Keyifli Okumalar-
Şehvet Melek dar bir sokakta kendini karanlığa teslim etmiş asla kavuşamayacağı aşkını düşünürsek göz yaşları döküyormuş.Haru bir kiliside Tanrıya isyan etmekten helak olmuş göz yaşları sel olmuş acıyı peşinde sürükleyerek Şehvetin içine akmış.
Mehli ise eve varınca onun için yapılan kutlamaları umursamadan bir köşeye cekilip küçük meleğini düşlemiş.
Küçük meleğinin nasıl gecenin bu saatlerinde uykuya saldırdığını düşünüp gülümsüyormuş.
Kendisi rüyalara teslim olana kadar meleğin alacalı saçları aklında yeller uçurmuş narin elleri kalbini tutup sıkmış.
Okyanus gözlerinde kaç kere boğulup kaç kere sağ çıktığını hesaplayamayacak hale gelmiş.
Haru ise tüm gece kilisede Şehveti düşünmüş kendi için değil onun için Tanrıya dualar etmiş.
Gecenin bir yarısı irkilerek uyanmış yattığı yerden alacalı saçlı kadın.
Yıldızlar Haru'nun gözleriymiş üşüyen ellerine aniden sıcaklık akmış şevkatle.
Saatler kovalamış zamanı yinede o sıcak his gitmemiş içinden.
Bunun sebebinin Haru olduğunu bilmeden kayan her yıldızda onu dilemiş.
Haru güzel sevgilisini düşünürken fark etmeden tüm tabuları yıkmış dağları tümsek yapmış ırmakları damla.
Meleğine şevkatini gecenin bir yarısı bile göndermiş.
Günler yürümüş geceler koşmuş yıldızlar güneşe küsmüş aya geçmiş güneşin yıldızlardan haberi bile yokmuş.
Ay eski dostlarını büyük bir mutlulukla karşılamış güneş yanlızlığıyla baş başa kalmış.
Haru ailesi için meleğinden vazgeçmiş yeniden baş tacı olmuş.
Mehli ve Şehvetin tanışıklığı ilerlemiş artık en sevdikleri meyveden tut hangi yolda yürümeyi sevdiklerini bile biliyorlarmış.
Biliyorlarmış bilmesine de Şehvet'in en sevdiği meyve Haru'nun en sevdiği meyveymiş en sevdiği yol Haru ile el ele yürüdüğü yolmuş.
Mehli bunları bilmeden sırf Şehvet seviyor diye onunla hep o yolda yürümüş.
Hayat budur ya kiminin izi birinin yarasıdır.Kalbin aynası çiziklerle dolu göz yaşlarıyla kurumuştur.
Birde gözler vardır o gözler dünyaları galaksileri evrenleri sığdırmıştır ama başka saklı şeyler varmış gibi bakmaya devam edermiş.
Şehvet'in kalbinin acısı yarı yolda bırakılmakmış.
Haru ve Şehvetin aşkına ihanet bulaşmış.
Aşkları saf sevgiyle başlayıp yarı yolda bırakılmanın darbesiyle farklı bir renk almış.
Şehvet Haru'yu suçlamış.
Haru meyhane yolunu dostu yapmış.
Kadehi her daim sağ eli ile tutarmış sol elinde hala Şehvetin elinin izi var diye.Haru her gece her gündüz Şehveti anıyor onun hayatını kolaylaştırmaya çalışıyormuş.
Şehvet onları tesadüf sayıyormuş ama Mehli'yi onun hayatına sokan kişi Haru iken tesadüflerin acı verici kısmını henüz görmemiş.
Haru meleğini kardeşinin eline bırakmış.
El ele yürüdükleri yoldan omuzları çökmüş duvara yaşlanmış bir eli cebinde diğeri sigarasını tutarken uzaktan.
Şehvet ve Mehli'nin gülen suratlarını izlemiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİSSET
FantasyHisset yada bilinmezliğin ateşinde kavrul ve kül ol unutma ki ne kadar feryat etsen de cehennemde bir kere yanan artık sonsuza kadar onun iziyle gezer. ''Cennet ile cehennem bir arada olmaz!'' dedim bağırarak yaptığı şeyler yetmiyormuş gibi birde y...