Keyifli Okumalar-
İlahi Bakış Açısından
Doğuşu ile birlikte çok büyük ses getirmişti şayet ses getiren ilk varisin önemli oluşu değil kız olarak lanetlenmesiydi.
Kızı olduğunu duyan kadın kin yutmuş kan kusmuş günlerce yataktan çıkmayıp yas tutmuş.
Kundaktaki bebeğin ruhu yok olmuş yerine güçlü bir kadın doğmuş.
Parıldayan gözleri en büyük yıldız olan Laurene kafa tutmuş Kral adını ondan koymuş.
Gel zaman git zaman ikinci çocuk duyulmuş her gece erkek olsun diye Tanrıya dua eden kadını duymuş bu sefer erkek olmuş.
Sanmayın ki bu hikaye burda son bulmuş onlar mutlu huzurlu yaşamış.
Şayet ayrımcılık ve hırsın olduğu yerde ne mutluluk varmış ne huzur.
Onların kocaman sarayları iki sağlıklı çocukları servetleri varmış ama kalpleri yokmuş.Bu yüzden Tanrı Yedi Büyük Günah'ı lanetlemiş yapanları huzuruna kabul etmemiş.
İlk günah Nefretmiş yanında diğerlerini de getirmiş.
7 kardeşin ünü hem cehennemde hemde cennette duyulmuş her yaşlı çocuklara anlatmış onlarda sonrakilere bu böyle asırlardır sürmüş.Nefreti bir taşın altına saklamışlar kimse onu bulmasın diye üstüne taşı altından yapmışlar paranında mutluluk getirmeyeceğini anlasınlar diye insan oğlu gönderilen nimetlere doymamış fazlasını istemişler.
Ne yapıp ne edip altından taşı kaldıramamışlar.Mağaraya girip taşa yaslanan Şeytan Mehli kardeşine kinliymiş çünkü başına gelen her şeyi ondan bilirmiş.
Onun yaslanmasıyla taş yerinden çıkmış ortaya nefret çıkmış.
Bundan sonra kim kinli olursa nefrette onun kaburgalarına yapışırmış.Gözleri Lauren yıldızından parlak olan kız büyümüş kendisiyle birlikte nefretini de büyütmüş.
Lauren'den
Ne kadar bağırırsan bağır ne kadar ağlarsan ağla ölümün tadını alan seni duyamaz.
Ruh bedenden çıkınca ona düşman kesilir.
Güldüm gülümsemem bir hanımefendiye yakışmadığı için değiştirdiler ağladım bir prenses hiçbir zaman ağlamaz diyerek gözyaşlarımı kestiler.
Az git uz git duyguların kalbinden kopunca öl git derdi bana şiir yazmayı öğreten dadım.
Kalbin, gülmeyince ağlamayı bilmeyince ölmüş sayılırsın derdi hep ona göre duygular kalpte var olurmuş.
Bana kalbimin hangi tarafta olduğunu unutturan kişi öz annemdi.
Koridordan gelen çığlık sesi beni de şoka sokmuştu o kadar hızlı bir şekilde odadan çıkmıştık ki yere düşen yorganlar sanki daha öncede yerdeymiş havası veriyordu yerde kanlar içinde bir şeytan ve melek vardı hayır melek kanlı değildi.
Bu melek aynı odayı paylaştığımız Kaishaydı.
Şeytan olan nefes almıyor dehşette gibi gözlerini açmış yerde büyük bir kan gölü oluşturmuştu.
"Kaisha!" Dedi Regha ve hızla ona doğru gitti Saelie'nin rengi bir anda sararmaya başlamıştı tutanacak bir yer aradı ama boşluğa savruldu.
O an bu kızı tanıdığını anladım melekler ve şeytanlar sadece kalpleri bir hançer yada kılıçla delinirse ölürdü.
Bu kişinin ise tüm vücudunda kesikler vardı dudakları kan kaybından dolayı morarmış bir süre önce dudakları arasından süzülen kan boğazına doğru yol almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİSSET
FantasiHisset yada bilinmezliğin ateşinde kavrul ve kül ol unutma ki ne kadar feryat etsen de cehennemde bir kere yanan artık sonsuza kadar onun iziyle gezer. ''Cennet ile cehennem bir arada olmaz!'' dedim bağırarak yaptığı şeyler yetmiyormuş gibi birde y...