehennemde bir kere yanan sonsuza kadar onun iziyle gezer.'' dedi avuç içime bakarken sonra sırıttı.
Eli ve duvar arasında sıkışmış doğruca gözlerine bakıyordum kırmızı gözleri günaha davet ediyordu
Şimdi ona özel alanı ihlalden büyü yapsam yinede yıl sonunda tahta geçebilir miyim.
Geçemem
''Cehennemime hoş geldin.'' dedi daha sonra sözlerine devam etti.
''Krallığımın en güzel şehri.'' başka şeylerde mırıldandı ama duymadım beni öylece duvarın orada bırakıp şarkı mırıldanarak ilerliyordu.
(Duvarla arasındaki sahne)
(Lauren Bailey)
(Marco Rasilev)
Sen kafayı mı yedin önce diğer kitaplarını bitir demeyin lütfen ağlarım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİSSET
FantasyHisset yada bilinmezliğin ateşinde kavrul ve kül ol unutma ki ne kadar feryat etsen de cehennemde bir kere yanan artık sonsuza kadar onun iziyle gezer. ''Cennet ile cehennem bir arada olmaz!'' dedim bağırarak yaptığı şeyler yetmiyormuş gibi birde y...